Det var det helt klartabsoluttLiker det bedre sånn. Men 160 bak var jo også bra da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det helt klartabsoluttLiker det bedre sånn. Men 160 bak var jo også bra da
![]()
[emoji23] Har han fått kjeft før eller? [emoji23]Jeg fikk ha mitt i fred [emoji16][emoji16]
Tør ikke noe annet, stakkaren.
Synes nå du er bra flink som har vært ute å løpt jeg daDere har skravlet ganske bra mens jeg har vært ute og løpt
Flinke dere er
He he det blir detDet blir mye innlegg av det da [emoji14]
Det gjør jeg 2-3 ganger i uken uansett hva som skjer her inne.Og du har vært flink Som har trent![]()
Ahh. Høres litt spennende ut egentlig. Trives du?Nei hva skal man si, litt forskjellig. Men mest med kundebehandlingReiselivsbransjen
Ikke bra å slite seg ut med husarbeidMen pizza er bra
![]()
Ikke Lilleulven heller [emoji23]Ikke kengu heller
Hahaha gjorde hu sikkert [emoji56]Hun leker rolig gjerne [emoji14]
Nå la hun seg ja. Så veldig skyldig ut der hun satt, gitt. Tittet inn igjen to min etterpå, og da lå hun i alle fall fremdeles.
Ligger med frøkna nå
Vet godt jobbaDet gjør jeg 2-3 ganger i uken uansett hva som skjer her inne.
Du er ikke alene, føler jeg henger noen sider bak hele tiden [emoji28]Dette går så fort at Skrømt ikke henger med i svingene [emoji14]
Tok heldigvis ikke sp lang tidSovnet hun kjapt. Her drev visst frøkna på nesten to timer[emoji15] jeg dro på trening så mannen tok det.
Flink som har løpt litt da!Dere har skravlet ganske bra mens jeg har vært ute og løpt
Flinke dere er
Tapte led 1 mål i alle kampenr
De hadde skikkelig uflaks
Prøver å få det til tirsdag, torsdag og søndag kveld etter at Lille U er i seng.Synes nå du er bra flink som har vært ute å løpt jeg daLøper du ofte?
Godt vi er flereIkke Lilleulven heller [emoji23]
Var det å så blir jeg så grinete på ufint spill og dommer som ikke blåser for ossSå surt da[emoji85]
Jeg har gjemt mitt [emoji23]Min tok mitt og [emoji14] [emoji23]