Det gjør vi
Litt vel rolig her da....[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør vi
Hjemme fra cup
Kb har med en fra fotballaget.
Mannen lager middag
Jeg har oanikkryddet![]()
Koldtbord og masse kaker,fromasjLasange[emoji4] enn du?
Gjør ikke det. Men hjelper kanskje litt at jeg vasket bare halvferdig nede, og ikke hele rommet..? [emoji14]
Veldig også det !! Mmm.Mye god mat?[emoji1]
Ligger med frøkna nåDet er herlig[emoji28] her er det ei på tur i drømme land, ligger i senga si og synger og surver om hverandre[emoji23]
Ja var nok det nå [emoji6]Ja da var det kanskje din tur[emoji23]
Godt for ham å slappe av litt, sommerfest tar på uansett[emoji2]
Fort gjort [emoji23]Det dumme nå er at jeg leste her inne at jeg burde se på Orange is the new black... Er på episode 6 i sesong 1 nå. Ser ut til at jeg må ta ett par uker fri for å se ferdig resten...
Fikk du dem med deg?Håper det. Planen nå er å få med brødrene mine på litt møbelbæring, og samtidig få vaska et rom.. Før jeg spanderer pizza på dem.
Ja det får vi håpe...Håper vi greier det i dag og [emoji33]
Det kan være. Den før Oslo for oss som kommer e6 fra Hamar og Lillehammer [emoji6]Da er det sikkert den Frogner hvor jeg bor![]()
Haha, sååå flink er jeg da ikke [emoji13]Så skrytesnap![emoji23] du er dødsflink og jeg er misunnelig!!
Ses om ett par uker.. Ciao!Fort gjort [emoji23]
Resten har jeg ikke regnet på i dag, andre har kanskje?
Takk det samme [emoji4]S
skjønner detkose dere
Kost oss masseTakk det samme [emoji4]
Hehe hekta jaDet dumme nå er at jeg leste her inne at jeg burde se på Orange is the new black... Er på episode 6 i sesong 1 nå. Ser ut til at jeg må ta ett par uker fri for å se ferdig resten...
Gratulerer med dagen [emoji16]12 år har jeg og mannen vært sammen i dag [emoji7]
Greit å slappe av og [emoji4]Har sviktet dere i dag til fordel for Netlix og strikketøyet.
Er av en eller annen grunn fryktelig sliten i dag, spesielt i hodet.
Uansett middagen står i ovnen og koser seg, så snart mat![]()