♡ Skravletråd JUNI ♡

Jeg som liksom skal ta det med ro... Vasket gulv, skiftet på senga, satt på en maskin med klær..
Før frokost. Æsj. Også MÅ jeg bort og vaske litt...!

Her var det min tur til å stå opp med ungene. Og det var kanskje på tide, har vel ikke gjort det siden samboer var på julebord [emoji23][emoji13]

Han var på sommerfest i går og skal få sove litt. Ikke for det, jeg hadde nettopp lagt meg når han kom hjem, og sånn sett har han nå sovet lenger enn jeg har gjort [emoji23][emoji13]
Men jeg er kanskje i bedre form.[emoji13]

Ja da var det kanskje din tur[emoji23]
Godt for ham å slappe av litt, sommerfest tar på uansett[emoji2]

God morgen. Vært en koselig og lat helg på en måte. I går gikk vi bort hele gjengen og kosa oss med musikk, mat og boder i sentrum. Besøkte svigermor en tur for kakespising. Og på mirakuløst vis ville de to der oppe ha begge barna på overnatting. Så plutselig fikk vi begge gå på utedansen og høre Postgirobygget. Været VAR bra. Stemninga høy. Men i 1 tiden begynte regnet og denne jenta i kort kjole gikk rimelig kjapt hjem ganske våt [emoji23] Og for en varm dusj.

Nå venter vi på barna da. Svigermor og mannen tok de på isspising og biltur også først.

God morgen. Vært en koselig og lat helg på en måte. I går gikk vi bort hele gjengen og kosa oss med musikk, mat og boder i sentrum. Besøkte svigermor en tur for kakespising. Og på mirakuløst vis ville de to der oppe ha begge barna på overnatting. Så plutselig fikk vi begge gå på utedansen og høre Postgirobygget. Været VAR bra. Stemninga høy. Men i 1 tiden begynte regnet og denne jenta i kort kjole gikk rimelig kjapt hjem ganske våt [emoji23] Og for en varm dusj.

Nå venter vi på barna da. Svigermor og mannen tok de på isspising og biltur også først.
God morgen! Hørtes ut som om dere hadde en fin kveld :)
Planer for dagen?

Back
Topp