Blir spennende å se hvordan det går i dagLigger foran på tråder men bak på innlegg i forhold til i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å se hvordan det går i dagLigger foran på tråder men bak på innlegg i forhold til i går
Ja da blir det nok en bra dag [emoji16]God morgen! I dag er det overskyet og greit ser jeg
Hurra..! Lukter friskt inn soverommet, da samboer klipte litt gress i dag (.. Edit, i går! Surrehue..haha..).. OG jeg har sovet greit. Så, virker som om det blir en fin dag!
Et råttent egg?? Hvordan klarte du det??Sur
Formen er rett og slett Crap
Hjalp ikke at jeg spiste et råttrnt egg
Må vaske nå vi, siden vi reiser om en time og blir borte en god stund. Orker garantert ikke etter feiring [emoji13]Ohhhflink . Her må jeg i gang i morgen
Her var det min tur til å stå opp med ungene. Og det var kanskje på tide, har vel ikke gjort det siden samboer var på julebord [emoji23][emoji13]
Han var på sommerfest i går og skal få sove litt. Ikke for det, jeg hadde nettopp lagt meg når han kom hjem, og sånn sett har han nå sovet lenger enn jeg har gjort [emoji23][emoji13]
Men jeg er kanskje i bedre form.[emoji13]
Var veldig deilig med baby som startet dagen kl 10, ja
Men så kom frøkna..
Hun mente riktig tid var 04:30-05:00........
Håper det. Planen nå er å få med brødrene mine på litt møbelbæring, og samtidig få vaska et rom.. Før jeg spanderer pizza på dem.Ja da blir det nok en bra dag [emoji16]
Mhm i natt også
Ja, håper hu liker det[emoji2]
Håper vi greier det i dag og [emoji33]Blir spennende å se hvordan det går i dag
Takk det samme
Når ellers skal jeg ta det da? [emoji13]
Vel ble en blanding av de alle 3 [emoji6]
Dere er flinke til å skravle på morgenkvisten [emoji6]
Jepp, nå har vi til og med sjans på å komme ajur til 17.000 denne månedenHer var det jammen blitt skravlet mye [emoji4] [emoji4] [emoji4] [emoji7]
Da er det sikkert den Frogner hvor jeg borLike utenfor ja. Ikke parken.
God morgen! Hørtes ut som om dere hadde en fin kveldGod morgen. Vært en koselig og lat helg på en måte. I går gikk vi bort hele gjengen og kosa oss med musikk, mat og boder i sentrum. Besøkte svigermor en tur for kakespising. Og på mirakuløst vis ville de to der oppe ha begge barna på overnatting. Så plutselig fikk vi begge gå på utedansen og høre Postgirobygget. Været VAR bra. Stemninga høy. Men i 1 tiden begynte regnet og denne jenta i kort kjole gikk rimelig kjapt hjem ganske våt [emoji23] Og for en varm dusj.
Nå venter vi på barna da. Svigermor og mannen tok de på isspising og biltur også først.
Ble noen innlegg på morningen på meg gitt