Så gøy dqFrøkna sa 3 nye ord i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy dqFrøkna sa 3 nye ord i dag![]()
Føler meg veldig flink i forhold til deg som har løpt, her jeg sitter med colaen og godisen [emoji23][emoji23]Dere har skravlet ganske bra mens jeg har vært ute og løpt
Flinke dere er
Hun er ofte ikke så vanskelig. Men i det siste har hun funnet ut at hun "skal bare"..Huff, det kan ikke være lett det der! Gruer meg litt til slikt selv. La hun seg nå eller?
Aaaw [emoji7][emoji7]Frøkna sa 3 nye ord i dag[emoji173]️
Hva er det du driver og organiserer nå?Jeez altså hvor vanskelig er det
Send meg egen meldimg på hva dere skal ha, ikke på felleschatten siden det kpmmer andre innlegg mellom å jeg da ikke får med meg alt..
Nå derimot har 4 stk skrevet i felles
Hihi, for en snik [emoji23]Joo, men han har spist opp det og. Så urettferdig. Han spiser alt han vil og er likevel fit og muskuløs.KAN jo skyldes at han trener mer i løpet av en uke enn hva jeg har gjort det siste året.
![]()
Så utrolig gøyFrøkna sa 3 nye ord i dag![]()
Unfollow trådene du har vært aktive i, i alle fall. Du kan også velge å ikke få auto varsel på akkurat det, men husker ikke hvor jeg gjorde det...Noen som kan hjelpe meg? Får opp alt mulig på varslene mine, sånn at hvis noen har sitert et av innleggene mine for mer enn ca en time siden, så finner jeg det ikke. Kan jeg velge bort noen typer varsler? Feks at jeg ikke får opp når det kommer innlegg i tråder jeg har vært aktive i, bare når jeg blir sitert? Finner ikke innstillinger for varsler..
Skal bare kan være tøft [emoji173] Håper det er forbigåendeHun er ofte ikke så vanskelig. Men i det siste har hun funnet ut at hun "skal bare"..
Menmen.. Snart sommerferie i alle fall.
Trives veldig godt med detAhh. Høres litt spennende ut egentlig. Trives du?
Men nei. Ikke bra. Jeg er sykemeldt av en grunn.. Og setter meg småredd for å starte prematurfødsel. Så.. Bør slappe av. Egentlig.
Måtte jo bare prøve denne utfordringen [emoji6]Gode greier
Kjekt at du har fnnet tid i hverdagen til å komme hit og skravle igjen![]()
Herlig [emoji173][emoji173]Frøkna sa 3 nye ord i dag[emoji173]️
Matbestilling til daftøHva er det du driver og organiserer nå?
Jeg er så sur for tiden, at å røre godteriet mitt er faaarlig...![emoji23] Har han fått kjeft før eller? [emoji23]
Fine ord detJa hihi . Disse (huske), min og bade![]()
Ja må bare få han igang på å lese selv... Men jeg tror det blir lettere i ferien..De begynte på harry potter, den første, nå etter timmy tabbe. Det kommer til å ta sin tid. Men han leser i tillegg både selv og for sine søstre, så det går fremover mens vi vener på at harry potter skal leses ferdig også.