Uff daHva handlet dere da?[emoji2]
Gjenforening gikk fint helt til minstemann hørte vi hadde vært i badeland[emoji23] da raste verden sammen stakkars..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daHva handlet dere da?[emoji2]
Gjenforening gikk fint helt til minstemann hørte vi hadde vært i badeland[emoji23] da raste verden sammen stakkars..
Ja, men delen om innlegg pr dag er mer krevende ser jeg. Var optimist. ER mer usikker. Men vi kan klare det.
Tjææ. Du har sett de før ja?Setta på Final destination. Morsomt nok er det vel 5 filmer av den også. Mao er vel Final litt feil gitt [emoji23]
Satser på det
Ikke helt så desperat at jeg tenker telle-kapmpanje enda. bre holder et øye med om tempo stiger (ved å plotte stat jevnt og trutt i rgnearket mitt)
Ja tror det
Flink som rydder først. Jeg har null planer om mer rydding i dag [emoji14]Snart serie . Rydde litt først
Hahahaha, jeg mente ikke å tvinge deg til å bruke den nye hele helgen daJo testet den masse altsåJeg er bare så svimete at DEN tanken ikke slo meg. Haha. Sees i gamle appen
![]()
Ja har det![]()
Godt tegn det! Flinke skravlere.Og utfra et snitt for å komme over 17266 eller hva det var vi hadde i mai har vi nå skrevet 160 mer enn dagens mål. Vi brgynte med et etterslep på over 1000 for tre dager siden, så dette tenker jeg vi glatt har i mål før tiden.
Så flott da[emoji1] jo mer over vi får jo tryggere føles det!
Det er jeg også
Hurra for det! Trodde det skulle regne i natt/morgen,men..de har visst ombestemt seg ser jeg..
Ja vi får detVi får prøve så godt vi kan
Synes tempo i alle fall i denne tråden tar seg opp![]()
Hahaha. Nå humrer jeg litt [emoji23] Men jeg har testet den skikkelig i allefall [emoji14]Hahahaha, jeg mente ikke å tvinge deg til å bruke den nye hele helgen daBare teste den litt
Du er nå veldig pliktoppfyllende da
Jeg skal prøve komme hjelpe til nå jeg og... Vært dårlig på det i dag.Men tempo må opp. Mye. Det ligger på 4-6 innlegg i minuttet og DA klarer vi ikke denne 6000-greia. Tråder stoppet sånnsett også helt opp, men der mangler vi så få at det klarer vi med litt innsats
Spennende!Akvariet i morgen![]()
Jaja null problwm