Takk for detKos deg i kveld[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detKos deg i kveld[emoji1]
Det skal gå i dag ogsåMen tempo må opp. Mye. Det ligger på 4-6 innlegg i minuttet og DA klarer vi ikke denne 6000-greia. Tråder stoppet sånnsett også helt opp, men der mangler vi så få at det klarer vi med litt innsats
Du, hun likte det Godt, men orket ikke så lenge ❤ Cs 45 minutter. Hun er litt sesitiv og blir fort sliten av lyd så søndag i regnvær var vel ikke helt gjennomtenkHåper virkelig de snart kan finne noe som ikke gjør deg kvalm og som senker trykket[emoji4]
Hvordan likte snuppa seg på lekeland? Det var egentlig planen vår, eller min, og. Men det ble museet og se på dyra der heller[emoji4] var bare så vidtvi fikk med sauen børt fra bæbæn[emoji28] jøsses for et temprament og lydnivå[emoji28][emoji85]
Jo takk! En rask tur, men fikk det vi trengteGod tur til utlandet[emoji2]
Kjipt at formen er verre...[emoji849] håper du snart får ny time!
Vi liker oss best inne i regnværet[emoji12] venter på mann og de andre barna som snart kommer hjem[emoji173]️
Jaa. Det kommer ❤Skulle ønske du fant den gode balansen så det hele ble mye bedre for deg. ♡
Jo testet den masse altsåMen nå har du jo testen den nye appen litt har du Ikke? Så da er det bare p gå tilbake til den andre så du får skravlet mere [emoji6] [emoji6]
Jepp. Er nå hjemme, mett og blid. Kjøpte oss is også etterpå. Nå er huset tomt, og det gjenstår bare vasking.Fikk du dem med deg?
Jau.. Måtte skynde meg hjem, da L hadde besøk, og samboer var lei.. Men ikke klarte selv å sende besøket hjem [emoji28]
Og vi kommer nok godt over i dag,
Skulle kjøre kompisen til kb hjemHva skal du først?[emoji2]
Det gledes[emoji1]
Har ikke hatt tid til å være her inne i dag, så aner ikke hvordan vi ligger an..Ja det får vi håpe...
Men tempo må opp. Mye. Det ligger på 4-6 innlegg i minuttet og DA klarer vi ikke denne 6000-greia. Tråder stoppet sånnsett også helt opp, men der mangler vi så få at det klarer vi med litt innsats
Er bare 10 min unna men oppmøte 30 min før å så kan man måtte parkere langt unnaMed premieutdeling tar det jo litt lenger tid, også ser jeg at dere hadde litt lang pause mellom et par kamper, slikt kan jo skje og da tar det lenger tid ja. Men til 12-17 vr vel med kjøring og det var kanskje et stykke unna?
Akvariet i morgen![]()
Blir nok bedre her nå de neste to timene ihvertfall[emoji1]
Burde vært mer liv nåMen tempo må opp. Mye. Det ligger på 4-6 innlegg i minuttet og DA klarer vi ikke denne 6000-greia. Tråder stoppet sånnsett også helt opp, men der mangler vi så få at det klarer vi med litt innsats
Ja har detSå gøy![emoji1] har dere årskort?