♡ Skravletråd JUNI ♡

Men tempo må opp. Mye. Det ligger på 4-6 innlegg i minuttet og DA klarer vi ikke denne 6000-greia. Tråder stoppet sånnsett også helt opp, men der mangler vi så få at det klarer vi med litt innsats

Men tempo må opp. Mye. Det ligger på 4-6 innlegg i minuttet og DA klarer vi ikke denne 6000-greia. Tråder stoppet sånnsett også helt opp, men der mangler vi så få at det klarer vi med litt innsats
Det skal gå i dag også :)

Håper virkelig de snart kan finne noe som ikke gjør deg kvalm og som senker trykket[emoji4]
Hvordan likte snuppa seg på lekeland? Det var egentlig planen vår, eller min, og. Men det ble museet og se på dyra der heller[emoji4] var bare så vidtvi fikk med sauen børt fra bæbæn[emoji28] jøsses for et temprament og lydnivå[emoji28][emoji85]
Du, hun likte det Godt, men orket ikke så lenge ❤ Cs 45 minutter. Hun er litt sesitiv og blir fort sliten av lyd så søndag i regnvær var vel ikke helt gjennomtenk :P men men..

Museum er kult da! Hehe. Godt å høre det er fler med temperament :P

God tur til utlandet[emoji2]
Kjipt at formen er verre...[emoji849] håper du snart får ny time!

Vi liker oss best inne i regnværet[emoji12] venter på mann og de andre barna som snart kommer hjem[emoji173]️
Jo takk! En rask tur, men fikk det vi trengte :D

Jaaa. Best inne i slikt vær :P koselig med gjenforening?

Blir nok bedre her nå de neste to timene ihvertfall[emoji1]

Med premieutdeling tar det jo litt lenger tid, også ser jeg at dere hadde litt lang pause mellom et par kamper, slikt kan jo skje og da tar det lenger tid ja. Men til 12-17 vr vel med kjøring og det var kanskje et stykke unna?
Er bare 10 min unna men oppmøte 30 min før å så kan man måtte parkere langt unna

Blir nok bedre her nå de neste to timene ihvertfall[emoji1]

Satser på det

Ikke helt så desperat at jeg tenker telle-kapmpanje enda. bre holder et øye med om tempo stiger (ved å plotte stat jevnt og trutt i rgnearket mitt)

Back
Topp