>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Enkelte ting drar de litt vel langt [emoji14]Hehe ja er det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enkelte ting drar de litt vel langt [emoji14]Hehe ja er det da![]()
Skal ha vifte på da. Så jeg har litt støy. Jeg liker ikke helt stillheten heller. Piper sånn i ørene mine. Men mannens snorking er ekstrem liksom [emoji23]
Ingen tabell her hellerNå er jo min kar yngre så de spiller jo cup etter et opplegg uten tabeller og bare 2*13 minutter vanligvis. De spiller oftest 3 kamper, men det tar sjeldent over 4 timer. Nå i går var vi rent heldige, det var 5 lag i puljen så vi skulle jo stå over en kamp, (og ellers spille annenhver kampslot) og det var den første vi sto over så ingen lang pause, og første kamp startet 1105 og siste kamp ferdig før 14. Effektivt gjennomført, og siden det var miniturnering uten premier var det deretter bare å reise hjem. Vi rakk til og med handle på veien før vi hentet mellomste i bursdag klokken 1430(Levert dit 12 så jeg så første kamp, leverte henne, tilbake og så de to siste, andre hadde akkurat begynt da jeg kom)
Jupp ikke vært her da
Ja. Hjelper kjempegodt detLav dur er jo bare søvndyssende[emoji2]
Så bra
Nja snartMen nå har du kommet for å bli[emoji1]
Og der sover nr 2![]()
Det er jeg ogsåJepp, den delen er i alle fall under kontroll. Mer spent på del 1 og 2 tror jeg
Snart serie . Rydde litt først
Jau.. Måtte skynde meg hjem, da L hadde besøk, og samboer var lei.. Men ikke klarte selv å sende besøket hjem [emoji28]Ja det hjelper jo litt[emoji23]
Og utfra et snitt for å komme over 17266 eller hva det var vi hadde i mai har vi nå skrevet 160 mer enn dagens mål. Vi brgynte med et etterslep på over 1000 for tre dager siden, så dette tenker jeg vi glatt har i mål før tiden.
Ja. Hjelper kjempegodt detSå glad når jeg får ha den på [emoji7]
Nja snart
Ingen tabell her heller
2×12
Spilte kl 13, 14.30 og 15.30
Så premieutdeling, lagbilde ++
Hehe jaAh. Ja burde vel tenkt det [emoji14]
Så flott da[emoji1] jo mer over vi får jo tryggere føles det!
Hihi BraHalleluja![emoji1] her sover 2 av 3 men alle er i seng da[emoji1]
Ja tror detOg vi kommer nok godt over i dag,
hvordab er formen din nå?Og vi kommer nok godt over i dag,