Middag i dag?
Her ble det fredagstaco[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Middag i dag?
Er altså ikke sagt at jeg ikke har trua, mer på om jeg kan ta noe av æren for det NÅR det lykkes![]()
Hørtes deilig ut å ikke ha planer en helg. Savner det.
Neste helg igjen er det sluttspill i beachhåndball i Kongsberg! Halleluja!
Har noen av dere erfaring med UVI hos små?
Sånt.. det har jeg ikke tenkt på... æsj.
Er fortsatt mest stressa over alt som kan skje inni magen, glemmer litt at verden er ett skummelt sted på utsiden og...
Å jaHørtes deilig ut å ikke ha planer en helg. Savner det.
Neste helg igjen er det sluttspill i beachhåndball i Kongsberg! Halleluja!
Har en jobb hvor jeg jobber ute mye av sommer'n. Kjempeherlig når det fint vær, men på dager som i dag.. Fy #%¤#&, skulle gjerne hatt en vanlig kontorjobb nå altså!![]()
Eller heldigvis ;-)Nei dessverre[emoji4] ingen av mine har hatt det..
Ganske deilig ja! Nå har det skyet over i tide til å få sove i behagelig temperatur både for den gravide og den varmblodige samboeren [emoji39]Det hørtes deilig ut
Her er det kaldt, grått og regn![]()
Greit iforhold til plassen ihvertfallmå bare finne energi til å ordne alt også må m bli frisk.
Du har rett, greit å ikke krisemaksimere totalt. Og tror ikke typen blir veldig imponert om jeg prøver å pakke både leilighet og unge inn i tre lag med bobleplast heller...Den er skumlere på utsiden.
Og likevel så går det stort sett alltid ganske bra![]()
Ja! [emoji28]
Eller i alle fall bare halvparten av hva det nå gjør [emoji14]
Eller!! Strengere krav til bilstoltesting i Norge, sånn at ALLE norske bilstoler var "bra nok", sånn at man kun kunne fokusere på hvor fine de var, og pris. [emoji14]
Endelig er pusten til lillegutt normal igjen![]()
God ettermiddag.
Kort oppsummert, ved dagens start lå vi ca 1.000 innlegg bak dagsmålet for å nå 17.000 denne måneden.
Dagens mål på denne tråden er 5.100 innlegg.
Er ikke sikkert vi kommer over det, men håper på at det vi ligger bak minsker litt.
Dessverre må jeg møte svigerfar i kveld og ikke sikker på når jeg kommer hjem, men skal prøve å få litt til etter det
Shit... sommeravslutningen til uka har jeg helt glemt!!! Gurimalla som jeg gleder meg til ferie nå..Å ja
Sommersamling med korpset andre pinsedag
Fotballturnering denne helga.
Og fotballturnering neste helg.
Og korpstur neste helg.
I juli troe jeg ikke vi har noe som skjer i helgene. Gleder meg.
Var hos legen før i dag for å få ny henvisning til fysio for eldste.
Den forrige vi hadde hadde vi fått av legen på helsestasjonen så det var liksom ikke bare å ringe inn for å få en ny.
Hun legen vår har skikkelig temperament, og blir ganske irritert når hun mener noen er feilbehandlet.
Hun sa rett ut at fysio er vel og bra det, men denne feilen kommer aldri til å bli bra dersom han ikke også får hjelp av ortoped og dette burde både legen på HS og fysioterapeuten sett for lenge siden.
Hun tok et lite blikk på hvordan han gikk og så det med en gang, så nå blir det det i tillegg.
Jeg elsker den legen, hun er utrolig flink og har lav terskel for å sende sine pasienter til spesialister dersom det kan være nødvendig.
Jepp! Bilstol greiene gav meg skikkelig hodepine [emoji85]Det hadde vært genialt![emoji1] og vi hadde spart mye tid!
Litt smålei meg. I morgen er det den store utedansen [emoji324] Skikkelig gøy og det er meldt sol. Eneste som kan barnevakt er dessverre svigermor. Og hu ville gjerne det, MEN mannen hennes orka ikke det denne helga da.
Så da må evnt kun en av oss gå. Jeg har gleda meg masse, men alle jeg går med hvert år er enten reist bort, gravide eller nyopererte... Så dermed få jeg kan gå med alene. Mannen kjenner alle da. For han er veldig sosial. Han mener jeg skal gå alene, jeg sier at jeg vil ikke det. Jeg ville vi to skulle gå. Da hadde jeg jo kjentfolk med meg pluss han.
Så nå har jeg sagt at han kan fint gå alene og kose seg han, med tårer i øya selvsagt da. For jeg så frem til dette.
Men jeg får kose meg hjemme med disney og kos med barna heller da. Får jo gå på det som er på dagtid da som familie. Tror ikke mannen har bestemt seg for hva han vil nå da.
Dem er veldig aktive. Men jeg er glad jeg satte ned foten på en aktivitet på hver.Du har aktive barn, det har ikke jeg[emoji23]
Nå forsvant mann og to barn til svigers, så da er jeg hjemme med bare 1 barn[emoji2]
Vi skal kose oss![emoji173]️ drar på badeland i morgen og kanskje kino etterpå.
Kos seg på ferieShit... sommeravslutningen til uka har jeg helt glemt!!! Gurimalla som jeg gleder meg til ferie nå..
Snart slipper dere å se meg en hel uke![]()
Artig men forventer ikke gjentakelse