♡ Skravletråd JUNI ♡

God ettermiddag.

Kort oppsummert, ved dagens start lå vi ca 1.000 innlegg bak dagsmålet for å nå 17.000 denne måneden.
Dagens mål på denne tråden er 5.100 innlegg.
Er ikke sikkert vi kommer over det, men håper på at det vi ligger bak minsker litt.

Dessverre må jeg møte svigerfar i kveld og ikke sikker på når jeg kommer hjem, men skal prøve å få litt til etter det
Håpe vi tar innpå. Hva skal du og svigerfar?:)

God ettermiddag.

Kort oppsummert, ved dagens start lå vi ca 1.000 innlegg bak dagsmålet for å nå 17.000 denne måneden.
Dagens mål på denne tråden er 5.100 innlegg.
Er ikke sikkert vi kommer over det, men håper på at det vi ligger bak minsker litt.

Dessverre må jeg møte svigerfar i kveld og ikke sikker på når jeg kommer hjem, men skal prøve å få litt til etter det
Kan ihvertfall ikke ligge på latsiden da

Så godt at medisinene hjalp.
Fikk ikke sagt det før i dag, men for en dust av en helsesekretær som tok telefonen
Ja var det! Og tydeligvis null forståelse for at 1 babyer skal ha begrenset med medisiner!
2 hovednæringen til barn under 1 år er melk.

Men skal sende skriftlig klage for skal ikke være sånn!

Litt smålei meg. I morgen er det den store utedansen [emoji324] Skikkelig gøy og det er meldt sol. Eneste som kan barnevakt er dessverre svigermor. Og hu ville gjerne det, MEN mannen hennes orka ikke det denne helga da.

Så da må evnt kun en av oss gå. Jeg har gleda meg masse, men alle jeg går med hvert år er enten reist bort, gravide eller nyopererte... Så dermed få jeg kan gå med alene. Mannen kjenner alle da. For han er veldig sosial. Han mener jeg skal gå alene, jeg sier at jeg vil ikke det. Jeg ville vi to skulle gå. Da hadde jeg jo kjentfolk med meg pluss han.

Så nå har jeg sagt at han kan fint gå alene og kose seg han, med tårer i øya selvsagt da. For jeg så frem til dette.

Men jeg får kose meg hjemme med disney og kos med barna heller da. Får jo gå på det som er på dagtid da som familie. Tror ikke mannen har bestemt seg for hva han vil nå da.

Var hos legen før i dag for å få ny henvisning til fysio for eldste.
Den forrige vi hadde hadde vi fått av legen på helsestasjonen så det var liksom ikke bare å ringe inn for å få en ny.

Hun legen vår har skikkelig temperament, og blir ganske irritert når hun mener noen er feilbehandlet.
Hun sa rett ut at fysio er vel og bra det, men denne feilen kommer aldri til å bli bra dersom han ikke også får hjelp av ortoped og dette burde både legen på HS og fysioterapeuten sett for lenge siden.
Hun tok et lite blikk på hvordan han gikk og så det med en gang, så nå blir det det i tillegg.

Jeg elsker den legen, hun er utrolig flink og har lav terskel for å sende sine pasienter til spesialister dersom det kan være nødvendig.
Godt med en sånn lege som gjør noe med det :-)

Det er ikke så mye om de bryr seg jeg hadde stressa med, som skadepotensialet den ene gangen det går galt. Vanlige dører er ikke like ille.
Må være skikkelig tung for at jeg skulle stressa for mye over det.
Da har vi nok veldig ulik risikovurdering, fordi jeg ser jo hvor mye kraft barn slenger dører med, men hun har ikke gjort det med skyvedørene, er jo også til en garderobe så de er veldig lette, heller ikke hørt om noen som har mistet fingre i en skyvedørs garderobe, en dør derimot, vel er en grunn til at mange bhg har beskyttelse der så barn ikke kan få fingrene mellom dør og dørkarmen

Æsj, er vel på tide å sove, skal opp igjen om ca 4.5 time [emoji23][emoji13]
Og en laang dag på jobb. 7.30-16.30...
Jaja, er nok trøtt og sliten i morgen ettermiddag [emoji23]

God natt damer [emoji4]

Uff, det var lite timer i senga![emoji31]
Håper du har kommet deg gjennom dagen!

Da har vi nok veldig ulik risikovurdering, fordi jeg ser jo hvor mye kraft barn slenger dører med, men hun har ikke gjort det med skyvedørene, er jo også til en garderobe så de er veldig lette, heller ikke hørt om noen som har mistet fingre i en skyvedørs garderobe, en dør derimot, vel er en grunn til at mange bhg har beskyttelse der så barn ikke kan få fingrene mellom dør og dørkarmen
Haha, ja. Jeg blir sikkert å få noia for dører snart og.
Har noia for skyvedører etter en skikkelig kjipt greier med en skyvedør på en bil. Rart hvor hardt noen sånne kjipe opplevelser setter seg

Off dette ble tidlig morgen gitt[emoji85] 4:15 bestemte lille frøkna seg for å stå opp. Heldigvis har mannen fri idag, tenkte å la han få sove til 7 før jeg går å legger meg igjen[emoji23]

Ugg, det er tidlig[emoji13]

God morgen.

Opp og hopp. Fikk i det minste sove litt etter fire i dag da! Snuppa har vært våken flere ganger for jeg la henne uten kveldsmat når vi kom hjem godt over leggetid fra sommerkonserten på kulturskolen i går.

Men hun har likegodt ikke tissa i natt så potta ble ganske full... Regner ikke med at hun er klar for bleieslutt akkurat, men litt morsomt er det jo.

God kveld[emoji1]
Artig at hun var tørr i natt!

Kos deg med fri[emoji4] noen planer?

Nå ble jeg plutselig alene hjemme med mellomste[emoji1] mann, storebror og minstemann føyk til svigers for svigerfar har blitt syk...
Så vi to skal prøve å kose oss hjemme[emoji173]️

Ja. Vel. Dels er det vel tilvenning. Men jeg kjenner at jeg har ikke lyst å tilvenning meg og det er litt dumt. Jeg liker at appen er noe annet enn nettleser. Nettleser har vi den som vil. App er ikke og skal ikke være nettleser etter min mening. Det skal være tilrettelagt for en liten skjerm. Lett tilgang uten mye menyer og undermenyer. Ikke for mye detaljer

Der er jeg helt enig med deg[emoji2]

Back
Topp