Imponerende! Gikk ifra vannleke til veske på null tid altså [emoji23]Jippi, var inne og sjekket listen.
Jeg klarte å skravle meg opp fra 96. til 21. plass i går![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Imponerende! Gikk ifra vannleke til veske på null tid altså [emoji23]Jippi, var inne og sjekket listen.
Jeg klarte å skravle meg opp fra 96. til 21. plass i går![]()
Satser på det ellers måtte det visst gjøres noeHåper alt er normalt neste gang da!
Sitter og syns synd på meg selv.
Har sykt vondt i ryggen i dag![]()
Jaa. Og jeg er opptatt av å være tålmodig med henne, men hun er ganske high need og da er det ikke like lett når man er i dårlig form. Hun klarer feks. Ikke leke 5 minutter selv, noen som blir litt tøft å håndtere. Men det går![]()
Ganske fin i dag [emoji173] Jeg har sovet lite, noe som utgjør mindre hodepine (trykket øker liggende). I tillegg tok jeg smertestillende i går, som ga meg god søvn de timene. Så nyter den stunden jeg føler meg litt bedre. Lillesnupp hviler.
Fått luket litt ute, skal snsrt dra en tur på plantaajen å handle litt blomster
Vet ikke helt ennåHvilke blomster skal du kjøpe?
Lillegullet i sola i går [emoji173] Kosa seg og lukta på blomster [emoji23] Så veslevoksen.
![]()
Katta venter på mannen, hun blir ofte ikke fornøyd når jeg gir henne kveldsmat og har til tider mast på mannen om jeg har gitt henne først for jeg skal vist ikke gi henne det virker det som, spenende å se hvordan hun reagerer når jeg gir og mannen ikke kommer får søndag [emoji54]
Mannen er slem som sender meg bilde av kake som ei kollega av oss har lagd [emoji54]
God morgen jenter![]()
God morgen, god morgen![]()
De måtte knekke opp nedre del av ryggraden min og sette den sammen igjen når jeg var barn i håp om å redde meg fra å bli lam på grunn av en medfødt skade.Skade eller noe?
Ja det skjønner jeg jo. Men kan dere ikke heller se en annen gang når de spiller nærmere?Er kompis
Ja vanskelig, langt å kjøre for å se ett lag man ikkr liker
MoroFått luket litt ute, skal snsrt dra en tur på plantaajen å handle litt blomster
Sender deg en god klem[emoji171] Du er tøff som har a hjemme med deg når du er så dårlig.
JaSå godt da[emoji2] Du skulle jo hatt seng du kunne justert ryggen så du kunne sitte og sove.
Tusen takkNydelig jente du har[emoji7]
Du får si ifra at neste gang får han velge sofaen [emoji54]Jeg sovna forsåvidt ganske raskt. Men gjett hvem som ble vekka av en småfull mann? [emoji23][emoji23] Joda. Meg. Vært våken i mange timer allerede jeg gitt [emoji23] Gikk ikke prøve sove igjen når mannen som sover ikke har kontroll over armene sine. Så de fløy jo her og der og fikk plutselig en albue rett i ryggen. Da ga jeg opp. Så nå har vi andre spist frokost og ser nå my little pony [emoji23]