♡ Skravletråd JUNI ♡

Jaa. Og jeg er opptatt av å være tålmodig med henne, men hun er ganske high need og da er det ikke like lett når man er i dårlig form. Hun klarer feks. Ikke leke 5 minutter selv, noen som blir litt tøft å håndtere. Men det går :)

Sender deg en god klem[emoji171] Du er tøff som har a hjemme med deg når du er så dårlig.

Ganske fin i dag [emoji173] Jeg har sovet lite, noe som utgjør mindre hodepine (trykket øker liggende). I tillegg tok jeg smertestillende i går, som ga meg god søvn de timene. Så nyter den stunden jeg føler meg litt bedre. Lillesnupp hviler.

Så godt da[emoji2] Du skulle jo hatt seng du kunne justert ryggen så du kunne sitte og sove.

Katta venter på mannen, hun blir ofte ikke fornøyd når jeg gir henne kveldsmat og har til tider mast på mannen om jeg har gitt henne først for jeg skal vist ikke gi henne det virker det som, spenende å se hvordan hun reagerer når jeg gir og mannen ikke kommer får søndag [emoji54]

Pappadalt faktisk[emoji23] her er kattene mammadalt[emoji23] kun meg de vil kose med..

Sender deg en god klem[emoji171] Du er tøff som har a hjemme med deg når du er så dårlig.

Klem tilbake [emoji171] Man får til det meste når man ikke har så mye valg. Vi har ikke bhg plass og denne måneden var min med ferie uansett... Mannen har ikke krav på noe for å hjelpe meg; så ja..

Jeg sovna forsåvidt ganske raskt. Men gjett hvem som ble vekka av en småfull mann? [emoji23][emoji23] Joda. Meg. Vært våken i mange timer allerede jeg gitt [emoji23] Gikk ikke prøve sove igjen når mannen som sover ikke har kontroll over armene sine. Så de fløy jo her og der og fikk plutselig en albue rett i ryggen. Da ga jeg opp. Så nå har vi andre spist frokost og ser nå my little pony [emoji23]
Du får si ifra at neste gang får han velge sofaen [emoji54]

Back
Topp