♡ Skravletråd JUNI ♡

Hmm kb ble invitert med på å se kamp i morgen mrn det er 2 t å kjøre hver vei...
Å han vil ikke men samridig dumt å si nei ril å være med igjen

Skjønner jo at du synes det er fryktelig vanskelig. Hadde syntes det samme selv[emoji17] må jo være helt forferdelig å ikke kunne være der og gjøre alt ungen din vil du skal[emoji171]
Jaa. Og jeg er opptatt av å være tålmodig med henne, men hun er ganske high need og da er det ikke like lett når man er i dårlig form. Hun klarer feks. Ikke leke 5 minutter selv, noen som blir litt tøft å håndtere. Men det går :)

Har dere en fin lørdagsmorgen da?[emoji2]
Jeg fikk sove til 9 og nå sitter jeg og snuppa og koser oss litt før det er klart for duppen hennes[emoji2]
Ganske fin i dag [emoji173] Jeg har sovet lite, noe som utgjør mindre hodepine (trykket øker liggende). I tillegg tok jeg smertestillende i går, som ga meg god søvn de timene. Så nyter den stunden jeg føler meg litt bedre. Lillesnupp hviler.

Skal snart ta hevn. Tenkte drøye til 11 før jeg går opp og hopper i senga og synger GOD MORGEN ALLE SAMMEN !

[emoji56]

Tenkte meg bort i sentrum en tur. Må ha nytt garn. Tok altfor lik farge. Må ha en skikkelig motsentning. Så får rekke opp det jeg strikka [emoji85] Ser jo ikke mønsteret. Og det syns jeg ble litt kjedelig da
Ja det hadde jeg gjort og [emoji23]

Blir bra med nytt garn da :)

Ganske fin i dag [emoji173] Jeg har sovet lite, noe som utgjør mindre hodepine (trykket øker liggende). I tillegg tok jeg smertestillende i går, som ga meg god søvn de timene. Så nyter den stunden jeg føler meg litt bedre. Lillesnupp hviler.
Klarer du sove sittende?

Back
Topp