Vin? [emoji14]Lurer i all verden på hva jeg skal kjøpe til 2 kollegaer. Menn begge. Ene i slutten av 20 årene og andre i slutten av 50-årene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vin? [emoji14]Lurer i all verden på hva jeg skal kjøpe til 2 kollegaer. Menn begge. Ene i slutten av 20 årene og andre i slutten av 50-årene
Ja sant [emoji23] Men ville gjerne gjort det, mot å ha en hage altså.Da slipper dere jo luking og gressklipping[emoji12]
Haha. Bra [emoji14]Nei, jeg stoppet han i tide[emoji23]
Takk [emoji173] Hun er veldig god.Så søt[emoji7]
Uff. Har du noe voltaren eller noe slikt? Føler de har god effekt på ryggvondt. Massr god bedringSitter og syns synd på meg selv.
Har sykt vondt i ryggen i dag
Krysser fingre for det [emoji170]Litt bedre i dag, noe som er deilig. Tok smertestillende i går, da får jeg gjerne en litt bedre start dagen etter Gjenstår å se om maten blir der den skal da [emoji14]
Ja :O Og legen min tør ikke røre medisinene mine, så må ringe nevro da. Som åpner til tirsdag via poliklinikk. *himler med øynene*Uff da, pga oppkast og dårlig form?[emoji20]
Bare ærlig jeg Støttende, morsomme og herlige.Så koselig av deg å si[emoji7]
Du er ganske søt selv!
Har bare paracett og ibux, men det pleier ikke hjelpe noe særlig.Uff. Har du noe voltaren eller noe slikt? Føler de har god effekt på ryggvondt. Massr god bedring
Så bra da. Da krysser jeg fingre for det Ikke noe godt med ryggvondt [emoji33]Har bare paracett og ibux, men det pleier ikke hjelpe noe særlig.
Tror jeg rett og slett tar en liten treningsrunde etter jeg har handlet dersom det ikke er bedre da.
Trening pleier å hjelpe
Jaa. Og jeg er opptatt av å være tålmodig med henne, men hun er ganske high need og da er det ikke like lett når man er i dårlig form. Hun klarer feks. Ikke leke 5 minutter selv, noen som blir litt tøft å håndtere. Men det gårSkjønner jo at du synes det er fryktelig vanskelig. Hadde syntes det samme selv[emoji17] må jo være helt forferdelig å ikke kunne være der og gjøre alt ungen din vil du skal[emoji171]
Er ødelagt i ryggen så har det ganske ofte dessverre, men etter jeg begynte å trene har jeg blitt mye bedreSå bra da. Da krysser jeg fingre for det Ikke noe godt med ryggvondt [emoji33]
Ganske fin i dag [emoji173] Jeg har sovet lite, noe som utgjør mindre hodepine (trykket øker liggende). I tillegg tok jeg smertestillende i går, som ga meg god søvn de timene. Så nyter den stunden jeg føler meg litt bedre. Lillesnupp hviler.Har dere en fin lørdagsmorgen da?[emoji2]
Jeg fikk sove til 9 og nå sitter jeg og snuppa og koser oss litt før det er klart for duppen hennes[emoji2]
Jeg er ikke 30 engang [emoji23] Men nærmer meg. Blir 28. Mannen blir 3030.....
Da er du jo bare ungjenta da
Ingen alder det velVelkommen etter [emoji23][emoji56] Jeg er 30 år og 8 mnd allerede [emoji23]
Ti år yngre enn meg da...Jeg er ikke 30 engang [emoji23] Men nærmer meg. Blir 28. Mannen blir 30
Ja det hadde jeg gjort og [emoji23]Skal snart ta hevn. Tenkte drøye til 11 før jeg går opp og hopper i senga og synger GOD MORGEN ALLE SAMMEN !
[emoji56]
Tenkte meg bort i sentrum en tur. Må ha nytt garn. Tok altfor lik farge. Må ha en skikkelig motsentning. Så får rekke opp det jeg strikka [emoji85] Ser jo ikke mønsteret. Og det syns jeg ble litt kjedelig da
Huffda Noe du pleier å ha? God bedring!Sitter og syns synd på meg selv.
Har sykt vondt i ryggen i dag
Klarer du sove sittende?Ganske fin i dag [emoji173] Jeg har sovet lite, noe som utgjør mindre hodepine (trykket øker liggende). I tillegg tok jeg smertestillende i går, som ga meg god søvn de timene. Så nyter den stunden jeg føler meg litt bedre. Lillesnupp hviler.