♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja :) Jeg er bare ikke så tålmodig, hehe. Jeg gjør alt jeg kan, men tålmodigheten blir kortere og det synes jeg er vanskelig. Men hun er gullet mitt, så gjør alt jeg kan for henne.

Skjønner jo at du synes det er fryktelig vanskelig. Hadde syntes det samme selv[emoji17] må jo være helt forferdelig å ikke kunne være der og gjøre alt ungen din vil du skal[emoji171]

Trenger bare en advokat til å kvalitetsikre noen dokumenter før de går til leverandørene, og snakket i Stortinget i form av at jeg hadde et møte med noen der (ikke valgte representanter) i tilsvarende avdeling som det jeg jobber i på grunn av noen felles interesser

Mye mer spennende å si det slik du sa det da[emoji6]

Har dere en fin lørdagsmorgen da?[emoji2]
Jeg fikk sove til 9 og nå sitter jeg og snuppa og koser oss litt før det er klart for duppen hennes[emoji2]

God morgen. Jeg sovna raskt i går. Eller raskt til å være meg. Det var nydelig. Våkna brått når mannen kom hjem fra fest da. Guri de mannfolka er bråkete og snakkesyke.... Får ta en powernap senere [emoji23]
God morgen :) Haha. Hva er poenget med det egentlig? Nå bor jeg med en som gjerne slår sammen så mange ord som mulig fordi han ikke er noen skravlebøtte da men allikevel. Bråke, det kan han [emoji23]

God morgen.

Lillemor skulle på badet. Helt til hun oppdaget dukkevogna til mellomste i gangen. Den har stått under senga hennes og ikke vært mye brukt så lillemor har vel ikke sett/tenkt over den før. Hun elsker å leke med min gamle dukkevogn når hun er hos mamma. Så å få henne inn på badet gikk nesten ikke...

Men nå er hun stelt og jeg skal ta en kjapp dusj.

Vi skal ja frokost, handle mat, på apoteket (for eldstemann oppdaget i går kveld at "oi da. Den viser 0" på astmamedisinen sin. Og trakk slutningen om at kanskje derfor han har vært så tung i pusten de siste par dagene
Logisk nok er han altså ikke så ille, og som jeg trodde moden for nedtrapping nå som bjørka er ferdig, men jeg har nølt litt nettopp pga at han var tung. Vel tung uten medisin. Da trapper vi ned. Men vi må ha ny.)

Og 1330 hente min bestemor og dra til campingplassen mine foreldre har vogn på. For mamma har bursdag og feirer der.
God morgen :)

Så koselig med camping da :D

God morgen.

Lillemor skulle på badet. Helt til hun oppdaget dukkevogna til mellomste i gangen. Den har stått under senga hennes og ikke vært mye brukt så lillemor har vel ikke sett/tenkt over den før. Hun elsker å leke med min gamle dukkevogn når hun er hos mamma. Så å få henne inn på badet gikk nesten ikke...

Men nå er hun stelt og jeg skal ta en kjapp dusj.

Vi skal ja frokost, handle mat, på apoteket (for eldstemann oppdaget i går kveld at "oi da. Den viser 0" på astmamedisinen sin. Og trakk slutningen om at kanskje derfor han har vært så tung i pusten de siste par dagene
Logisk nok er han altså ikke så ille, og som jeg trodde moden for nedtrapping nå som bjørka er ferdig, men jeg har nølt litt nettopp pga at han var tung. Vel tung uten medisin. Da trapper vi ned. Men vi må ha ny.)

Og 1330 hente min bestemor og dra til campingplassen mine foreldre har vogn på. For mamma har bursdag og feirer der.
Og gratulerer til mammaen din :)

God morgen :) Haha. Hva er poenget med det egentlig? Nå bor jeg med en som gjerne slår sammen så mange ord som mulig fordi han ikke er noen skravlebøtte da men allikevel. Bråke, det kan han [emoji23]
Skal snart ta hevn. Tenkte drøye til 11 før jeg går opp og hopper i senga og synger GOD MORGEN ALLE SAMMEN !

[emoji56]

Tenkte meg bort i sentrum en tur. Må ha nytt garn. Tok altfor lik farge. Må ha en skikkelig motsentning. Så får rekke opp det jeg strikka [emoji85] Ser jo ikke mønsteret. Og det syns jeg ble litt kjedelig da

Back
Topp