♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja hun koste seg veldig :)

Vet du, da synes jeg du har vært veldig flink og fornuftig! Forstår du er sliten. Ta deg noen dager hvile.
Kan ikke, vil bli ferdig til helga. Sååå, de neste to dagene blir det hardt kjør [emoji85]

Bra hun koste seg [emoji173]️[emoji173]️

Jøss, veldig sært... De skal jo ringe før levering og ha signatur trudde jeg hvertfall... Kunne jo bare latet som ingen ting, så måtte de levert ut et bord til til riktig adresse. [emoji23]. stod det bare på gårdsplassen når du kom hjem? [emoji54]
Ja. Samboer var hjemme da, men.. Tviler på sjåføren så det. Samboer så nemlig bare bilen som kjørte herfra (stod ingen biler her oppe eller noe)..

Hadde jo nesten vært greit om de sa de ikke fikk bordet og måtte få nytt. Jeg mener.. De har jo faktisk ikke levert det til mottaker....
Menmen. Gikk bra heldigvis. Ordnet seg..

Så greitt når de fikser litt selv :) 5 er tidlig ja. Men merkelig nok så går det seg til [emoji14]
Absolutt. Mi har selv tatt initiativ til å bli mer selvstendig i det siste. Hun er flink..

Så bra!

Ikke sant. Eller, om de bare hadde satt det der..hvem som helst kunne jo bare henta det. Eller ødelagt.
Ja er det mulig. Husker en butikk her som hadde post i butikk hvor det stod elektronikk overalt, og de hadde ikke kontroll på pakkene også. Stod veldig tilgjengelig for hvem som helst. Mye dyrt kan komme i posten...

Back
Topp