♡ Skravletråd JUNI ♡

Så trivelig!
Jeg har gjort ingenting i dag. Henta minstebror på gården bare (han leker avløser mens mamma og stepappa er på hytta).
Så. Helt greit. Sliten enda dog.
Ja hun koste seg veldig :)

Vet du, da synes jeg du har vært veldig flink og fornuftig! Forstår du er sliten. Ta deg noen dager hvile.

Det er alltid godt med marsipankake:p
Opp så tidlig for å jobbe :) og for å rekke en dusj og å lage matpakker til de som står opp litt seinere :-)
Ahaa. Synes det er så kjekt, trenger bare skjære brød til mi, så ordner hun alt selv [emoji14]
5ish er litt tidlig [emoji85]
Stod opp rundt da selv en periode jeg jobbet som renholder da. Begynte på jobb kl 7, så.. Opp 5.30.

Er det vanlig at jysk bare.. Lemper av varer til et hus, uten å høre med de som bor der?
De leverte et bord her i dag. Lempet av. Det skulle egentlig sånn 800 m oppi veien, for de som bodde HER før, har flyttet dit.
Jøss, veldig sært... De skal jo ringe før levering og ha signatur trudde jeg hvertfall... Kunne jo bare latet som ingen ting, så måtte de levert ut et bord til til riktig adresse. [emoji23]. stod det bare på gårdsplassen når du kom hjem? [emoji54]

Bra du gir beskjed da :) Ypperlig mulighet for folk som er ute og leter litt [emoji85]
Joda. Gav beskjed til HAN, og fikk melding fra HUN 10 min etterpå, der hun spurte om de hadde levert opp hit da [emoji28]
Så de skjønte det vel selv..
Men ja. Dårlig av dem.

Ahaa. Synes det er så kjekt, trenger bare skjære brød til mi, så ordner hun alt selv [emoji14]
5ish er litt tidlig [emoji85]
Stod opp rundt da selv en periode jeg jobbet som renholder da. Begynte på jobb kl 7, så.. Opp 5.30.
Så greitt når de fikser litt selv :) 5 er tidlig ja. Men merkelig nok så går det seg til [emoji14]

Back
Topp