Jaa vil si detHei! Hatt en Fin dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa vil si detHei! Hatt en Fin dag?
Navnene var jo bare herlige daTittet litt på grisene på gården til mamma i dag.
De heter (.. Neppe alle som setter pris på det men) Sylvi, Erna og Siv [emoji4]
Trives visst godt ute i innhegningen sin da.![]()
![]()
Morsomt i grunnSynes jeg og [emoji56]
Det er alltid godt med marsipankakeJa, kjekt det.
Marsipankake er ofte godt det da! Hvorfor opp så tidlig?
Jupp på zalandoSer den. Zalando var det?
Elsker at de har fri retur om det ikke skulle passe eller så.
SøteTittet litt på grisene på gården til mamma i dag.
Isj daTja. Sådær, på smertestillende. Takk som spør. Hvordan har dagen vært?![]()
Nydelig [emoji173]Det var sol også det meste av tiden og jeg fikk følge av denne her det meste av veien.
Veldig vakkert
![]()
Åssen sko?Å der ble skoa kjøpt
.. Vet du, det hadde vært noe. Så hadde de lært. "neei, ikke sett noe bord.."Aner ikke hva policy de har da. Men normalt skal man ha en signatur, om ikke annet er opplyst trodde jeg
Vi var hvertfall forbanna når bring lempa en ny tv i den halvødelagte garasjen vår. Tlf sto på og det sto på pakken. Ring når den skal leveres. For vi må signere og jeg jobba i nabolaget da. Kunne faktisk sagt den aldri kom frem for tullingen signerte selv.
Tja, med mye vann så. Kjenner ikke så mye av det her. Bare litt oppvasnet i føttene.Haha. Nei er nok sykt ubehagelig da !
Oj! Blemme :O Da er det skummelt å bestille varer... Kunne blitt mottatt av en uærlig sjel.Er det vanlig at jysk bare.. Lemper av varer til et hus, uten å høre med de som bor der?
De leverte et bord her i dag. Lempet av. Det skulle egentlig sånn 800 m oppi veien, for de som bodde HER før, har flyttet dit.
De navnene det passet vel ikke helt, de grisene der var jo ordentlig søteTittet litt på grisene på gården til mamma i dag.
Synes de var påkommende [emoji23]Digger navna [emoji23][emoji23][emoji23][emoji7]
Du er søt daBilde av Musemor etter dagens trening:
![]()
Bra du gir beskjed da.. Vet du, det hadde vært noe. Så hadde de lært. "neei, ikke sett noe bord.."
Altså. Jeg KUNNE jo bare tatt det. Strengt tatt. Og ikke brydd meg mer. Hvis jeg var en sånn person. (... Jeg sendte melding til dem som bodde her, og spurte om det var deres, for det var i alle fall ikke mitt..).
Får håpe han sover godt [emoji173]Jeg er klar igjen. ! Mannen la seg [emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] Fantastisk!Tittet litt på grisene på gården til mamma i dag.
Så trivelig!Jaa vil si detTok med lille i åpen barnehage. Du daa?