Jeg synes det så sånn ut jeg :OKjempetempo her var det ikke, ser jeg. [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det så sånn ut jeg :OKjempetempo her var det ikke, ser jeg. [emoji14]
Det gjør han nok. Han har en innebygd knapp han [emoji23] Urettferdig !Får håpe han sover godt [emoji173]
Synes det jeg og [emoji56]Navnene var jo bare herlige da![]()
Synes det var påkommende, rett og slett.Morsomt i grunn
Ja hun koste seg veldigSå trivelig!
Jeg har gjort ingenting i dag. Henta minstebror på gården bare (han leker avløser mens mamma og stepappa er på hytta).
Så. Helt greit. Sliten enda dog.
Min og. Lukker øynene, sover. Så enkelt [emoji14]Det gjør han nok. Han har en innebygd knapp han [emoji23] Urettferdig !
Ahaa. Synes det er så kjekt, trenger bare skjære brød til mi, så ordner hun alt selv [emoji14]Det er alltid godt med marsipankake
Opp så tidlig for å jobbeog for å rekke en dusj og å lage matpakker til de som står opp litt seinere
![]()
Ja. Dem og brandos har samme greia. Er kjempekjekt!Jupp på zalando
Fri frakt også
Kjempesøte gitt. Haha. Mens jeg stod der: "smatt smatt smatt..."SøteOg kule navn da
Det er detJa. Dem og brandos har samme greia. Er kjempekjekt!
Jøss, veldig sært... De skal jo ringe før levering og ha signatur trudde jeg hvertfall... Kunne jo bare latet som ingen ting, så måtte de levert ut et bord til til riktig adresse. [emoji23]. stod det bare på gårdsplassen når du kom hjem? [emoji54]Er det vanlig at jysk bare.. Lemper av varer til et hus, uten å høre med de som bor der?
De leverte et bord her i dag. Lempet av. Det skulle egentlig sånn 800 m oppi veien, for de som bodde HER før, har flyttet dit.
Ikke sant. Eller, om de bare hadde satt det der..hvem som helst kunne jo bare henta det. Eller ødelagt.Oj! Blemme :O Da er det skummelt å bestille varer... Kunne blitt mottatt av en uærlig sjel.
Nesten så man blir sur [emoji23]Min og. Lukker øynene, sover. Så enkelt [emoji14]
Haha [emoji23]De navnene det passet vel ikke helt, de grisene der var jo ordentlig søte![]()
Haha [emoji23]
Vel. Navnene føles vel bedre når de skal slaktes til høstenLitt valgflesk til julematen..... [emoji85]

Joda. Gav beskjed til HAN, og fikk melding fra HUN 10 min etterpå, der hun spurte om de hadde levert opp hit da [emoji28]Bra du gir beskjed daYpperlig mulighet for folk som er ute og leter litt [emoji85]
Så greitt når de fikser litt selvAhaa. Synes det er så kjekt, trenger bare skjære brød til mi, så ordner hun alt selv [emoji14]
5ish er litt tidlig [emoji85]
Stod opp rundt da selv en periode jeg jobbet som renholder da. Begynte på jobb kl 7, så.. Opp 5.30.
[emoji23][emoji23][emoji23] Lo høyt nå [emoji23][emoji23][emoji23]Haha [emoji23]
Vel. Navnene føles vel bedre når de skal slaktes til høstenLitt valgflesk til julematen..... [emoji85]