♡ IKM UKE 42 ♡

Melder meg inn her helt på tampen:

Paprikaa - 29 - PP10 - B2 - EL 03.10 - IKM 16.10

Jeg har fulgt med på ikm-gruppen siden start men jeg lovet meg selv å ta en pause fra bv denne pp’n for stresse litt ned og det virker som det gjorde susen :)

11 dpo og fin strek når testen var våt men den ble ganske så svak når den tørket etter 30 min så prøver å holde meg litt kald selv hvor mye det murrer :)
Velkommen hit :hello2 tror du er gravid jeg xsmile5:Heartpink
 
Tør ikke håpe helt enda, men streken i dag er definitivt sterkere enn den i går :shy:
10 dpo i dag:shy:
 

Vedlegg

  • ABA2F558-BD4C-4DA2-BC7B-0B4D2F7A5BF9.jpeg
    ABA2F558-BD4C-4DA2-BC7B-0B4D2F7A5BF9.jpeg
    8,2 KB · Visninger: 98
Enda ingen testing her, jeg har en litt sånn merkelig - la oss være ærlige - "gravidefølelse". Mensen er forventet i morgen, men det føles ikke sånn helt enda. Jaja. Mye kan skje - jeg tester ikke før Torsdag morgen hvis mensen ikke kommer innen da :p
 
Nå må jeg vel begynne å tro på det selv også:love7

12 dpo
 

Vedlegg

  • 2DB227F9-41C0-4060-91A9-E101D00C410C.jpeg
    2DB227F9-41C0-4060-91A9-E101D00C410C.jpeg
    21 KB · Visninger: 111
Ingen testing her enda. Ikm fredag, hvis tr ikke kommer skal jeg prøve å vente med testing til søndag. Men liten tro på at jeg klarer å vente så lenge ;)
 
Ble nettopp litt skuffa da jeg sjekka flow-appen og ser at jeg er på CD27, altså er det uansett alt for tidlig å få mensen i dag, og tidligst kommer den i morgen. Har hatt litt ugjevn syklus med 28-31 dager siden aborten, så.... Egentlig betyr det ingen ting om mensen ikke kommer i morgen. Hmpf. Men jeg tror jeg tar en test på Torsdag morgen uansett, bare fordi følelsen er såpass god denne gang (desto større fare for skuffelse :( ).
 
Spennende å følge med på dere hver dag her inne nå! si ifra hvis jeg skal sette dere på gravid eller tr ♡
 
Ingen ikm enda 14 dpo, men ser nå at ikm er i morgen heller! Hmm.. Kan det være at jeg kanskje kunne fått positiv i morgen selv om negativ i går?

Fortsatt ømme bryst, sliten, kvalm og har t ingen tegn til at mensen skal komme..
 
Enda ingen testing her, jeg har en litt sånn merkelig - la oss være ærlige - "gravidefølelse". Mensen er forventet i morgen, men det føles ikke sånn helt enda. Jaja. Mye kan skje - jeg tester ikke før Torsdag morgen hvis mensen ikke kommer innen da :p
Krysser fingre og håper tr holder seg langt unna
 
Ingen ikm enda 14 dpo, men ser nå at ikm er i morgen heller! Hmm.. Kan det være at jeg kanskje kunne fått positiv i morgen selv om negativ i går?

Fortsatt ømme bryst, sliten, kvalm og har t ingen tegn til at mensen skal komme..
Krysser fingrene for positiv test og at tr holder seg unna ♡ det er jo noen som ikke får positiv test før etter ikm.
 
Her har ikke TR dukket opp ennå . Brystene er fortsatt ømme, og ingen spotting noe jeg pleier å ha iforkant av tr :confused005 jeg har heller ikke testet, noe som har hjulpet meg vis tr skulle dukke opp i morgen skuffelsen er der either way, men blenda test er mer skuffende vis det gir mening :rolleyes: så dukker tr opp så er jeg klar for ny pp :dance008 GRATULERER til alle som har fått positivt test :happy:
 
Her har ikke TR dukket opp ennå . Brystene er fortsatt ømme, og ingen spotting noe jeg pleier å ha iforkant av tr :confused005 jeg har heller ikke testet, noe som har hjulpet meg vis tr skulle dukke opp i morgen skuffelsen er der either way, men blenda test er mer skuffende vis det gir mening :rolleyes: så dukker tr opp så er jeg klar for ny pp :dance008 GRATULERER til alle som har fått positivt test :happy:
Skjønner den tankegangen, håper tr holder seg helt unna! ♡ enten er du gravid eller ikke og.
 
Back
Topp