♡ IKM UKE 42 ♡

4E0FA0E0-EA6B-4AD2-96FA-B9E6FC48D8CB.jpeg
9dpo i dag og røk på en test. Jeg tok først en, men det virket som den var ødelagt siden urinen brukte evigheter på å trekke inn etter jeg hadde dyppet den. Derfor dyppet jeg en til i samme urin. Den jeg dyppet først fikk strek, men det ser ikke ut som den er gyldig da den ble så rar..
Den andre ser mer riktig ut, men den ble negativ. Men det er jo fortsatt tidlig å teste:happy:
 
Vis vedlegget 310024 9dpo i dag og røk på en test. Jeg tok først en, men det virket som den var ødelagt siden urinen brukte evigheter på å trekke inn etter jeg hadde dyppet den. Derfor dyppet jeg en til i samme urin. Den jeg dyppet først fikk strek, men det ser ikke ut som den er gyldig da den ble så rar..
Den andre ser mer riktig ut, men den ble negativ. Men det er jo fortsatt tidlig å teste:happy:
Syns jeg skimter strek to på den andre testen din og jeg, men ja fortsatt tidlig :)
 
Syns jeg skimter strek to på den andre testen din og jeg, men ja fortsatt tidlig :)
Det gjør jeg også. Men jeg har fått så mye skyggestreker de siste prøveperiodene, så alt som ikke er tydelig strek, regner jeg som ingen strek:) jeg er så lei av å få opp forhåpningene for så å bli skuffet...
 
Det gjør jeg også. Men jeg har fått så mye skyggestreker de siste prøveperiodene, så alt som ikke er tydelig strek, regner jeg som ingen strek:) jeg er så lei av å få opp forhåpningene for så å bli skuffet...
Håper for deg! ♡ Fått ekle skyggestreker de forrige mnd jeg og. Så skjønner godt hva du mener.
 
@Minime1315 hadde du vondt i venstre eggstokk iforkant av testen? Det gjør så vondt og gir meg litt håp :nailbiting:
 
@Minime1315 hadde du vondt i venstre eggstokk iforkant av testen? Det gjør så vondt og gir meg litt håp :nailbiting:
Oj spennende! Hadde stikking i eggstokkene ja.. eller mer mensmurring. Og nå mye strekking/stikk nederst på magen.
 
Hopper inn med dere :)
Forest - 28 - pp5 - B2 - EL 05.10 - IKM 17.10

Etter skuffelse over negativ test forrige pp bestemte jeg meg egentlig for å ta en pause fra forumet.. men nå synes jeg at jeg kan skimte to streker på testen:nailbiting: er det jeg som har fått streksyn eller er det kanskje starten på noe her :shy: den øverste er fra i morges, den nederste i kveld :shy:
 

Vedlegg

  • C44CF4F8-8C2E-4B55-9620-CC935E44BF1C.jpeg
    C44CF4F8-8C2E-4B55-9620-CC935E44BF1C.jpeg
    24,6 KB · Visninger: 118
Hopper inn med dere :)
Forest - 28 - pp5 - B2 - EL 05.10 - IKM 17.10

Etter skuffelse over negativ test forrige pp bestemte jeg meg egentlig for å ta en pause fra forumet.. men nå synes jeg at jeg kan skimte to streker på testen:nailbiting: er det jeg som har fått streksyn eller er det kanskje starten på noe her :shy: den øverste er fra i morges, den nederste i kveld :shy:
Ser på den nederste, håpe for deg ♡
 
13 dpo.

Tok en test nå, så negativ og blank man kan få det.. :(

Så nå blir mannen skuffet i morgen.. Kommer vel tanta i morra :'(

Lyst å grine.. Og er egentlig jævla sur.. Beklager språket..

1 år og 7 måneder nå..
Gyn til torsdag, men skal ringe inn i morgen og si jeg har fått mensen, så får vi se hva de sier.
 
13 dpo.

Tok en test nå, så negativ og blank man kan få det.. :(

Så nå blir mannen skuffet i morgen.. Kommer vel tanta i morra :'(

Lyst å grine.. Og er egentlig jævla sur.. Beklager språket..

1 år og 7 måneder nå..
Gyn til torsdag, men skal ringe inn i morgen og si jeg har fått mensen, så får vi se hva de sier.
Sender deg en stooor klem !!!
Men ikke gi opp helt enda, selv om jeg vet hvor veldig tøft det er! :Heartpink
 
Melder meg inn her helt på tampen:

Paprikaa - 29 - PP10 - B2 - EL 03.10 - IKM 16.10

Jeg har fulgt med på ikm-gruppen siden start men jeg lovet meg selv å ta en pause fra bv denne pp’n for stresse litt ned og det virker som det gjorde susen :)

11 dpo og fin strek når testen var våt men den ble ganske så svak når den tørket etter 30 min så prøver å holde meg litt kald selv hvor mye det murrer :)
 
Back
Topp