♡ IKM UKE 42 ♡

Tester ikke før 1 dag uteblitt mens, har testa meg så mange ganger skuffa at jeg orker ikke :p Er superhormonell så tipper det er full PMS som har kicka inn nå. Jaja. PP5 kommer den og :)
Skjønner veldig godt hva du mener altså. Jeg var sånn forrige pp. Orket ikke ta test, men tok en dagen før. Og ble selvfølgelig veldig skuffet. Håpe du får positiv test jeg, 4 pp her nå det klaffet xsmile5
 
Jeg er bare 10 dpo idag. Men både i går og idag har jeg vært så kvalm og uggen. Føles som jeg er på vei til å kaste opp. Spesielt når jeg kjører bil. Og jeg har aldri reagert på bilkjøring tidligere. Nå har jeg bare one step tester igjen. Kan de slå ut på 10 dpo?
 
Jeg er bare 10 dpo idag. Men både i går og idag har jeg vært så kvalm og uggen. Føles som jeg er på vei til å kaste opp. Spesielt når jeg kjører bil. Og jeg har aldri reagert på bilkjøring tidligere. Nå har jeg bare one step tester igjen. Kan de slå ut på 10 dpo?
Kan godt være du er gravid. Hvor sensitive er dem?
 
13 dpo:smiley-angelic003

Litt murringer /luft(?)

Og Brystene er fortsatt ømme!
Spennende å se om ho kommer i morgen! Håper ikke det!
 
Murrer i veg her og, i overmorgen skal mensen komme. Det gjør den vel gjerne, kjenner jeg kroppen rett. Selv om jeg føler meg litt annerledes, så kan det jo ha like mye med at vi står i en helt intens stressende periode med husbygging deluxe... (vi gjør veldig mye selv).
 
Ikke at jeg var i tvil, men litt godt å se det svart på hvitt og :love7
 

Vedlegg

  • 20191014_061931.jpg
    20191014_061931.jpg
    17 KB · Visninger: 98
  • 20191014_061906.jpg
    20191014_061906.jpg
    17,3 KB · Visninger: 95
Back
Topp