♡ IKM UKE 34 ♡

Det er fortsatt tidlig da :Heartbigred Jeg tenker at det er et tegn at du plutselig har mer overskudd :love7 krysser fingrene!
Det er sant, og det overskudd og energi var det symptomet som skilte seg ut da jeg ble gravid i april :couchpotato: Tar en test nå, fordi jeg fikk ganske konsentrert urin, men har bare spart 2 timer, så vet ikke om det blir litt knapt. Får kanskje ta en ny senere :bookworm:

Ja, ser mange som skriver det nå. Andre månedene har jeg ikke hatt det, men denne har det vært så å si hver kveld :nailbiting: :smiley-bounce012 gubben mener jeg ikke blir å klare å vente til ikm med nye tester :smiley-bounce022 å tror han har helt rett, spekulerer på hvordan jeg kan overbevise han om å dra å kjøpe.
Ååå spennende!! Håper så utrolig for deg!! :smiley-angelic001
Jeg har murringer og litt vondt i magen, typiske menssymptomer her det :shifty: Fu*k off vil jeg bare si til det :hilarious:

:arghh: Må ikke drive og teste når du har så dårlig tid hehe! Nå må du lure hele resten av dagen. Jeg bare antar at du skal på jobb eller noe lignende nå.
Ja det ble skikkelig uflaks, for jeg satt og ventet på rørlegger så kom han akkurat :hilarious: Jeg får sjekket om 15-20 min, men da får jeg bare se «ettervirkninger» av utløpt test :facepalm: Må bruke opp en til av tidligtestene i kveld kanskje da

Dagens test. Lys 2.urin, hadde drukket en del men måtte bare :hilarious:

Vedlegg

• IMG_6567.jpeg
    IMG_6567.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 50
Åja ikke så lenge å vente da :) Spennende!
Det er dessverre ikke en antydning engang i dag, så i går var nok bare testen i seg selv som gav litt skygge. Det var jo litt kort med 2 timers urin, så prøver igjen litt senere selv om det kjennes som mensen skal komme i dag liksom - med magesmerter, luft og murringer pluss litt løs mage :sour:
IMG_6099.jpeg

Positiv eggløsningstest :happy: Den dagen blødningen startet ved SA var en brun sommerfugl med oss i hagen og nå da jeg gikk ut, satt det en brun sommerfugl ved gresset ved inngangen. Ikke sett det siden sist

Positiv eggløsningstest :happy: Den dagen blødningen startet ved SA var en brun sommerfugl med oss i hagen og nå da jeg gikk ut, satt det en brun sommerfugl ved gresset ved inngangen. Ikke sett det siden sist
Huff, nå skriver du noe veldig koselig. Dagen etter jeg startet å blø ordentlig, så landet det en sommerfugl på skulderen min. Der stod den mens jeg gikk nedover en sti. Den må ha vært på meg i kanskje 15 min. Jeg drev og snakket med sønnen min og hjalp han med steiner, mens den bare stod der :Heartpink Fikk en god følelse av den. Har tenkt litt på det siden. Du må ta det som et godt tegn:Heartpink

Huff, nå skriver du noe veldig koselig. Dagen etter jeg startet å blø ordentlig, så landet det en sommerfugl på skulderen min. Der stod den mens jeg gikk nedover en sti. Den må ha vært på meg i kanskje 15 min. Jeg drev og snakket med sønnen min og hjalp han med steiner, mens den bare stod der :Heartpink Fikk en god følelse av den. Har tenkt litt på det siden. Du må ta det som et godt tegn:Heartpink
Oj, så spesielt at du opplevde det og. Fikk gåsehud nå jeg. Synd jeg hadde en avtale og ikke kunne henge med den

Oj, så spesielt at du opplevde det og. Fikk gåsehud nå jeg. Synd jeg hadde en avtale og ikke kunne henge med den
sniker her :happy: så rart at dere har opplevd det med sommerfugler, fordi etter min MA og kjemiske nå, så har jeg opplevd så mye sommerfugler rundt meg, de vil gjerne inn, og kommer inn, aldri opplevd det før! Har tenkt at det er «sommerfugl-år» i år, men det er jo en hyggeligere tanke at det er en annen mening med det:Heartred

sniker her :happy: så rart at dere har opplevd det med sommerfugler, fordi etter min MA og kjemiske nå, så har jeg opplevd så mye sommerfugler rundt meg, de vil gjerne inn, og kommer inn, aldri opplevd det før! Har tenkt at det er «sommerfugl-år» i år, men det er jo en hyggeligere tanke at det er en annen mening med det:Heartred
Sniker... Vi hadde en bjørk som ramlet ned på tomten, utifra den har det klekket sånn 20 sommerfugler som henger rundt huset og gårdsplassen :Heartred

Back
Topp