♡ IKM UKE 34 ♡

Neei, jeg vil ikke at du skal ha falt i depresjon :sorry: Det var heavy å høre, håper du får hjelp?? Jeg skjønner det må være tungt, dere har hatt mye motgang virker det som, mye urettferdig også, og skjønner det ikke hjelper på :sorry: Ja, har savnet deg her inne, håper du finner litt håp og mot igjen, du vet - mirakler skjer her inne hele tiden :flower Men du må selvsagt ta vare på egen mental helse om det gjør det verre å være her inne nå :Heartpink

Takk som spør :Heartred Er kun 4 dpo i dag, har begynt temping, det er litt nytt og spennende da. Passet fint å begynne denne runden egentlig, for fikk positiv EL-test allerede 12 dpo!! (Aldri fått så tidlig, får vanligvis CD18) så var i tvil om det var for real, men tempingen kunne bekrefte det. Så hormonene mine virker som kanskje endelig er litt mer balanserte, så har fått litt håp igjen :Heartpink
Jeg har fått satt opp time til uka med gamle psykologen min, så foreløpig er det bare å få dagene til å gå. Men jeg har fortsatt troen på at det blir bedre igjen og at håpet kommer tilbake etterhvert :happy: Foreløpig holder mannen håpet oppe for oss, så det er fint da:love017 Tror helt ærlig jeg ikke hadde giddet aksjer engang denne runden hvis ikke det var for han. Men jeg vet flere som har blitt gravide når de selv har gitt opp og mannen har tatt over troen, så kanskje dette kan bli noe positivt?:laughing002
Wow, det var tidlig for deg å være! Satser på at det er et positivt tegn! Det kan jo passe fint tidsmessig at ting nå endelig har stabilisert seg:love017 Veldig kjekt å ha tempingen når ting blir utenom det vanlige, ellers hadde du sikkert vært i tvil enda! Men da virker det som det har gått greit til tross for ustabil søvn? :Heartred Godt å høre at du har håp igjen:love017 Jeg har fortsatt veldig håp for deg!:love017:Heartred

Føler jeg ser en skygge??:happy119 Men syns jeg ser skygger overalt for tiden da :hilarious:
Jeg har klart å mane frem en skygge når jeg holder den i riktig lys og vinkel, men jeg hadde mye tydeligere skygger forrige måned uten at det var noe, så tenker at det må være mye sterkere før det er noe.
Forrige måned så jeg skygger på nesten alt og ble helt koko av det, så denne måneden prøver jeg å unngå det :hilarious:
Håper dog at streken/skyggen din som jeg så på en post her utvikler seg mer :happy:

8 DPO tester på morgenurin. Slå dere løs og let etter skygger :hilarious:
IMG_3209.jpeg

Noen her som kan temping?
Jeg var så spent på tempen idag, at jeg våknet sikkert 5 ganger i natt og da blåste jeg alt! Kan nesten ikke huske hva den første var eller når. Vet det stod noe med 36 på. Den siste jeg tok imorges stod det 35.99 på.. Men da hadde jeg jo vært våken av og på i et par timer. Gjelder den likevel?Den MÅ vel egentlig ha vært høyere enn målingen igår på 36.10 da? Eller? Hva gjør jeg nå? Ville jo ha bekreftet eggløsning :joyful: Buhuu

Jeg var så spent på tempen idag, at jeg våknet sikkert 5 ganger i natt og da blåste jeg alt! Kan nesten ikke huske hva den første var eller når. Vet det stod noe med 36 på. Den siste jeg tok imorges stod det 35.99 på.. Men da hadde jeg jo vært våken av og på i et par timer. Gjelder den likevel?Den MÅ vel egentlig ha vært høyere enn målingen igår på 36.10 da? Eller? Hva gjør jeg nå? Ville jo ha bekreftet eggløsning :joyful: Buhuu
Jeg lurer på om det ikke har vært eggløsning ut i fra tempgrafen din. Tempen har ikke vært så lav, som den ofte er rett før eggløsning. Hvordan var Lhtestene igjen forresten?

Jeg er jo fersk i gamet, men det er typisk hvordan man våkner flere ganger og styrer med å få tempet ja :facepalm: Jeg har hatt flaks flere ganger og fått samme tempen til flere oppvåkninger. Men noen her inne sa man burde bruke den tempen man får på det lengste strekker med søvn :king

Jeg er jo fersk i gamet, men det er typisk hvordan man våkner flere ganger og styrer med å få tempet ja :facepalm: Jeg har hatt flaks flere ganger og fått samme tempen til flere oppvåkninger. Men noen her inne sa man burde bruke den tempen man får på det lengste strekker med søvn :king
Jeg husker ikke alle målingene. Det lengste strekket med søvn var til klokken 02 :joyful:

8 DPO midt på dagen. 2 timers urin, men første og siste gang jeg er alene i huset før tidligst torsdag, så da benytta jeg sjansen til å prøve ut litt div tester og stirre meg ihjel på de etterpå :hilarious:
Noen som ser noe? :angelic:
IMG_3258.jpeg

Snart 6 dpo kjære deg! :Heartpink Har du kjent noe implantasjon? :laughing021Når skulle du ta første test? :Heartpink
Jeg lurer faktisk litt på om jeg kjente det i går kveld :smiley-angelic001 fikk en skikkelig krampefølelse, som bare varte ei lita stund. Å det har jeg ikke fått noen av de andre periodene nå. Har ikke bestemt meg for nårtid eller hvor lenge jeg skal vente :laughing002 Men prøver å vente i det lengste.

Hvordan går det med deg denne perioden? :)

Jeg lurer faktisk litt på om jeg kjente det i går kveld :smiley-angelic001 fikk en skikkelig krampefølelse, som bare varte ei lita stund. Å det har jeg ikke fått noen av de andre periodene nå. Har ikke bestemt meg for nårtid eller hvor lenge jeg skal vente :laughing002 Men prøver å vente i det lengste.

Hvordan går det med deg denne perioden? :)
Ååå så SYKT spennende! :nailbiting:

5 dpo og nå går dagene saaaaakte! Har liksom ingen plager hittil, det er veldig fint :Heartpink Bare en del utflod! Men har lest at det er hormonelt i denne fasen. Temperaturen er stabil enda.. så alt er i ventemodus i dag :angelic:

8 DPO ettermiddag. Hadde 4 timers tiss, så kunne ikke la sjansen til å dyppe en test gå fra meg, selv om stua er full av folk. Synes skyggen har blitt sterkere, men er fremdeles kun en skygge. Vises den på bildet?
IMG_3273.jpeg

Back
Topp