♡ IKM UKE 34 ♡

7 DPO ettermiddag/kveld. Fremdeles helt blenda, men håper på strek i morgen :smiley-angelic001
IMG_3181.jpeg

Jeg skulle jo vente med å teste denne runden, men det klarer man jo aldri :hilarious: føler jeg ser noe, men usikker.. er 8 dpo idag

Tok en el-test som jeg hadde liggende å bare for å se hvis den var litt positiv, og det vises jo «noe» på den å da :joyful: :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_7417.jpeg
    IMG_7417.jpeg
    431,9 KB · Visninger: 54
  • IMG_7418.jpeg
    IMG_7418.jpeg
    575,9 KB · Visninger: 54
  • IMG_7413.jpeg
    IMG_7413.jpeg
    1 MB · Visninger: 57
Evt kan du vel bare flytte navnet med detaljer ned slik at datoene blir tomme etter hvert som alle er avklart.
Sist jeg gjorde det ble det bare samme feilmelding :arghh: Så måtte fjerne nesten alt.. må se litt på det på pcen, vanskelig å knote på mobilen :facepalm:

Jeg skulle jo vente med å teste denne runden, men det klarer man jo aldri :hilarious: føler jeg ser noe, men usikker.. er 8 dpo idag

Tok en el-test som jeg hadde liggende å bare for å se hvis den var litt positiv, og det vises jo «noe» på den å da :joyful: :smiley-angelic001
Jeg svarte i den andre gruppen, men her er det faktisk skyggestrek altså! Måtte det bare bli tydeligere :hello2

Jeg ser!! :love017

Synes også jeg skimter noe. Så spennende! Gleder meg til å se alle testene fremover nå mens jeg venter på å kunne begynne testingen selv :nailbiting:

Flere dager sia jeg har kunnet vært inne å lest nå, jobbhelg på meg. Så sitter nå på min vakt nr 2 av 2 på 12,5 time. Når jeg går hjem har jeg jobba totalt 32,5 time siste dagene. Sliten :banghead: Men fine er jo at vanligvis på jobb så får jeg ikke tid å tenke på prosjekt baby, men denne helga her har vært ei usedvanlig chil helg på jobb å dermed masse tanke virksomhet. Bare 5 dpo i dag :nailbiting::banghead:
Snart 6 dpo kjære deg! :Heartpink Har du kjent noe implantasjon? :laughing021Når skulle du ta første test? :Heartpink

Hva?! Beklager det, det var jo virkelig ikke meningen kjære deg!! :shy: takk som varsler!
Er det positive el tester i dag?

Gjerne minn på meg om det er noe jeg har glemt å endre eller legge til!
Fikk positiv test torsdag og fredag, tror EL var fredag, men kan ha vært lørdag å :hilarious: fikk ikke testet noe mer eller målt tempen da vi var på familietur i helgen.

Fikk positiv test torsdag og fredag, tror EL var fredag, men kan ha vært lørdag å :hilarious: fikk ikke testet noe mer eller målt tempen da vi var på familietur i helgen.
Ahh, men du er over i dpo-land nå hvertfall! :hello2 Fornøyd med aksjelegging på familietur da? :laughing001

@EkstraKjærlighetÅGi er ikke du med denne runden? :shy: :Heartred
Beklager sent svar, jeg har ikke turt å titte innom her engang.. Jeg har falt litt inn i ny depresjon, som jeg ikke har gjort på over 5 år, så jeg har prøvd å ta litt avstand fra hele greiene.. Jeg har (midlertidig) gitt opp håpet :sorry: Og da ble alt litt tøft:sorry: Uansett tror jeg el er i morgen, så da ville jeg havnet i uke 35. Setter veldig pris på at du husker på meg:Heartred Hvordan går det med deg?:love017 (sorry orker ikke bla meg gjennom for å finne det ut:wacky:)

Beklager sent svar, jeg har ikke turt å titte innom her engang.. Jeg har falt litt inn i ny depresjon, som jeg ikke har gjort på over 5 år, så jeg har prøvd å ta litt avstand fra hele greiene.. Jeg har (midlertidig) gitt opp håpet :sorry: Og da ble alt litt tøft:sorry: Uansett tror jeg el er i morgen, så da ville jeg havnet i uke 35. Setter veldig pris på at du husker på meg:Heartred Hvordan går det med deg?:love017 (sorry orker ikke bla meg gjennom for å finne det ut:wacky:)
Neei, jeg vil ikke at du skal ha falt i depresjon :sorry: Det var heavy å høre, håper du får hjelp?? Jeg skjønner det må være tungt, dere har hatt mye motgang virker det som, mye urettferdig også, og skjønner det ikke hjelper på :sorry: Ja, har savnet deg her inne, håper du finner litt håp og mot igjen, du vet - mirakler skjer her inne hele tiden :flower Men du må selvsagt ta vare på egen mental helse om det gjør det verre å være her inne nå :Heartpink

Takk som spør :Heartred Er kun 4 dpo i dag, har begynt temping, det er litt nytt og spennende da. Passet fint å begynne denne runden egentlig, for fikk positiv EL-test allerede 12 dpo!! (Aldri fått så tidlig, får vanligvis CD18) så var i tvil om det var for real, men tempingen kunne bekrefte det. Så hormonene mine virker som kanskje endelig er litt mer balanserte, så har fått litt håp igjen :Heartpink

Gikk ikke helt som planlagt for vår del denne runden heller.. :(
aksjer lagt inn 05/08
EL positiv 08/08
Aksjer igjen 10/08

Så dette er ikke gode odds… får håpe det kan gå bedre neste mnd da. :shy: Men kjekt å følge med på dere andre! Heier masse :hello2

Back
Topp