♡ IKM UKE 34 ♡

Hører det er sånn til mange.. men kanskje godt tegn for at det blir baby denne syklusen på dere da kanskje :love017

Jaa, veldig klar for testekjøret igjen:laughing002 samboer er bortreist når jeg isåfall er 9-12 dpo. Drømmen er jo å kunne overraske han med positiv test istede for å tvinge han til å tolke skyggestreker med meg:wacky::angel8
ÅÅå håper sånn på det :hello2 Har egentlig en god følelse siden ting har bare falt på plass denne runden, og til og med mensen var kort og ikke døden som den pleier :shy: Kanskje dette blir første ordentlige PP? :facepalm: Ahh, jeg må vel regne med å smøre meg med tålmodighet litt til, selv om en syklus med hormonbalanse kan uppe sjansene noen prosent sikkert :cat:

Åjaa, men da kan du teste litt i skjul også overraske han på 12 dpo med positiv test? :angelic: Jaaaaa! :hello2

Hei! Håper jeg kan joine dere :)

Bjellepreg - 38 - B3 - PP3 - EL ca 07/07 - IKM ca 20/08

Jeg hadde en kjemisk forrige PP, og jeg har blødd stort sett hele juli. Men nå har jeg masse eggløsningsslim, så nå tror jeg det er stabilt igjen! Litt usikker på el-dato da jeg ikke tester eller temper, og har satt IKM basert på normal sykluslengde. Så får vi se!

ÅÅå håper sånn på det :hello2 Har egentlig en god følelse siden ting har bare falt på plass denne runden, og til og med mensen var kort og ikke døden som den pleier :shy: Kanskje dette blir første ordentlige PP? :facepalm: Ahh, jeg må vel regne med å smøre meg med tålmodighet litt til, selv om en syklus med hormonbalanse kan uppe sjansene noen prosent sikkert :cat:

Åjaa, men da kan du teste litt i skjul også overraske han på 12 dpo med positiv test? :angelic: Jaaaaa! :hello2

Det er gode tegn!! :love017 Jeg har troa. Brukte dere lang tid på første barnet?

Haha ja det hadde vært en drøm, det er målet mitt denne syklusen:smiley-angelic001:angel8

Spennende at det er så mange eggløsninger på gang :wideyed:

3 DPO her og vi har fått overraskelsesbesøk. De skal ikke overnatte her, men blir i byen til over helga. Så da blir det mindre tid til å overanalysering og altfor tidlig testing denne runden :happy:

Åå så digg at det skjer ting de første dagene dpo så man får tankene litt bort:dance008

CD1 og fokuset rettet fremover. Har bestilt inn nytt lager av eggløsnings og graviditetstester, Conceive plus og tenkte å prøve et nytt vitamin. Legen har og bedt meg kutte ut alt kornprodukter de neste 1-2 ukene og så gradvis prøve igjen. Spent på om dette kan ha positiv påvirkning på fertilitet i tillegg til tarm og vekt
Kan jeg spørre hvorfor du skal kutte kornprodukter? Ble nysgjerrig på om det var et generelt råd

Kan jeg spørre hvorfor du skal kutte kornprodukter? Ble nysgjerrig på om det var et generelt råd
Har slitt med magen en god stund nå, så er for å se om jeg kan ha intoleranse mot korn. Kan visst hjelpe på fertiliteten å kutte ned på det, men vet ikke om det kan være negativt å kutte helt ut. Prøver å få i meg nok karbohydrater

Har ikke tisset siden kl 04 i natt og nå var testen negativ på sterk urin
Vis vedlegget 466605
Jeg ta en til mellom kl.11-15, hadde en del sterke napp og stikk i høyre eggstokk i morgest.. men det slepper vel ikke så fort? Da er det isåfall tidenes mest ivrige egg, aldri opplevd så tidlig EL hvis det er det.. får bare fortsette å teste og humpe :hilarious:
Mitt slipper alltid så fort så det kan absolutt skje ja :hilarious: Fått lagt inn aksjer greit??

Det er gode tegn!! :love017 Jeg har troa. Brukte dere lang tid på første barnet?

Haha ja det hadde vært en drøm, det er målet mitt denne syklusen:smiley-angelic001:angel8
Nei med første barn skulle vi faktisk ikke ha barn enda, jeg var syk og skulle ikke enda tenke på barn. Men da jeg måtte kutte p-piller pga høyt stressnivå (høyt kortisolnivå) så skjedde det visst en glipp en gang (vi vet enda ikke helt når det skjedde :hilarious:) men må ha vært noen ivrige svømmere og ett ivrig egg for plutselig var jeg flere dager over ikm :woot: Da var det 2 positive tester og that’s was it :hilarious: ikke sånn som nå, med tester både her og der :angelic:

Ja vi bestemmer for at det skal bli sånn for deg denne gangen :smiley-angelic001

Spennende at det er så mange eggløsninger på gang :wideyed:

3 DPO her og vi har fått overraskelsesbesøk. De skal ikke overnatte her, men blir i byen til over helga. Så da blir det mindre tid til å overanalysering og altfor tidlig testing denne runden :happy:
Åhh så bra - vi har så godt av å bli litt revet ut av den babymaking-bobla ass :angelic:

Mitt slipper alltid så fort så det kan absolutt skje ja :hilarious: Fått lagt inn aksjer greit??
Har tatt 3 EL-tester i dag og alle er veldig negative.. så må kanskje ta utgangspunkt i at det var positivt i går/natt og at EL er i dag da :bookworm: Vi la inn aksjer i forigårs og i går etter jeg fikk (nesten) positiv test. Men må vel legge inn i dag hvis det er eggløsningsdagen.. bør vi legge inn i morgen og?

Har tatt 3 EL-tester i dag og alle er veldig negative.. så må kanskje ta utgangspunkt i at det var positivt i går/natt og at EL er i dag da :bookworm: Vi la inn aksjer i forigårs og i går etter jeg fikk (nesten) positiv test. Men må vel legge inn i dag hvis det er eggløsningsdagen.. bør vi legge inn i morgen og?
Hvis dere orker er det sikkert fint med i morgen og :happy:

Jeg tror ikke det er noe idé å legge inn imorgen, men det skader jo ikke da?! :hilarious: Tenker eggløsningen sikkert var når du kjente smertene i morges eller når det var :gen026

Back
Topp