Snuten- 42- B2- pp12- EL 9/8- IKM 23/8
Vekommen inn, du er lagt tilMistet i uke 6, prøver igjen…
Veldig vondt å høre at du har mistet, håper kroppen skjønner tegninga og du fort blir gravid igjen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snuten- 42- B2- pp12- EL 9/8- IKM 23/8
Vekommen inn, du er lagt tilMistet i uke 6, prøver igjen…
Veldig vondt å høre at du har mistet, håper kroppen skjønner tegninga og du fort blir gravid igjen 
ÅÅå håper sånn på detHører det er sånn til mange.. men kanskje godt tegn for at det blir baby denne syklusen på dere da kanskje
Jaa, veldig klar for testekjøret igjensamboer er bortreist når jeg isåfall er 9-12 dpo. Drømmen er jo å kunne overraske han med positiv test istede for å tvinge han til å tolke skyggestreker med meg
![]()
Har egentlig en god følelse siden ting har bare falt på plass denne runden, og til og med mensen var kort og ikke døden som den pleier
Kanskje dette blir første ordentlige PP?
Ahh, jeg må vel regne med å smøre meg med tålmodighet litt til, selv om en syklus med hormonbalanse kan uppe sjansene noen prosent sikkert 
Jaaaaa! 
ÅÅå håper sånn på detHar egentlig en god følelse siden ting har bare falt på plass denne runden, og til og med mensen var kort og ikke døden som den pleier
Kanskje dette blir første ordentlige PP?
Ahh, jeg må vel regne med å smøre meg med tålmodighet litt til, selv om en syklus med hormonbalanse kan uppe sjansene noen prosent sikkert
Åjaa, men da kan du teste litt i skjul også overraske han på 12 dpo med positiv test?Jaaaaa!
![]()
Jeg har troa. Brukte dere lang tid på første barnet?

Spennende at det er så mange eggløsninger på gang
3 DPO her og vi har fått overraskelsesbesøk. De skal ikke overnatte her, men blir i byen til over helga. Så da blir det mindre tid til å overanalysering og altfor tidlig testing denne runden![]()

Kan jeg spørre hvorfor du skal kutte kornprodukter? Ble nysgjerrig på om det var et generelt rådCD1 og fokuset rettet fremover. Har bestilt inn nytt lager av eggløsnings og graviditetstester, Conceive plus og tenkte å prøve et nytt vitamin. Legen har og bedt meg kutte ut alt kornprodukter de neste 1-2 ukene og så gradvis prøve igjen. Spent på om dette kan ha positiv påvirkning på fertilitet i tillegg til tarm og vekt
Har slitt med magen en god stund nå, så er for å se om jeg kan ha intoleranse mot korn. Kan visst hjelpe på fertiliteten å kutte ned på det, men vet ikke om det kan være negativt å kutte helt ut. Prøver å få i meg nok karbohydraterKan jeg spørre hvorfor du skal kutte kornprodukter? Ble nysgjerrig på om det var et generelt råd
Mitt slipper alltid så fort så det kan absolutt skje jaHar ikke tisset siden kl 04 i natt og nå var testen negativ på sterk urin
Vis vedlegget 466605
Jeg ta en til mellom kl.11-15, hadde en del sterke napp og stikk i høyre eggstokk i morgest.. men det slepper vel ikke så fort? Da er det isåfall tidenes mest ivrige egg, aldri opplevd så tidlig EL hvis det er det.. får bare fortsette å teste og humpe![]()
Fått lagt inn aksjer greit??Jaa @lilleperle, du må gjerne henge inne hos oss også!Gud så spennende! Du havner ikke i uke 33 med el så tidlig vel?![]()

Oj, nå skal du se det er gullegget som slipperPanikkmode CD12
Vis vedlegget 466566
Hva tror dere? Den er ikke stekere enn testlinja enda..? men ble litt stressa, EL er ikke forventet før om 6-7 dager egentlig.. Har fylt oppmed en concieve tube nå, wish us luck
Vis vedlegget 466567

Nei med første barn skulle vi faktisk ikke ha barn enda, jeg var syk og skulle ikke enda tenke på barn. Men da jeg måtte kutte p-piller pga høyt stressnivå (høyt kortisolnivå) så skjedde det visst en glipp en gang (vi vet enda ikke helt når det skjeddeDet er gode tegn!!Jeg har troa. Brukte dere lang tid på første barnet?
Haha ja det hadde vært en drøm, det er målet mitt denne syklusen![]()
) men må ha vært noen ivrige svømmere og ett ivrig egg for plutselig var jeg flere dager over ikm
Da var det 2 positive tester og that’s was it
ikke sånn som nå, med tester både her og der 

Åhh så bra - vi har så godt av å bli litt revet ut av den babymaking-bobla assSpennende at det er så mange eggløsninger på gang
3 DPO her og vi har fått overraskelsesbesøk. De skal ikke overnatte her, men blir i byen til over helga. Så da blir det mindre tid til å overanalysering og altfor tidlig testing denne runden![]()

Har tatt 3 EL-tester i dag og alle er veldig negative.. så må kanskje ta utgangspunkt i at det var positivt i går/natt og at EL er i dag daMitt slipper alltid så fort så det kan absolutt skje jaFått lagt inn aksjer greit??
Vi la inn aksjer i forigårs og i går etter jeg fikk (nesten) positiv test. Men må vel legge inn i dag hvis det er eggløsningsdagen.. bør vi legge inn i morgen og?Hvis dere orker er det sikkert fint med i morgen ogHar tatt 3 EL-tester i dag og alle er veldig negative.. så må kanskje ta utgangspunkt i at det var positivt i går/natt og at EL er i dag daVi la inn aksjer i forigårs og i går etter jeg fikk (nesten) positiv test. Men må vel legge inn i dag hvis det er eggløsningsdagen.. bør vi legge inn i morgen og?

Ja jeg sniker masse på dere da
Er så gøy! Heia heia for MANGE positive tester inne hos dere! 
Da prøver vi på det! Har så syyyyykt vondt i høyre eggstokk, hvorfor må man alltid ha det når man må jobbe på litt ekstra der nede?Hvis dere orker er det sikkert fint med i morgen og![]()

Sånn jeg har det og ved eggløsning. Blir værre med sex, litt derfor vi inseminerer ogDa prøver vi på det! Har så syyyyykt vondt i høyre eggstokk, hvorfor må man alltid ha det når man må jobbe på litt ekstra der nede?![]()

Jeg tror ikke det er noe idé å legge inn imorgen, men det skader jo ikke da?!Har tatt 3 EL-tester i dag og alle er veldig negative.. så må kanskje ta utgangspunkt i at det var positivt i går/natt og at EL er i dag daVi la inn aksjer i forigårs og i går etter jeg fikk (nesten) positiv test. Men må vel legge inn i dag hvis det er eggløsningsdagen.. bør vi legge inn i morgen og?
Tenker eggløsningen sikkert var når du kjente smertene i morges eller når det var