♡ IKM UKE 34 ♡

Tempen skal stige i 3 dager, da har visst el vært, om jeg ikke sier helt feil her. Er ny på dette selv
Ja, men da kan man liksom ikke bruke den til å vite når man legger inn aksjer, da blir man forsinket? Men det er heller en bekreftelse på at den har vært?

Det kan godt være! Sist syklus så var jeg usikker på når el var, fordi jeg hadde så mange dager med sterk LH test. Fikk tips om å se med temp. Da steg den i 3 dager og fikk markert eggløsningsdag, og det stemte hos meg. Og det er vel egentlig det eneste jeg kan om temping foreløpig :hilarious:

Vis vedlegget 466551
Ja ikke sant! Det stemmer nokk. Så mye man skal prøve å forstå og ekstra vanskelig når det er ulikt for alle:happy090 men gøy det også, å forstår kroppen.

Jaa det har skjedd til meg også! Blir helt testegal for å få med meg eggløsning :wacky: dyrt i lengden.
Ja er nesten litt styrete rundt EL altså.. og ja, dyrt :facepalm: Etter hormonspiralen så er ingen av syklusene like, så er liksom ikke blitt «normal syklus» enda som det så fint heter og da er alt så uforutsigbart

Ja er nesten litt styrete rundt EL altså.. og ja, dyrt :facepalm: Etter hormonspiralen så er ingen av syklusene like, så er liksom ikke blitt «normal syklus» enda som det så fint heter og da er alt så uforutsigbart
Åå ja da er det hvertfall stressende kan jeg se for meg.. :( jeg er så heldig å alltid ha EL mellom dag 12-14, men liker å teste å følge med likevel. Dag 12 idag så lurer på om den kjemiske forrige syklus forskyver EL denne syklusen noe. Håper på positive tester de neste dagene :dance008

Åå ja da er det hvertfall stressende kan jeg se for meg.. :( jeg er så heldig å alltid ha EL mellom dag 12-14, men liker å teste å følge med likevel. Dag 12 idag så lurer på om den kjemiske forrige syklus forskyver EL denne syklusen noe. Håper på positive tester de neste dagene :dance008
Åhh da er du heldig som har det litt stabilt og tidlig :shy::Heartpink Ja, ting kan bli annerledes etter kjemisk, men kan også bli vanlig :happy:

CD 11 i dag og vi har fått lagt inn aksjer!:dance011
Vi har hatt så problemer med prestasjonen i denne prøving, og dette er det nærmeste vi har kommet eggløsning noen sinne haha. Har blitt gravid før på på CD 10 så nå har jeg stort håp. I mellomtiden har jeg laget mye mat i det siste med avokado, ananas, rødbeter, skalldyr... You name it.. og tror kanskje det faktisk har hatt effekt på sexlysten?!? Jeg trenger ikke be han engang, nå er det han som roper på meg :happy093

DancinCD 11 i dag og vi har fått lagt inn aksjer!:dance011
Vi har hatt så problemer med prestasjonen i denne prøving, og dette er det nærmeste vi har kommet eggløsning noen sinne haha. Har blitt gravid før på på CD 10 så nå har jeg stort håp. I mellomtiden har jeg laget mye mat i det siste med avokado, ananas, rødbeter, skalldyr... You name it.. og tror kanskje det faktisk har hatt effekt på sexlysten?!? Jeg trenger ikke be han engang, nå er det han som roper på meg :happy093
Så herlig å høre!!:dance011 Heia heia!

Forresten 2 dag her med sunnere livsstil! Har vært ekstremt fysen på alt mulig idag :joyful: Men har faktisk klart meg greit så langt. Tror det er dag 5 uten noe som helst sukker. Jeg er stolt hehe
Kjempebra jobba! Jeg har gått fra å spise sjokkis hver dag til ingenting, det som hjalp meg var å drikke ingefærte med sitron (ferdigposer). Den demper søtsuget mitt umiddelbart ☺️

Jeg ble så motivert nå egentlig ❤️ Vil gjerne være med på denne :)
Catstitch- 40 - B4 - PP1 - EL:06/08 - IKM 20/08

Hadde en SA i uke 9+4 for 16 dager siden. Har i ettertid fått helt negative graviditetstester, og har begynt å teste EL. Fikk ganske sterk test i ettermiddag, og i følge Premom skal jeg ha EL 06/08 og det kan jo stemme godt med økningen på EL-testen. Blir spennende uker fremover for oss alle ❤️

Vedlegg

• IMG_1063.jpeg
    IMG_1063.jpeg
    833,9 KB · Visninger: 20
Kjempebra jobba! Jeg har gått fra å spise sjokkis hver dag til ingenting, det som hjalp meg var å drikke ingefærte med sitron (ferdigposer). Den demper søtsuget mitt umiddelbart ☺️
Åå, takk for tips :happy: Er ikke bare bare å bli sunnere. Du er flink!

Dere jeg tester ikke for EL (aldri satt meg inn i det mtp min katolske livmor ;) :laughing002). Har hatt ELslim nå av og på siden fredag og fikk sååå vondt nederst i magen nå på kvelden. Stråler ut mot rygg og ned mot benet til tider, tror det er EL smerter (pleier å ha det). Men det er så lenge siden aksjene ble lagt…søndag og mannen er syk i dag :banghead:

Back
Topp