♡ IKM UKE 34 ♡

Ja! Var så fornøyd med aksjeleggingen denne mnd, men om eggløsning kommer nå så er det jo helt feil :schoked025 stakkars mannen som trodde han skulle få litt fri nå:laughing001
Næhæhæ uff forstår deg så godt. Det var sånn til oss i starten at jeg trodde EL kom mye før og vi traff ikke på. Så når EL endelig kom hadde jeg fått soppinfeksjon og var ute av runden :facepalm::hilarious: Ikke kom her å si at babymaking ikke er en sport :hilarious:

Her er det cd 9 etter spontanabort. Har nesten positive el tester, men er usikker på om det stemmer helt pga svake graviditetstester enda. Tror nok de er hvite om noen dager. Så her er det bare å fortsette testing fremover og se. Og så temper jeg også, så da er jeg litt tryggere mtp å finne eggløsning :happy:
Men får man liksom ikke beskjed om EL 2 dager etter på temping? Jeg skjønner ikke noe jeg, prøver å tempe nå :hilarious:

Hvordan går det med alle? CD 5 her og venter på eltester, spent på når den kommer denne pp. 5de dagen uten korn, litt tøft hehe
Ahhh alle dagene frem til CD10 er så kjedelige, så lite action :smiley-ashamed005 Bare venting.. Her er jeg CD12, begynner å kjenne ordentlig tak i eggstokkene, testene er litt mer forhøyet enn vanlig på denne tiden så kan hende EL kommer noen dager før denne gangen etter en sterk lutealfase sist. Så må bare teste jevnlig nå. Måtte jo skifte merke på EL-test til RFSU for rakk ikke bestille fra BP! Så er litt dumt.. menmen, får bare følge med litt

IMG_5927.jpeg

Ender opp med å begynne å teste 7dpo hver gang :wacky: prøver å vente til 9-10 dpo men..
Hva med deg?
Har testa så sent som 10 dpo og 13 dpo, men det ble tungt psykisk. Så nå begynner jeg 6-7 så jeg ikke blir alt for nedfor av hvite tester :facepalm:

Har testa så sent som 10 dpo og 13 dpo, men det ble tungt psykisk. Så nå begynner jeg 6-7 så jeg ikke blir alt for nedfor av hvite tester :facepalm:

Helt enig! Mister liksom ikke håpet med negativ test 7dpo mens om man venter til 13 dpo er håpet nesten ute med engang:(

Ser ut som du begynner å nærme deg eggløsning da?:D Her er testene fortsatt svake, men pleier ikke å begynne å stige før dagen før eller samme dag som toppen til meg.

Helt enig! Mister liksom ikke håpet med negativ test 7dpo mens om man venter til 13 dpo er håpet nesten ute med engang:(

Ser ut som du begynner å nærme deg eggløsning da?:D Her er testene fortsatt svake, men pleier ikke å begynne å stige før dagen før eller samme dag som toppen til meg.
Ikkesant! Man har liksom litt håp å gå på :smiley-ashamed005
..det er litt bedre syns jeg.

Jeg er litt usikker, veldig vondt nå, så må bare følge med. Ja, har du rask og kort topp du også?:gen026

Ikkesant! Man har liksom litt håp å gå på :smiley-ashamed005
..det er litt bedre syns jeg.

Jeg er litt usikker, veldig vondt nå, så må bare følge med. Ja, har du rask og kort topp du også?:gen026
Helt enig.. godtar skuffelsen mer gradvis på den måten:rolleyes:

Ja eller nå kan jeg ikke super mye om det. Men stortsett 1-1,5 dag med høy og bare noen timer peak. Så jeg tester ca fire ganger om dagen fra dag 10 og frem til eggløsning.:angel8

Åå blir det stopp tidligere enn tenkt? Hva tenker du om det? La oss alle sende litt ekstra babystøv din vei denne gangen :shy::Heartpink
Ja det ser sånn ut :( mannen er i alle fall bestemt på det så... jeg er veldig opp og ned i tankene om det, har ikke lyst samtidig som jeg forstår begrunnelsene hans.
Heldigvis virker det som man er i dpo land eller blir det i morgen så all babystøv tas i mot med stor takk å håp om samme tilbake :Heartbigred

Mine ble også fort sterke etter spontanaborten, men tempen steg ikke like mye. Tror resthcg gjorde at det ble høyere utslag på testene enn det egentlig var. EL kom på dag 23 i steden

Kjenner til den, nesten så jeg går og sniffer på på brød og rundstykker hehe. Vanskeligste er når jeg skal på kafe eller spise ute, lite jeg kan spise. Oj, fem dager uten sukker er imponerende :happy:
Vanskelig med denne spontanaborten på slep. Blir litt kluss da, dessverre.

Det er fanken ikke lett å holde seg unna alt man har pleid å trykke i brødhølet :joyful:

Lurer nesten på om det varierer litt fra person til person jeg? o_OTil meg så stiger tempen dagen etter EL og holder seg høy frem til TR.
Det kan godt være! Sist syklus så var jeg usikker på når el var, fordi jeg hadde så mange dager med sterk LH test. Fikk tips om å se med temp. Da steg den i 3 dager og fikk markert eggløsningsdag, og det stemte hos meg. Og det er vel egentlig det eneste jeg kan om temping foreløpig :hilarious:

IMG_9417.jpeg

Helt enig.. godtar skuffelsen mer gradvis på den måten:rolleyes:

Ja eller nå kan jeg ikke super mye om det. Men stortsett 1-1,5 dag med høy og bare noen timer peak. Så jeg tester ca fire ganger om dagen fra dag 10 og frem til eggløsning.:angel8
Ja samma som til meg ca :pompus: Kan være negativ kl. 15 og superpositiv kl. 22

Back
Topp