♡ IKM UKE 33 ♡

8 DPO, dagens blendatest :shifty: jeg har virkelig ikke trua denne måneden. Jeg får ikke hjertebank når jeg tester mer, det har jeg alltid fått ellers. Tenker at testen vil være negativt uansett.

Men jeg prøver å minne meg på at man kan bli gravid om man har trua eller ikke, og at null symptomer ikke trenger bety noe som helst.
1000041221.jpg

8 DPO, dagens blendatest :shifty: jeg har virkelig ikke trua denne måneden. Jeg får ikke hjertebank når jeg tester mer, det har jeg alltid fått ellers. Tenker at testen vil være negativt uansett.

Men jeg prøver å minne meg på at man kan bli gravid om man har trua eller ikke, og at null symptomer ikke trenger bety noe som helst.
Vis vedlegget 467067
Kanskje det er akkurat det som skal til, null forventninger? :Heartred

Vis vedlegget 467067
Er det ikke noe veldig svakt her? :shy:

Her har spottinga stoppet igjen. Spottinga som bare var bittelitt rosa.

Pulsen er LAVERE enn den pleier - ikke høyere:rolleyes:
Har murringer i korsryggen, som er ganske vanlig før mens.

Jeg har kjøpt inn hvitvin og is! Prøver å lokke frem mensen!!!

kveldens test er dessverre svakere enn den var i dag tidlig.. Begynner å lure på kjemisk her.:(

Vedlegg

• IMG_2574.jpeg
    IMG_2574.jpeg
    395,8 KB · Visninger: 97
Om du tar vekk testen fra morgenen og sammenligner i går kveld med i kveld vil du se stigning. Å sammenligne morgen med kveld kan skape større begymringer enn nødvendig… :Heartred
Vet at det er idiotisk, ja. Men syns det er greit å holde meg litt negativ nå, så slipper jeg evt å bli veeeeldig skuffet.:confused: Utrolig hvor raskt man blir investert i testekjøret og svangerskapet, selv om det var et «uhell»:hilarious:

Vis vedlegget 467067
De beste dagene å teste står fremdeles og venter på deg :happy: Men blir fort sånn jeg og, så føler med deg :Heartpink Er så lei av blank og negativ. Men som du sier; uansett hva du tenker kan likevel kroppen jobbe med noe i det skjulte :angelic:

Back
Topp