Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det er helt sant det du sier. Er så lett å miste håpet uten grunnDe beste dagene å teste står fremdeles og venter på degMen blir fort sånn jeg og, så føler med deg
Er så lei av blank og negativ. Men som du sier; uansett hva du tenker kan likevel kroppen jobbe med noe i det skjulte
![]()

Gratulerer!Du kan sette meg på gravid! Var svak strek på to tidligtester, i dag viste det også strek på vanlig test. Ikm er onsdag. Så jeg er vel gravid da tenker jeg![]()
kan vi få se testene?Gøy å være i gang med testing!Røk like greit på to, måtte sammenlikne med MS siden det er første gang jeg har bp tidligtest
Som forventet ingenting 7 dpo, så har fortsatt troa
Vis vedlegget 467082
Gratulerer!kan vi få se testene?

Vis vedlegget 467096
Strimmel er vanlig og de andre er tidligtest. Nå tenker jeg neste test blir en digital 19. August. Vi får se på det![]()
Så nydelige testerJeg kan også settes på gravid(Friluftsdamen, men har byttet nå. Ble litt pompøst)

Jeg syns jeg skimter strek, jeg.Vis vedlegget 467107Dpo 11 og nå har jeg mista trua.. hadde ikke veldig trua på denne pp i utgangspunktet, men hadde likevel et håp! Tr skulle kommet i går, men el var veldig forsinket så får vente noen dager så dukker den nok opp.
Uff. Har du bestemt deg for om du skal spørre om blodprøve?Testen min i dag tidlig er forsatt lik som den var på søndag og mandag morgen. Ganske sikker på at det ikke går veien nå.
Vurderer å be om blodprøve, men får se.
Syns du sa det klart og tydelig, jeg. Nå kan hun bare holde seg unna neste pp!I dag (12 dpo) kom det noe rosa på papiret når jeg var på do imårrest. Jeg får som regel alltid mensen på 13 dpo, så jeg bare regner med dette er starten og at den kommer for fullt seinere i dag eller i morgen.
"Du tante rød... hvis du likevel skal komme, så kom bare i dag! Vit at du på ingen måter er velkommen. Døra står ikke åpen, den er faktisk låst med 2 låser. Kaffen står ihvertfall ikke på kok... Aller helst skal du bare ta deg en ferie på et års tid... Hosj!"
Var jeg for hard nå? Jeg fikk nesten litt dårlig samvittighet.Hehe. Godt å få ut...
![]()
9 DPO, samme som forrige pp, og da kom TR 10 DPO. Hadde helt glemt at jeg fikk TR så tidlig forrige pp. Kanskje lurt med en ny tur til legen når lutealfasen er så kort?Skal se an i morgen tidlig. Er den lik som idag så tar jeg blodprøve. Er den svakere eller sterkere så føler jeg at jeg har fått svar.Uff. Har du bestemt deg for om du skal spørre om blodprøve?
Ja, ser den. Håper på sterkere strek!Skal se an i morgen tidlig. Er den lik som idag så tar jeg blodprøve. Er den svakere eller sterkere så føler jeg at jeg har fått svar.![]()