♡ IKM UKE 33 ♡

Jeg skulle jo vente med å teste denne runden, men det klarer man jo aldri :hilarious: føler jeg ser noe, men usikker.. er 8 dpo idag

Tok en el-test som jeg hadde liggende å bare for å se hvis den var litt positiv, og det vises jo «noe» på den å da :hilarious::smiley-angelic001
Skulle til å si at den var da veldig tydelig det siste bildet til å være 8 dpo , men så leste jeg teksten din ordentlig.. oh well:hilarious:

Synes også at det kan være noe på testen din, så blir spennende å se neste i morgen:angelic:

Skulle til å si at den var da veldig tydelig det siste bildet til å være 8 dpo , men så leste jeg teksten din ordentlig.. oh well:hilarious:

Synes også at det kan være noe på testen din, så blir spennende å se neste i morgen:angelic:
Hahaha ja, hadde vært veldig fornøyd hvis det var den som var graviditetstesten :hilarious: :hilarious:

Jeg skulle jo vente med å teste denne runden, men det klarer man jo aldri :hilarious: føler jeg ser noe, men usikker.. er 8 dpo idag

Tok en el-test som jeg hadde liggende å bare for å se hvis den var litt positiv, og det vises jo «noe» på den å da :hilarious::smiley-angelic001
Ser utslag på siste bilde (El-test?). Kan man bruke EL tester i stede for G-tester til å teste for graviditet?

Jeg fikk utslag på EL test ved mine graviditeter, men de ble brukt for å bruke de opp liksom :happy:

Så kjipt med TR. Håper spiren sitter neste pp. Hvordan føler du deg?
Både og. Hadde vært for godt til å være sant om det satt på første etter senaborten og så mange mnd uten positiv test før det.. Så litt letta for at mensen kom så vi kan starte opp igjen med IVF også, men skulle jo helst ønske den ikke kom så klart!

Ser utslag på siste bilde (El-test?). Kan man bruke EL tester i stede for G-tester til å teste for graviditet?

Jeg fikk utslag på EL test ved mine graviditeter, men de ble brukt for å bruke de opp liksom :happy:
Vet noen har fått positive el-tester og da skjønt at det må være hcg i kroppen fordi hcg og LH tydeligvis speiler hverandre eller noe. Så måtte bare prøve :hilarious: :happy119

Snaaart 6 dpo. Dagene snegler seg forbi. Jeg ryker nok på en test tirsdag ettermiddag (7 dpo). Det var da jeg fikk svak positiv/skygge med mitt første barn. Ser virkelig ikke frem til testingen… :sorry:

Snaaart 6 dpo. Dagene snegler seg forbi. Jeg ryker nok på en test tirsdag ettermiddag (7 dpo). Det var da jeg fikk svak positiv/skygge med mitt første barn. Ser virkelig ikke frem til testingen… :sorry:
Samme her; snart 6 dpo. Så gøy at du testet positivt så tidlig med første :love7 Det gir meg håp, jeg har lyst til å tisse i en kopp snart! :dance011:hilarious:

Altså, jeg er jo ikke gravid tror jeg, men herregud så mange kviser jeg plutselig har. Men dette er bare tredje syklus etter fødselen, så alt er veldig svingende hormonelt :wacky:

Fra venstre: 11dpo, 10 dpo og 9 dpo :Heartred Måtte dette gå veien, så bekymret etter forrige SA.

Håper på å se mange positive tester fremover her nå!

Vedlegg

• 20250811_054138.jpg
    20250811_054138.jpg
    1,3 MB · Visninger: 92
Snart to månader siden ammeslutt og så langt har syklus endra deg drastisk. Ellers så har eg tatt ein del tilskudd for å få fylle opp lagerene etter lang tid med amming. Tar også krill olje og lever kapsler slik eg begynte med noken måneder før eg blei gravid første gang

Av tilskudd eg tar denne gangen så har eg prøvd myo inositol I det siste, vitamin E, råmelkspulver, mineral dråper, østers, q10, krill olje, lever, folat og b12, vitamin K2 og vitamin D (av og til). Skulle ha tatt tran igjen men det merket eg bruker er utsolgt for tida.

Back
Topp