♡ IKM UKE 33 ♡

11 dpo og føler meg fortsatt like trøtt:dead:. Hadde egentlig tenkt å slutte å teste videre etter negativ test i går. Men etter at gårsdagens test hadde tørket inn så jeg en tydelig skygge. Skyggen på dagens test kom innen tidsfristen, men så utydelig at den ikke var synlig på bilde. Etter den tørket ble den mer synlig, og syns den er sterkere enn gårsdagens. IKM i morgen, 12 dpo, og forventer egentlig at TR kommer ila morgendagen.

Øverst i går, nederst i dag.
1754814351511.jpeg

11 dpo og føler meg fortsatt like trøtt:dead:. Hadde egentlig tenkt å slutte å teste videre etter negativ test i går. Men etter at gårsdagens test hadde tørket inn så jeg en tydelig skygge. Skyggen på dagens test kom innen tidsfristen, men så utydelig at den ikke var synlig på bilde. Etter den tørket ble den mer synlig, og syns den er sterkere enn gårsdagens. IKM i morgen, 12 dpo, og forventer egentlig at TR kommer ila morgendagen.

Øverst i går, nederst i dag.
Vis vedlegget 466949
Spennende uansett! :bag:

Ja! Og fikk strek skygge 7 dpo også så den «strek-skyggen» der har ikke veldig godt alibi enda for å si det sånn :laughing002

Lugger det ikke litt mye i dyppehånda nå etter hvert da? :woot:
Jo, i dag lugger det som fy. Men don't worry, dere får høre fra meg sekundet jeg har tatt en test! Jeg venter bare på at jeg skal miste kontrollen og slippe ut testetøsa.

Er på symptomjakt og blir ikke klok…

3x fra søndag til søndag har jeg sovet til langt utpå dagen (13-14 tiden), og jeg legger meg som oftest rundt kl 23-00’ish.

Puppene har vært sensitive i perioder, men føles egentlig normale.

Gjesper mye ila dagen.

Problemer med å sovne, det pleier vanligvis ta 20-60 min og podcast dysser meg som oftest i søvn, men ikke nå.

Er dog kun 6/7dpo da, så jeg overtenker nok bare nå. Men klarer ikke bare vente, så i noegen kjøper jeg tester.

Ved mine tidligere graviditeter (barn-kjemisk-barn), har jeg fått positiv 5d før forventet mens, men jeg har aldri testet etter EL så dpo er jo usikkert spesielt nå som forrige syklus var så kort. :nailbiting: :banghead:

Jeg tror TR har startet her. Annerledes start enn vanlig, men da jeg fortsatt tester negativt, så må det være TR.

Har veldig blandede følelser for de neste dagene. Jeg fyller år til torsdag og er da ofesielt «gammel gravid» om jeg ER gravid (35år gammel/ung).

Det passer dårlig nå mtp to bryllup til våren, MEN samtidig er det kult om det har klaffet siden jeg mulig har én skadet eggleder og vi har bare hatt det gøy i senga.

Tanker, tanker, tar jo heilt av… føler meg så alene, bare meg og tankene.
Heldigvis har jeg dere :Heartpink

Back
Topp