Rebekka95
Flørter med forumet
Gratulerer, skikkelig strek jo!Her er det nok noe på gang, ja!
Stressa og fyllesyk![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer, skikkelig strek jo!Her er det nok noe på gang, ja!
Stressa og fyllesyk![]()

Og vi går rett på!Nå skjønner jeg jo hvorfor de produserer tester som gir skygge. Det gjør jo at man svir av flere tester og de selger mer!

. Hadde egentlig tenkt å slutte å teste videre etter negativ test i går. Men etter at gårsdagens test hadde tørket inn så jeg en tydelig skygge. Skyggen på dagens test kom innen tidsfristen, men så utydelig at den ikke var synlig på bilde. Etter den tørket ble den mer synlig, og syns den er sterkere enn gårsdagens. IKM i morgen, 12 dpo, og forventer egentlig at TR kommer ila morgendagen.Spennende uansett!11 dpo og føler meg fortsatt like trøtt. Hadde egentlig tenkt å slutte å teste videre etter negativ test i går. Men etter at gårsdagens test hadde tørket inn så jeg en tydelig skygge. Skyggen på dagens test kom innen tidsfristen, men så utydelig at den ikke var synlig på bilde. Etter den tørket ble den mer synlig, og syns den er sterkere enn gårsdagens. IKM i morgen, 12 dpo, og forventer egentlig at TR kommer ila morgendagen.
Øverst i går, nederst i dag.
Vis vedlegget 466949

Ja! Det synes jeg også!Og vi går rett på!
Men ja, føler der er skygge uansett nå. Til og med de som er udyppet har en skygge. Jaja.

Så fin baby-strekHer er det nok noe på gang, ja!
Stressa og fyllesyk![]()

Wow! Gratulerer så myeHer er det nok noe på gang, ja!
Stressa og fyllesyk![]()

Gratulerer!Her er det nok noe på gang, ja!
Stressa og fyllesyk![]()

Jo, i dag lugger det som fy. Men don't worry, dere får høre fra meg sekundet jeg har tatt en test! Jeg venter bare på at jeg skal miste kontrollen og slippe ut testetøsa.Ja! Og fikk strek skygge 7 dpo også så den «strek-skyggen» der har ikke veldig godt alibi enda for å si det sånn
Lugger det ikke litt mye i dyppehånda nå etter hvert da?![]()
Hurra, den er rosa! Si fra om du vil settes på gravidHer er det nok noe på gang, ja!
Stressa og fyllesyk![]()

Venter til den blir litt sterkere!Hurra, den er rosa! Si fra om du vil settes på gravid![]()