♡ IKM UKE 33 ♡

Er på symptomjakt og blir ikke klok…

3x fra søndag til søndag har jeg sovet til langt utpå dagen (13-14 tiden), og jeg legger meg som oftest rundt kl 23-00’ish.

Puppene har vært sensitive i perioder, men føles egentlig normale.

Gjesper mye ila dagen.

Problemer med å sovne, det pleier vanligvis ta 20-60 min og podcast dysser meg som oftest i søvn, men ikke nå.

Er dog kun 6/7dpo da, så jeg overtenker nok bare nå. Men klarer ikke bare vente, så i noegen kjøper jeg tester.

Ved mine tidligere graviditeter (barn-kjemisk-barn), har jeg fått positiv 5d før forventet mens, men jeg har aldri testet etter EL så dpo er jo usikkert spesielt nå som forrige syklus var så kort. :nailbiting: :banghead:
Veldig spennende symptomer da!
Gleder meg til å se testen i morgen. Jeg fikk sove til kl 09.30 i dag, det har jeg ikke fått til på en evighet. Lurte også på om det var et symptom :hilarious: jeg er 7 dpo

Skal prøve å vente til i morgen, men det er mulig det ryker en senere i dag altså. Kjenner ingen symptomer denne gangen. Enten fordi jeg ikke er gravid, eller fordi jeg ikke tillater meg å tolke diverse ting som graviditetssymptomer. Orker ikke det igjen.
Samma her, orker ikke tolke alt i den retningen, blir bare skuffet ja :depressed: Bedre å bli positivt overrasket, men er lov å ha håp fordi da :couchpotato: Ingen symptomer kan jo også være et stort symptom i seg selv :hilarious:

Samma her, orker ikke tolke alt i den retningen, blir bare skuffet ja :depressed: Bedre å bli positivt overrasket, men er lov å ha håp fordi da :couchpotato: Ingen symptomer kan jo også være et stort symptom i seg selv :hilarious:
Ja, prøver å minne meg på det! Det er så teit å føle seg motløs 7 DPO egentlig. Blir som å gi opp før man egentlig har begynt :hilarious:

10 dpo kveld :shy:

Vedlegg

• IMG_8996.jpeg
    IMG_8996.jpeg
    225,3 KB · Visninger: 95
Jeg skulle jo vente med å teste denne runden, men det klarer man jo aldri :hilarious: føler jeg ser noe, men usikker.. er 8 dpo idag

Tok en el-test som jeg hadde liggende å bare for å se hvis den var litt positiv, og det vises jo «noe» på den å da :hilarious::smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_7399.jpeg
    IMG_7399.jpeg
    2 MB · Visninger: 91
  • IMG_7400.jpeg
    IMG_7400.jpeg
    2 MB · Visninger: 89
  • IMG_7413.jpeg
    IMG_7413.jpeg
    1 MB · Visninger: 89
Jeg skulle jo vente med å teste denne runden, men det klarer man jo aldri :hilarious: føler jeg ser noe, men usikker.. er 8 dpo idag

Tok en el-test som jeg hadde liggende å bare for å se hvis den var litt positiv, og det vises jo «noe» på den å da :hilarious::smiley-angelic001
Jeg ser en strekskygge! Dette kan bli no’! :woot:

Back
Topp