Nysgjerrig skeptiker
Forelsket i forumet
Herre min hatt, jeg vurderer faktisk å kjøre til søndagsåpen kiwi. Men det er vel i bestefall MS de har, hvilke batch kan folk anbefale (om jeg kan velge). 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Veldig spennende symptomer da!Er på symptomjakt og blir ikke klok…
3x fra søndag til søndag har jeg sovet til langt utpå dagen (13-14 tiden), og jeg legger meg som oftest rundt kl 23-00’ish.
Puppene har vært sensitive i perioder, men føles egentlig normale.
Gjesper mye ila dagen.
Problemer med å sovne, det pleier vanligvis ta 20-60 min og podcast dysser meg som oftest i søvn, men ikke nå.
Er dog kun 6/7dpo da, så jeg overtenker nok bare nå. Men klarer ikke bare vente, så i noegen kjøper jeg tester.
Ved mine tidligere graviditeter (barn-kjemisk-barn), har jeg fått positiv 5d før forventet mens, men jeg har aldri testet etter EL så dpo er jo usikkert spesielt nå som forrige syklus var så kort.![]()
![]()
jeg er 7 dpoSå kjipt med TR. Håper spiren sitter neste pp. Hvordan føler du deg?Da ble det TR på meg.
Oooo! Når tester du?Veldig spennende symptomer da!
Gleder meg til å se testen i morgen. Jeg fikk sove til kl 09.30 i dag, det har jeg ikke fått til på en evighet. Lurte også på om det var et symptomjeg er 7 dpo

Skal prøve å vente til i morgen, men det er mulig det ryker en senere i dag altså. Kjenner ingen symptomer denne gangen. Enten fordi jeg ikke er gravid, eller fordi jeg ikke tillater meg å tolke diverse ting som graviditetssymptomer. Orker ikke det igjen.Oooo! Når tester du?![]()
Samma her, orker ikke tolke alt i den retningen, blir bare skuffet jaSkal prøve å vente til i morgen, men det er mulig det ryker en senere i dag altså. Kjenner ingen symptomer denne gangen. Enten fordi jeg ikke er gravid, eller fordi jeg ikke tillater meg å tolke diverse ting som graviditetssymptomer. Orker ikke det igjen.
Bedre å bli positivt overrasket, men er lov å ha håp fordi da
Ingen symptomer kan jo også være et stort symptom i seg selv 
Ja, prøver å minne meg på det! Det er så teit å føle seg motløs 7 DPO egentlig. Blir som å gi opp før man egentlig har begyntSamma her, orker ikke tolke alt i den retningen, blir bare skuffet jaBedre å bli positivt overrasket, men er lov å ha håp fordi da
Ingen symptomer kan jo også være et stort symptom i seg selv
![]()

Så fin strek!10 dpo kveld![]()

Hurra! Si fra om du vil settes på gravid10 dpo kveld![]()

Gratulerer!10 dpo kveld![]()

Gratulerer, utrulig fin strek10 dpo kveld![]()

Tusen takk. Husker deg igjen fra September 22 gruppa - tenk vi har 3 åringer snartGratulerer, utrulig fin strek![]()

føler jeg ser noe, men usikker.. er 8 dpo idag

11 og 53 vet jeg er braHerre min hatt, jeg vurderer faktisk å kjøre til søndagsåpen kiwi. Men det er vel i bestefall MS de har, hvilke batch kan folk anbefale (om jeg kan velge).![]()

Ja, det er jo det, men det er jo en beskyttelsesmekanismeJa, prøver å minne meg på det! Det er så teit å føle seg motløs 7 DPO egentlig. Blir som å gi opp før man egentlig har begynt![]()
Gleder meg til test på deg i morgen 
Den kommer nok snart! Krysser alt!!7 dpo, testingen er i gang. Blenda som vanlig.
Vis vedlegget 466984

Jeg ser en strekskygge! Dette kan bli no’!Jeg skulle jo vente med å teste denne runden, men det klarer man jo aldriføler jeg ser noe, men usikker.. er 8 dpo idag
Tok en el-test som jeg hadde liggende å bare for å se hvis den var litt positiv, og det vises jo «noe» på den å da![]()