♡ IKM uke 32 ♡

Prøver på nytt med bilder her.

Veldig svak test til at jeg er 13 dpo frykter jeg..
1-2 er iallefall ikkje svakt for 13dpo, og du kan jo alltids åpne den digitale å se om den streken også er svak :smiley-ashamed004 eller ha is i magen og teste igjen om eit par dagar ❤️

Gratulerer :Heartred Metode-testene er jo notorisk på svake streker ut fra hva jeg har lest! Krysser fingrene for at den klistrer seg fast!
1-2 er iallefall ikkje svakt for 13dpo, og du kan jo alltids åpne den digitale å se om den streken også er svak :smiley-ashamed004 eller ha is i magen og teste igjen om eit par dagar ❤️
Gratulerer! Syns streken er helt innafor for å være 13 dpo :Heartred

Håper virkelig! Fikk positiv digital forrige syklus før kjemisk, så det er ikke lenger den «bekreftelsen» jeg trodde det var.
Tusen takk for svar :Heartred

Slenger meg på denne:
Kajakkjenta - 28 - PP1 - usikker - 6/8 (?)

Tok denne testen i dag (første testen jeg har tatt), etter litt murringer i to dager. Den viste en veldig tynn svak strek, tror dere det er skyggestrek eller at den kan være positiv?

Vedlegg

• IMG_7512.jpeg
    IMG_7512.jpeg
    214,2 KB · Visninger: 53
  • IMG_7511.jpeg
    IMG_7511.jpeg
    229,5 KB · Visninger: 53
  • IMG_7510.jpeg
    IMG_7510.jpeg
    196,6 KB · Visninger: 46
Slenger meg på denne:

Tok denne testen i dag (første testen jeg har tatt), etter litt murringer i to dager. Den viste en veldig tynn svak strek, tror dere det er skyggestrek eller at den kan være positiv?
Ka merke er det? Syns definitivt den ser positiv ut :happy:

Slenger meg på denne:

Dette ser ut som en babystrek og ikke skygge :Heartred

Ny test nå i kveld på 2,5 t utvannet urin :hilarious: likevel kom streken synlig raskere enn i dag tili. Kan det være noe på gang ? :nailbiting:
Du teste jo med vanlige tester og er berre 9-10dpo, så det er nok defintivt noko på gang ja :love017 gratulera! Håpe spira utvikler seg godt framøve❤️:smiley-angelic001

Back
Topp