Ser strek der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strek der
GratulererPrøver på nytt med bilder her.
Veldig svak test til at jeg er 13 dpo frykter jeg..
Metode-testene er jo notorisk på svake streker ut fra hva jeg har lest! Krysser fingrene for at den klistrer seg fast!1-2 er iallefall ikkje svakt for 13dpo, og du kan jo alltids åpne den digitale å se om den streken også er svakPrøver på nytt med bilder her.
eller ha is i magen og teste igjen om eit par dagar Gratulerer! Syns streken er helt innafor for å være 13 dpoPrøver på nytt med bilder her.

GratulererMetode-testene er jo notorisk på svake streker ut fra hva jeg har lest! Krysser fingrene for at den klistrer seg fast!
1-2 er iallefall ikkje svakt for 13dpo, og du kan jo alltids åpne den digitale å se om den streken også er svakeller ha is i magen og teste igjen om eit par dagar
![]()
Gratulerer! Syns streken er helt innafor for å være 13 dpo![]()

Synes den ser rosa ut, ikke skyggestrekSlenger meg på denne:
Kajakkjenta - 28 - PP1 - usikker - 6/8 (?)
Tok denne testen i dag (første testen jeg har tatt), etter litt murringer i to dager. Den viste en veldig tynn svak strek, tror dere det er skyggestrek eller at den kan være positiv?
Ka merke er det? Syns definitivt den ser positiv utSlenger meg på denne:
Tok denne testen i dag (første testen jeg har tatt), etter litt murringer i to dager. Den viste en veldig tynn svak strek, tror dere det er skyggestrek eller at den kan være positiv?

Dette ser ut som en babystrek og ikke skyggeSlenger meg på denne:

Health Nordic står det på pakken. Kjøpte den på Farmasiet, 5 pk. Vet ikke om jeg tør å stole på den, men blir spennende å teste igjen en av de neste dageneKa merke er det? Syns definitivt den ser positiv ut![]()
Nei, den er fin for 13dpo! Aldri noen garantier for hva som skjer videre, men NÅ er du gravid! GratulererPrøver på nytt med bilder her.

Ser ut som babystrek
si fra når du vil jeg skal sette deg på gravid!Vil teste på morgenurinen i morgen først, det virker litt uvirkelig ut endaSer ut som babystreksi fra når du vil jeg skal sette deg på gravid!

Vis vedlegget 466432@Koalabjørn du kan gjerne sette meg på gravid. Ny test på kvelden, og den er uten tvil positivhurra! Håper spiren vår sitter til april
![]()

TakkGratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()
Hvordan går det med deg?
TakkHvordan går det med deg?
![]()
Gratulera!Vis vedlegget 466432@Koalabjørn du kan gjerne sette meg på gravid. Ny test på kvelden, og den er uten tvil positivhurra! Håper spiren vår sitter til april
![]()
kor mange dpo er du?Du teste jo med vanlige tester og er berre 9-10dpo, så det er nok defintivt noko på gang jaNy test nå i kveld på 2,5 t utvannet urinlikevel kom streken synlig raskere enn i dag tili. Kan det være noe på gang ?
![]()
gratulera! Håpe spira utvikler seg godt framøve