Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Uff, kjiptBare negative tester her så bare å sette meg på TR i morgen. Tar siste cyclogest i kveld og en siste test i morgen sånn at jeg vet med sikkerhet at jeg kan slutte på de sp da kommer nok mensen iløpet av dagen i morgen

Men ingenting var å oppdrive. I dag er det null tegn til spotting igjen, har helt lette menssmerter og var i utgangspunktet usikker på om tanta kommer i dag eller de neste dagene. Bittelitt utflod i dag, helt klar på farge, men det er jo ikke uvanlig når «noen» har forstyrra floraen der nede litt. Altså ingen mens enn så lenge. Tok en vanlig test i går ettermiddag som var helt hvit.. eller.. jeg synes jeg ser en skygge, men samtidig ser den både skjev ut og den kommer ikke noe bedre frem ved redigering av bilde.. mistenker at det er en skygge fra armen min eller fra telefonen. Tenker å ta en test igjen i ettermiddag/kveld, for selv om jeg har gitt litt opp hele PP’en så er jo håpet enda der for å få strek.. omså en svak en. Kan jo hende EL var litt seinere enn estimert
Er forberedt på tr, men et liiite håp finnes fortsatt.
Jeg la også akkurat ut en «uhm.. etter å ha tenkt litt er jeg fortsatt litt håpefull likevel»-post