♡ IKM uke 32 ♡

Bare negative tester her så bare å sette meg på TR i morgen. Tar siste cyclogest i kveld og en siste test i morgen sånn at jeg vet med sikkerhet at jeg kan slutte på de sp da kommer nok mensen iløpet av dagen i morgen
Uff, kjipt :(

Hey! noen som har opplevd svak strek på makesure testene, som ble borte etter avlesningstiden?

Sniker, men ja. Flere ganger. Har fått flere lurestreker/skygger også. Uten å ha vært gravid:oops:
Æsj, kjipt, er bare 9/10 dpo, så må nok få ordnet meg noen tidlig tester

Æsj, kjipt, er bare 9/10 dpo, så må nok få ordnet meg noen tidlig tester
Fikk denne en av gangene for eks. Men var ikke gravid. Så stoler ikke helt på de nei. :oops:

Vedlegg

• Screenshot_20250804_120958_Gallery.jpg
    Screenshot_20250804_120958_Gallery.jpg
    88,1 KB · Visninger: 92
Fikk denne en av gangene for eks. Men var ikke gravid. Så stoler ikke helt på de nei. :oops:
What? Det er ganske brutalt å få en sånn strek også er det ikke noe. Hm.. fikk inntrykk av at det var mange som var så fornøyd med makesure. Fikk et par sånne på bp tidlig testene for to sykluser siden :-(

What? Det er ganske brutalt å få en sånn strek også er det ikke noe. Hm.. fikk inntrykk av at det var mange som var så fornøyd med makesure. Fikk et par sånne på bp tidlig testene for to sykluser siden :-(
Jaa, ble rimelig skuffa når ultratidlig clearblue sa negativ for å si det sånn, samt andre tidligtester.
Uff, det er ikke noe moro.

Men du er fortsatt bare 9 dpo, kan hende du plutslig får en babystrek. Er tidlig :Heartred

9dpo✨
Fekk endelig tidligtestene i posten, testa først med 25 testane fordi noko måtte duppast kl 10:30 når eg sto opp! Og så dyppa eg ein tidligtest i samme urin kl 12, tenkte det kanskje ikkje va så lurt, fekk ut ein skvett og dyppa ein ny! :nailbiting:
10:30, vanlige tester.
20250803_113611.jpg

12:00, tidligtester
20250804_120438.jpg

12:10 når fargestoffet var heilt trukket opp
20250804_121146.jpg

Håper det er ein vag start på ein April baby❤️

9dpo her og idag. Nå tror jeg *endelig* hcg fra sist svangerskap er ute av kroppen, for helt blenda tidligtest idag og en dum skygge på min makesure også, slik som @BBYG over her.

Håper jo det kan komme nye streker denne syklusen, men magefølelsen sier noe annet. Enda 5 dager til IKM, men det var 8dpo jeg testet positivt sist, så tanken om den dagen henger litt igjen.. :sorry:

9dpo✨
Fekk endelig tidligtestene i posten, testa først med 25 testane fordi noko måtte duppast kl 10:30 når eg sto opp! Og så dyppa eg ein tidligtest i samme urin kl 12, tenkte det kanskje ikkje va så lurt, fekk ut ein skvett og dyppa ein ny! :nailbiting:
10:30, vanlige tester.
Vis vedlegget 466375
12:00, tidligtester
Vis vedlegget 466376
12:10 når fargestoffet var heilt trukket opp
Vis vedlegget 466377

Håper det er ein vag start på ein April baby❤️

Jaaaaa :love7 :smiley-bounce012 :excited001

Etter å ha tatt en runde med meg selv, med fokus på å lytte mer til kroppens signaler enn alle andre som gir opp håpet ved negativ test 11DPO, er jeg litt håpefull igjen. I forrige uke var jeg så sikker på at jeg var gravid at jeg holdt på å melde meg inn i en termingruppe. Og i natt våknet jeg kl. 03.45 med vondt nedre del av magen og fikk ikke sove igjen. Holsulten, og har heller ikke fått TR enda. Temperaturen litt opp fra i går.

Jeg har bestemt meg for å bare teste annenhver dag fram til den blir positiv eller jeg får TR. Har derfor testfri dag i dag, og krysser fingrene for i morgen :dance008

Da er det IKM her. I går var det såvidt antydning til spotting, så advarte i forkant av sengehygge om at det kunne være spor av rosa i etterkant :laughing002 Men ingenting var å oppdrive. I dag er det null tegn til spotting igjen, har helt lette menssmerter og var i utgangspunktet usikker på om tanta kommer i dag eller de neste dagene. Bittelitt utflod i dag, helt klar på farge, men det er jo ikke uvanlig når «noen» har forstyrra floraen der nede litt. Altså ingen mens enn så lenge. Tok en vanlig test i går ettermiddag som var helt hvit.. eller.. jeg synes jeg ser en skygge, men samtidig ser den både skjev ut og den kommer ikke noe bedre frem ved redigering av bilde.. mistenker at det er en skygge fra armen min eller fra telefonen. Tenker å ta en test igjen i ettermiddag/kveld, for selv om jeg har gitt litt opp hele PP’en så er jo håpet enda der for å få strek.. omså en svak en. Kan jo hende EL var litt seinere enn estimert :shy: Er forberedt på tr, men et liiite håp finnes fortsatt.

Testen den skyggen kun kom frem på ett bilde, og ikke i det hele tatt med det blotte øye..
IMG_4162.jpeg

Etter å ha tatt en runde med meg selv, med fokus på å lytte mer til kroppens signaler enn alle andre som gir opp håpet ved negativ test 11DPO, er jeg litt håpefull igjen. I forrige uke var jeg så sikker på at jeg var gravid at jeg holdt på å melde meg inn i en termingruppe. Og i natt våknet jeg kl. 03.45 med vondt nedre del av magen og fikk ikke sove igjen. Holsulten, og har heller ikke fått TR enda. Temperaturen litt opp fra i går.

Jeg har bestemt meg for å bare teste annenhver dag fram til den blir positiv eller jeg får TR. Har derfor testfri dag i dag, og krysser fingrene for i morgen :dance008
Hurra for oss som er litt opp og ned i forhåpningene her! :hilarious: Jeg la også akkurat ut en «uhm.. etter å ha tenkt litt er jeg fortsatt litt håpefull likevel»-post :shy: ingen TR her heller, så frem til da er den et liiite håp om strek enn så lenge. Håper vi blir omvendt i løpet av de nærmeste dagene :Heartred

Sånn ser testene ut nå. Jeg er 13 dpo, og hadde håpet at Metode tidligtest skulle vært sterkere. Fikk riktignok ikke antydning til strek på babyplan tidlig før kveld 11 dpo/12 dpo.
Redd det ender i kjemisk, men har foreløpig symptomer (veldig kvalm, ømme bryster osv

*får av en eller annen grunn ikke til å laste opp bilder, alle er «for store»*

Hurra for oss som er litt opp og ned i forhåpningene her! :hilarious: Jeg la også akkurat ut en «uhm.. etter å ha tenkt litt er jeg fortsatt litt håpefull likevel»-post :shy: ingen TR her heller, så frem til da er den et liiite håp om strek enn så lenge. Håper vi blir omvendt i løpet av de nærmeste dagene :Heartred

Jeg kaster meg med og håper sammen med dere for oss alle :love7 Jeg har lett for å skrinlegge håpet for å unngå skuffelser, men det hjelper jo heller ikke på humøret å ta alle sorger på forskudd…Så inntil TR er her så krysser jeg fingrene for oss:Heartpink

I morgen er ikm dato til @Chickpeas, @Tine_Pernille og @Chri24 :Heartred hvordan går det med dere?
Er bortreist på ferie så ikke tatt noen tester, reiser hjem idag så blir nok en liten test i morgen tenker jeg om ikke tr er kommet. Eneste symptomer er litt murringer over symfysen og trøtthet men med en liten baby på 6 måneder er det litt vanskelig å følge med symptomer :) må si jeg hadde minimalt med symptomer før forrige graviditet

Sniker. Høres veldig lurt ut. Håper for deg :Heartblue

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver her. Hadde IKM 2/8 men fortsatt ikke noe TR, og bare blendahvite tester :confused:

Sånn ser testene ut nå. Jeg er 13 dpo, og hadde håpet at Metode tidligtest skulle vært sterkere. Fikk riktignok ikke antydning til strek på babyplan tidlig før kveld 11 dpo/12 dpo.
Redd det ender i kjemisk, men har foreløpig symptomer (veldig kvalm, ømme bryster osv

*får av en eller annen grunn ikke til å laste opp bilder, alle er «for store»*
Du må berre beskjære bildet litt så kan du legge ut

Back
Topp