♡ IKM uke 32 ♡

Utrulig mange positive tester her inne:woot: måtte bla meg nokre sider tilbake å lese skikkelig, glømte å telle, men er nå minst 5-6 som har positive tester nå! Håpe at spirene utvikle seg godt og strekene berre blir sterkere og sterkere!:love017 og at mange fleire hive seg på og fylle April forumet!❤️☺️

Gratulera! :love017 kor mange dpo er du?☺️
Takk :Heartpink Usikker på el dene runden, men tror det er 9-11 en plass, da det er cd23, og jeg vanligvis har syklus på 28 dager med el rundt 13/14.

Hvordan er dine tester denne runden?

Fikk blenda tester idag 9dpo. Så spørs om ikke det da blir en PP5 :p
Syns det er så rart med de testene dine, de ser jo positive ut alle sammen. Kjipt med blenda tester, spesielt etter at du har fått så mange streker tidligere. Håper det klaffer hundre prosent neste runde for deg om det ikke går rette veien nå :Heartpink

Tok to tester i dag tidlig på morgenurinen og fikk dette :o

Vedlegg

• IMG_7532.jpeg
    IMG_7532.jpeg
    541,1 KB · Visninger: 102
@Hassel , nå har jeg mistet litt kontroll på tråden, hvordan går det med deg? :Heartred

@Hassel , nå har jeg mistet litt kontroll på tråden, hvordan går det med deg? :Heartred
Det er jammen ikke rart! Mye som skjer her nå, heldigvis mye hyggelig :Heartred

Og jeg har ikke delt siste nytt heller egentlig. Jeg er litt i limboland, fikk målt en hCG i det lavere sjiktet av normalområdet i går (23 på 11 DPO). Den burde nok vært litt høyere mtp. hvor tidlig jeg fikk positiv test (= tidlig implantasjon). Skal inn for en til i morgen, så tør nok ikke settes på gravid før jeg ser nivået av den, hvis det er i orden :Heartred Er klar over at jeg jo er gravid akkurat nå, men er mer bekymret enn jeg er glad for øyeblikket.

Det er jammen ikke rart! Mye som skjer her nå, heldigvis mye hyggelig :Heartred

Og jeg har ikke delt siste nytt heller egentlig. Jeg er litt i limboland, fikk målt en hCG i det lavere sjiktet av normalområdet i går (23 på 11 DPO). Den burde nok vært litt høyere mtp. hvor tidlig jeg fikk positiv test (= tidlig implantasjon). Skal inn for en til i morgen, så tør nok ikke settes på gravid før jeg ser nivået av den, hvis det er i orden :Heartred Er klar over at jeg jo er gravid akkurat nå, men er mer bekymret enn jeg er glad for øyeblikket.
Limboland er ikke noe gøy, skikkelig tortur :sorry: håper på fin stigning! Var det frys? Har hørt tidligere at hcg kan bruke litt ekstra tid på å "komme i gang" da. Lykke til :Heartred

Fortsatt negative tester, og går egentlig bare å venter på tr.. føler jeg hadde for lite el tester denne perioden for å kunne ha helt kontroll, så nå har jeg akkurat bestilt en ny runde fra babyplan, med ekstra el tester :love017 superklar til neste runde, når enn tanta melder sin ankomst:hilarious:

Limboland er ikke noe gøy, skikkelig tortur :sorry: håper på fin stigning! Var det frys? Har hørt tidligere at hcg kan bruke litt ekstra tid på å "komme i gang" da. Lykke til :Heartred
Det var frys + dag 6 blasto, som begge er kjent for å gi litt lavere stigning, men det er mest pga. senere implantasjon. Jeg fikk jo sikker positiv test 9 DPO og trolig utslag allerede 8 DPO, så den har nok ikke implantert særlig sent. Derfor burde også hCG vært høyere nå.

Dagens test er kanskje en anelse sterkere (i går øverst, i dag nederst), men den bykser jo ikke akkurat oppover (urin #2 i går øverst og urin #2 i dag nederst).
IMG_0726.jpeg

IMG_0739.jpeg

Blir blodprøven i morgen som gir fasiten, bare å håpe den har gjort et lite byks jeg foreløpig ikke har fanget opp med testene. Men er nok litt 50/50 :sorry:

Vedlegg

• IMG_0734.jpeg
    IMG_0734.jpeg
    635,3 KB · Visninger: 18
Her er jeg redd det ligger an til en ny runde kjemisk. Sent positive tester (ikke antydning før kvelden 11 dpo/12dpo) og lav stigning, sammen med veldig svake tester i dag (IKM) gjør at jeg ikke har troa.

Temp er fortsatt høy riktignok, men kommer nok en dropp.

Vedlegg

• IMG_5967.jpeg
    IMG_5967.jpeg
    959,7 KB · Visninger: 57
  • IMG_5968.jpeg
    IMG_5968.jpeg
    276,1 KB · Visninger: 57
Det var frys + dag 6 blasto, som begge er kjent for å gi litt lavere stigning, men det er mest pga. senere implantasjon. Jeg fikk jo sikker positiv test 9 DPO og trolig utslag allerede 8 DPO, så den har nok ikke implantert særlig sent. Derfor burde også hCG vært høyere nå.

Dagens test er kanskje en anelse sterkere (i går øverst, i dag nederst), men den bykser jo ikke akkurat oppover (urin #2 i går øverst og urin #2 i dag nederst).
Vis vedlegget 466459
Vis vedlegget 466463

Blir blodprøven i morgen som gir fasiten, bare å håpe den har gjort et lite byks jeg foreløpig ikke har fanget opp med testene. Men er nok litt 50/50 :sorry:
Ikke gøy å være i limboland, men jeg synes jeg ser en økning på den siste testen. Krysser fingrene for at blodprøven er fin

Her er jeg redd det ligger an til en ny runde kjemisk. Sent positive tester (ikke antydning før kvelden 11 dpo/12dpo) og lav stigning, sammen med veldig svake tester i dag (IKM) gjør at jeg ikke har troa.

Temp er fortsatt høy riktignok, men kommer nok en dropp.
Ikke gøy å være i limboland, men jeg synes jeg ser en økning på den siste testen. Krysser fingrene for at blodprøven er fin
Tusen takk for kryssing! Og så fint å lese at du ser økning. Jeg ser meg jo blind på det selv føler jeg.

Stor klem til deg, hele konseptet kjemisk kan gå og ta seg en bolle :sad010

Vis vedlegget 466459
Vis vedlegget 466463

Forstår at du stresser når veien har vært lang, men jeg syns 23 i hcg 11 dpo hørtes bra ut? :) Husk at en tidligtest viser strek før en når 10 i hcg. Hadde du for eksempel 6-8 i hcg 9 dpo så har du jo mer enn dobling til 11 dpo.

Legger ved bilde av to tester jeg tok fredag, 5 timers mellomrom. HCG stiger ikke så fort, så dette er jo et eksempel på hvor mye testene og urin kan variere i styrke og ikke egner seg til sammenligning.

Dette skal gå bra :hello2

Vedlegg

• IMG_4943.jpeg
    IMG_4943.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 19
  • IMG_4950.jpeg
    IMG_4950.jpeg
    702,5 KB · Visninger: 18
@Hassel
Og her er mine 9-10-11 dpo tester. Jeg fikk også svak strek 8 dpo, så en noe treig start hos meg også :)

Vedlegg

• IMG_4958.jpeg
    IMG_4958.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 58
Forstår at du stresser når veien har vært lang, men jeg syns 23 i hcg 11 dpo hørtes bra ut? :) Husk at en tidligtest viser strek før en når 10 i hcg. Hadde du for eksempel 6-8 i hcg 9 dpo så har du jo mer enn dobling til 11 dpo.

Legger ved bilde av to tester jeg tok fredag, 5 timers mellomrom. HCG stiger ikke så fort, så dette er jo et eksempel på hvor mye testene og urin kan variere i styrke og ikke egner seg til sammenligning.

Dette skal gå bra :hello2
Åh, takk! Det er godt dere drar meg ned på jorda igjen når krisetankene løper avgårde med meg. 23 på 11 DPO er i nedre sjikte, medianen er rundt 30 og veldig mange har 50-60+ men det kan jo liksom gå bra med 15 også. Jeg sa før blodprøven at jeg skulle være fornøyd med alt over 20-25. Seeee så bra det gikk :smiley-ashamed005

Fint å se eksempel fra testene dine. Det er jo derfor jeg tar hCG i blod egentlig, fordi det er så veldig mye mer nøyaktig å måle stigning på den måten. Takk for fine ord og trygging :Heartred

Back
Topp