Gratulerer! Dette er garantert babystrek11 dpo i dag, skulle vente til i morgen....klarte ikke det. Jeg ser en strek og i lyset ser den ikke grå ut. Mtp skygge, blir spennende i morgen!Vis vedlegget 466177

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Dette er garantert babystrek11 dpo i dag, skulle vente til i morgen....klarte ikke det. Jeg ser en strek og i lyset ser den ikke grå ut. Mtp skygge, blir spennende i morgen!Vis vedlegget 466177

Det er ikke en skygge, det er babystrek!!!11 dpo i dag, skulle vente til i morgen....klarte ikke det. Jeg ser en strek og i lyset ser den ikke grå ut. Mtp skygge, blir spennende i morgen!Vis vedlegget 466177
Den ser ikke grå ut på bildet. Hurra!11 dpo i dag, skulle vente til i morgen....klarte ikke det. Jeg ser en strek og i lyset ser den ikke grå ut. Mtp skygge, blir spennende i morgen!Vis vedlegget 466177

Så fin strek! Gratulerer så mye!!!11 dpo i dag, skulle vente til i morgen....klarte ikke det. Jeg ser en strek og i lyset ser den ikke grå ut. Mtp skygge, blir spennende i morgen!Vis vedlegget 466177

Haha men altså disse mennene er jo helt sykt irriterende til tider!Jeg måtte sette «lattersmiley» for det du skrev om at mannen har skylda
Ja man blir kokko! Åjaa du får ikke sett etter dette tegnet nå lenger neiEnda mer uvitende og spenning i ventetiden da vettu..
Jeg vet det føles sånn her inne at alt er over hvis ikke strek innen 9/10dpo, men 11 er en fin dag og
Når så du positiv strek ved kjemisk?
jeg tenker at løpet er kjørt.Veldig spent på testen din idagCD22/7DPO: Kjenner ikke så mye, bortsett fra oppfylt nederst i magen. Har de siste 2 dagene hatt heftig diaré typ 6 ganger på do, prompemage og det lukter dødenOm det er pga middaggen som pappa laget(grytestekt oksestek med dampet grønne bønner, minigulrøtter, glaserte løk, poteter, brun saus og waldorfsalat til) eller spire, det vet jeg ikke!?
Grafen ser og grei ut, men jeg har jo gjerne høy temp, men den er bittelitt høyere nå
Hatt mye besøk, så ikke hatt så mye tid til å kjenne etter hellerImorgen ryker de første testene(er da 8dpo og 7dpo), så ser vi ila de beste dagene. Mandag er det barnehagestart for mini, og vi skal være der daglig med han hele uken
![]()
![]()
Virker så lovende for deg med tempen, følelsen du har og kortene du har trukket! 
Samme herBlendahvit test 10DPO. Vet det fortsatt er et lite håp, men føles virkelig ikke sånn når testen lyser mot meg![]()

Kjenner jeg går skikkelig i kjellerenSamme her![]()
![]()
11 dpo i dag, skulle vente til i morgen....klarte ikke det. Jeg ser en strek og i lyset ser den ikke grå ut. Mtp skygge, blir spennende i morgen!Vis vedlegget 466177

gratulerer så mye med spiren
Samme her..Kjenner jeg går skikkelig i kjellerenFøles jo ut som at løpet er kjørt. Vet ikke hvordan jeg skal klare å holde håpet oppe lenger…
Det er noe skikkelig dritt å prøve å bli gravid.. hadde aldri sett for meg at det skulle bli sånn som dette. Men here we are..

Håper virkelig det…Mister litt motet når kalenderen begynner å nærme seg ett år med prøvingSamme her..Det er noe skikkelig dritt å prøve å bli gravid.. hadde aldri sett for meg at det skulle bli sånn som dette. Men here we are..
Kanskje det er vår tur neste PP?![]()

Yay! I gang med testekjørCD23/8DPO(7DPO): Kjenner ikke så mye annet enn litt ømme pupper, oppfylt nederst i magen og hadde menssmerter nå idag tidlig- that's it
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, vet.. det virker jo som at det aldri skal skje.Håper virkelig det…Mister litt motet når kalenderen begynner å nærme seg ett år med prøving![]()

Synes jeg skimter noe på den øverste og den nederste!