♡ IKM uke 32 ♡

Jeg måtte sette «lattersmiley» for det du skrev om at mannen har skylda :hilarious:

Ja man blir kokko! Åjaa du får ikke sett etter dette tegnet nå lenger nei :wacky: Enda mer uvitende og spenning i ventetiden da vettu.. :facepalm: Jeg vet det føles sånn her inne at alt er over hvis ikke strek innen 9/10dpo, men 11 er en fin dag og :angelic: Når så du positiv strek ved kjemisk?
Haha men altså disse mennene er jo helt sykt irriterende til tider! :laughing002

Hadde blendahvit test i dag 10dpo :sorry: jeg tenker at løpet er kjørt.

Ja det er godt spørsmål..! Jeg testet ikke etter el den runden, så det er litt usikkert.. jeg brukte kun estimater fra en app og da fikk jeg positiv test 6 dager før tr skulle komme. Dvs 8/9 dpo kanskje?

CD22/7DPO: Kjenner ikke så mye, bortsett fra oppfylt nederst i magen. Har de siste 2 dagene hatt heftig diaré typ 6 ganger på do, prompemage og det lukter døden:hungover::fart005 Om det er pga middaggen som pappa laget(grytestekt oksestek med dampet grønne bønner, minigulrøtter, glaserte løk, poteter, brun saus og waldorfsalat til) eller spire, det vet jeg ikke!?:smiley-bounce022 Grafen ser og grei ut, men jeg har jo gjerne høy temp, men den er bittelitt høyere nå:angel5

Hatt mye besøk, så ikke hatt så mye tid til å kjenne etter heller:p Imorgen ryker de første testene(er da 8dpo og 7dpo), så ser vi ila de beste dagene. Mandag er det barnehagestart for mini, og vi skal være der daglig med han hele uken❤️

Screenshot_20250801_110451_FF App.jpg

Screenshot_20250801_111115_ChatGPT.jpg
Veldig spent på testen din idag :joyful: Virker så lovende for deg med tempen, følelsen du har og kortene du har trukket! :woot:

Gratulerer med babystrek, @Havfruen90 ! Håper den blir knallrosa de neste dagene og holder seg sånn! :Heartred

12DPO - Anser løpet som kjørt her, altså.. Bestilt nye tester fra MakeSure, og forbereder meg til at tr kommer til uka. Ferdig med Metode i allefall.. skikkelig misfornøyd med dem. Skygger på over halvparten av testene.. og tenker det burde vært antydning til rosa strek på en tidligtest til nå. Ny test i morges, uten tegn til strek eller skygge.
IMG_4138.jpeg

CD23/8DPO(7DPO): Kjenner ikke så mye annet enn litt ømme pupper, oppfylt nederst i magen og hadde menssmerter nå idag tidlig- that's it :angel5

Screenshot_20250802_075214_FF App.jpg

20250802_121331.jpg

Screenshot_20250802_075807_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250802_075815_ChatGPT.jpg

Håper virkelig det…Mister litt motet når kalenderen begynner å nærme seg ett år med prøving:sad010
Ja, vet.. det virker jo som at det aldri skal skje.

Nå blir det minimum 3 år mellom min første og den potensielle babyen som kommer og det hadde jeg aldri sett for meg.. kan til og med bli 4 år liksom.. og jeg blir jo bare eldre og eldre. Samme med besteforeldre.. Jeg har så mange ulike «sorgprosesser» på én og samme tid :sorry:

20250802_135435.jpg

Back
Topp