♡ IKM Uke 31 ♡

Chat gpt sier at progesteronet ofte når sin topp 6-7 dpo og at en derfor kan kjenne på mere murringer da. Livmorslimhinnene er mer sensitive da og

Jeg vet ikke med IKM (fjernet spiral 6.juli) men hadde pos. eggløsningstest 15.juli så kanskje 29./30.?
Bruker997kra - 33 - B3 - PP1 - EL15/07 - IKM 29/30.07

Men har jo testet positivt så kanskje jeg settes opp på gravid (iiiik det føles surrealistisk å skrive :nailbiting:)
Satt deg opp på gravid - Gratulerer så mye :woot: :wav:wav:wav

Hei hei! xsmile9

Var aktiv i forum på babyverden med barn nummer 1, han er 1,5 år nå. Har så vidt begynt å prøve (bare 2 syklus etter jeg slutta på p-piller og ammet nesten ut mai) og selv om vi ikke stresser i det hele tatt, er det rart hvordan jeg er tilbake i testefella! :hilarious: Tok en tidlig test i dag (fra babyplan, stav), venter mensen om ca 3 dager. Testen så helt negativ ut da, men tok den nå i kveld ut av plastikken og synes jeg kunne skimte en biiiiitteliten svak strek/skyggestrek. Men den er vel uansett ugyldig nå når den ble tatt i dagtidlig. Men ser jeg syner eller er det en supersvak strek? :angelic:
IMG_7130.jpeg

Hei hei! xsmile9

Var aktiv i forum på babyverden med barn nummer 1, han er 1,5 år nå. Har så vidt begynt å prøve (bare 2 syklus etter jeg slutta på p-piller og ammet nesten ut mai) og selv om vi ikke stresser i det hele tatt, er det rart hvordan jeg er tilbake i testefella! :hilarious: Tok en tidlig test i dag (fra babyplan, stav), venter mensen om ca 3 dager. Testen så helt negativ ut da, men tok den nå i kveld ut av plastikken og synes jeg kunne skimte en biiiiitteliten svak strek/skyggestrek. Men den er vel uansett ugyldig nå når den ble tatt i dagtidlig. Men ser jeg syner eller er det en supersvak strek? :angelic:
Vis vedlegget 465771
Jeg ser en svak strek ja, men usikker på gyldigheten når de har lagt så lenge, det har jeg ikke erfaring med :Heartred

Har dere erfaring med denne type GT? Vurderinger på apotek1 sin side er negativ til tidligtesting…
Metode graviditetstest tidlig strimler 10 stk

Vedlegg

• IMG_8322.jpeg
    IMG_8322.jpeg
    90,6 KB · Visninger: 26
Back
Topp