Chat gpt sier at progesteronet ofte når sin topp 6-7 dpo og at en derfor kan kjenne på mere murringer da. Livmorslimhinnene er mer sensitive da og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slenger meg også på denne!Mest fornuftige er sikkert å vente til i morgen, men må innrømme at jeg har lyst til at du skal ta i kveld hehe
Mega spent!!Nei er absolutt ikke noe godt. Pleier å ha murringer før mens men ikke på dette nivået.Usj, høres ikke godt ut
Varm dusj med strålen mot korsryggen kan hjelpeNei er absolutt ikke noe godt. Pleier å ha murringer før mens men ikke på dette nivået.
Nei absolutt ikke noe godt. Får virkelig ikke håpe det.Huff, høres vondt ut! Krysser fingrene for at det ikke er tr![]()
Har allerede dusja i dag. Men hvis ikke paraceten virker får jeg nok prøve det. Hjalp sikkert ikke på at jeg vaska huset i dagVarm dusj med strålen mot korsryggen kan hjelpe

Nei, det er drepen for ryggen hvis den er litt sensitiv. Her må ofte samboer ta støvsugingHar allerede dusja i dag. Men hvis ikke paraceten virker får jeg nok prøve det. Hjalp sikkert ikke på at jeg vaska huset i dag![]()
Satt deg opp på gravid - Gratulerer så myeJeg vet ikke med IKM (fjernet spiral 6.juli) men hadde pos. eggløsningstest 15.juli så kanskje 29./30.?
Bruker997kra - 33 - B3 - PP1 - EL15/07 - IKM 29/30.07
Men har jo testet positivt så kanskje jeg settes opp på gravid (iiiik det føles surrealistisk å skrive)

Man kan få ømme nipler av progesteron så det trenger ikke å være dårlig tegn eller ha noen betydning ift graviditetNoen andre som har mistet ømme nipler som symptom? Mistenker at det er dårligt tegn.
Er selv på dpo 8 idag.

Ja så får ta en rolig kveld i dag. Håper det er bedre i morgen. Og testene snart blir positiveNei, det er drepen for ryggen hvis den er litt sensitiv. Her må ofte samboer ta støvsuging

Tar nok en ikveld! Sjekket nå forresten, var en tidlig test! Den lyse på bildet er altså vanlig testMest fornuftige er sikkert å vente til i morgen, men må innrømme at jeg har lyst til at du skal ta i kveld hehe

Ohh da er det jo enda mer lovendeTar nok en ikveld! Sjekket nå forresten, var en tidlig test! Den lyse på bildet er altså vanlig test![]()
Ja ikkesantKjent murringer ved graviditet før. Ofte sammen med mer utflod, så det kjennes ut som mensen har kommet hehe. Men da har jeg fått det litt senere, kanskje to dager før positiv test
Tok en tidlig test i dag (fra babyplan, stav), venter mensen om ca 3 dager. Testen så helt negativ ut da, men tok den nå i kveld ut av plastikken og synes jeg kunne skimte en biiiiitteliten svak strek/skyggestrek. Men den er vel uansett ugyldig nå når den ble tatt i dagtidlig. Men ser jeg syner eller er det en supersvak strek? 
Jeg ser en svak strek ja, men usikker på gyldigheten når de har lagt så lenge, det har jeg ikke erfaring medHei hei!
Var aktiv i forum på babyverden med barn nummer 1, han er 1,5 år nå. Har så vidt begynt å prøve (bare 2 syklus etter jeg slutta på p-piller og ammet nesten ut mai) og selv om vi ikke stresser i det hele tatt, er det rart hvordan jeg er tilbake i testefella!Tok en tidlig test i dag (fra babyplan, stav), venter mensen om ca 3 dager. Testen så helt negativ ut da, men tok den nå i kveld ut av plastikken og synes jeg kunne skimte en biiiiitteliten svak strek/skyggestrek. Men den er vel uansett ugyldig nå når den ble tatt i dagtidlig. Men ser jeg syner eller er det en supersvak strek?
Vis vedlegget 465771

Litt usikker. Jeg pleier å få ganske sen positiv. Hva med deg?Ja ikkesant
Når tenker du å teste?
Tenkte å teste neste helg. Fredag, og kanskje de andre dagene også. Har noen tidligtester liggendeLitt usikker. Jeg pleier å få ganske sen positiv. Hva med deg?
Dårlig erfaring med de, slår ut sentHar dere erfaring med denne type GT? Vurderinger på apotek1 sin side er negativ til tidligtesting…
Metode graviditetstest tidlig strimler 10 stk