♡ IKM Uke 31 ♡

10 DPO - noe på gang? :wideyed:

Bra ytterligere temperaturøkning (aldri fått dette før), men blenda test. Skal teste mer iløpet av dagen :pompus:

IMG_4751.jpeg

IMG_4754.jpeg

Eg mista også i uke 15, babyen døde 13+4❤️ syns også det vat vanskelig i perioder og fekk innvilga åpen dør hos gynekolog for UL og hadde fast time 1 gang i veka heilt til eg kjente tydelig liv kvar dag og kvilepulsen senka seg. Min nøkkel for å ta kroken på angsten når eg var gravid med skuddårsspira (altså mitt barn nr 2 etter senabortene) var å heile tida ha ein time innen kort tid, slik at eg viste at om angsten kom så var det berre så og så tid til sjekk. Å forebygge slik var gull for meg og eg ønsker det SÅ for alle andre som sliter med det samme❤️
@Drømmeren23 : synes det @ElskerJesus♡ skriver er veldig viktig :Heartred :Heartred :Heartred

Fastlegen min hadde ultralydsapparat, så han sa han hadde åpen dør skulle jeg bli bekymret da jeg var gravid sist. Det var en trygghet å ha den muligheten :Heartred

13 dpo og livets første skygge!
Relativt høg temp, som ikkje treng å bety noko pga at tempen ofte er høg når eg får mensen og ikkje går ned før etter. Den falt litt dpo 10-12.
Kjenner litt på mensmurringer. Men også wtf? :nailbiting:

Vis vedlegget 466058Vis vedlegget 466059
Uhm, det der er for meg strek og ikke bare skygge :excited001:Heartred Var det første testen din eller har du testet tidligere dpo dager også? Lurte på hvordan det gikk med deg løken :love017:Heartred

13 dpo og livets første skygge!
Relativt høg temp, som ikkje treng å bety noko pga at tempen ofte er høg når eg får mensen og ikkje går ned før etter. Den falt litt dpo 10-12.
Kjenner litt på mensmurringer. Men også wtf? :nailbiting:

Vis vedlegget 466058Vis vedlegget 466059
Sniker litt , og vil bare si at jeg ser noe her, mine tester startet slik. Er 5+2 i dag :Heartred

Uhm, det der er for meg strek og ikke bare skygge :excited001:Heartred Var det første testen din eller har du testet tidligere dpo dager også? Lurte på hvordan det gikk med deg løken :love017:Heartred
Det får vi håpe! Den falma etter tiden då… og sambuaren ser den nesten ikkje.
Eg har tatt babyplan tidlig og make sure vanlig som begge var kvite, seinast i går :smiley-ashamed004 Litt vel spennande no…

Ny test, og ingen tvil lenger at det er babystrek:smiley-angelic003
Syns nesten det er vanskeligere å tro på streken denne gangen enn tidligere, til tross for at det er graviditet nr. 5 (barn nr. 3).
Veien til førstemann var humpete og lang, så at jeg nå er gravid «så lett» og med sex lenge før el er nesten ikke til å tro :bag:

Ble litt ivrig og prøvde en digital test også, første jeg har tatt noensinne. Var visst litt tidlig ute med den :hilarious:
Vis vedlegget 466006
Sniker. Hvor lenge før el hadde dere sex? Jeg har gitt opp fordi vi bare rakk 3,5 døgn før :wideyed:

Sniker. Hvor lenge før el hadde dere sex? Jeg har gitt opp fordi vi bare rakk 3,5 døgn før :wideyed:
Hadde sex tirsdagen. Tok el-test torsdagen og fredagen som begge var negative, og gikk tom for tester.
Forventet el egentlig lørdagen, men regner med den kom søndag i stede, og det kan stemme med med smertene jeg hadde da. Så 5 dager :bag:

Så fin graf :smiley-angelic001 er bildet litt uskarpt, fikk ikke zoomet så mye inn før det ble utydelig
IMG_4757.jpeg

Kanskje dette er litt skarpere, mulig skygge men veldig usikker, for meg er den negativ. Men jeg er heller ikke så veldig erfaren med dette heller. Fjerde PP hvor jeg tester etter EL og tidlig graviditet, selv om vi har prøvd i 10 år + av og på?

Åh herregud så gøy! Da skal dere fortelle det på ferie med familien? Dette var veldig kjekt å se :happy::Heartbigred Og veldig spesielt når svigersøsteren din også er gravid og hva dere begge har gått gjennom :Heartred Åh blir rørt av å bare tenke på situasjonen hvor du deler nyheten :sad010
Ja vi forteller det i kveld når vi griller sammen xsmile9 Blir veldig koselig :love017 siden svigerfamilien vår bor langt unna er det ekstra fint å kunne si det samlet til alle sammen samtidig :Heartred

:( Begynner å tenke at jeg har blitt en de som uansett får svake skygger på testene og at det ikke kommer til å bli noe mer. Fant en tidligteststav og den ble sånn
Men du har jo strek på begge testene du har lagt ut i dag?:wideyed:
Jeg syns heller ikke mine har steget så mye denne gangen som jeg har vært vant til tidligere, men det har kanskje med at jeg har hatt fri og hatt mulighet til å teste litt for ofte :smiley-angelic006
I dag blir det ikke testing før i kveld, så ser forhåpentligvis grei stigning fra i går :angelic:

Back
Topp