♡ IKM Uke 31 ♡

Farsken, den jeg tok i morges var visst den siste tidlig testen jeg hadde :eek: jeg som hadde gledet meg til å ta en ny når jeg kom hjem fra jobb.. Hvilke tidlig tester som man får kjøpt på butikk/apotek anbefales?
Har hørt at metode, makesure og rfsu er dårlige/trege, og jeg har bare brukt babyplan så har ikke noe å anbefale deg. Men i nøden tror jeg at jeg ville valgt makesure :bookworm:

9 DPO kveld - krystallkvit test

Nok en krystallkvit test :dead:
Jeg sitter inne - for alt håp er ikke ute enda :wacky:

Og det var jo mer enn nok spenning i gruppen her idag, så føler jeg har fått min spenningsdose idag :hilarious::Heartred

IMG_4737.jpeg

Det er godt å høre - klar man er litt stressa og bekymra, men synes du kan senke skuldrene nå og glede deg over nyheten :smiley-angelic003 Har det gått opp for deg at du er gravid? :woot::Heartred
Tusentakk❤️ ja❤️ gikk mer opp for meg nå❤️ Håper jeg klarer å glede meg. Sist graviditet var jeg overbevist hver dag i 40 uker at jeg hadde en død baby inni meg siden jeg hadde MA i uke 15 (fosteret døde 12+6) 2 månder før jeg ble gravid igjen, fossblødde da fra uke 6-12 men det gikk heldigvis veldig fint❤️ Må bare prøve å tenke positivt og prøve å ikke la angsten ta overhånd❤️

Tusentakk❤️ ja❤️ gikk mer opp for meg nå❤️ Håper jeg klarer å glede meg. Sist graviditet var jeg overbevist hver dag i 40 uker at jeg hadde en død baby inni meg siden jeg hadde MA i uke 15 (fosteret døde 12+6) 2 månder før jeg ble gravid igjen, fossblødde da fra uke 6-12 men det gikk heldigvis veldig fint❤️ Må bare prøve å tenke positivt og prøve å ikke la angsten ta overhånd❤️
Lei meg for at du har mistet :Heartred Man kan fort få traumer av sånt :sorry: Men godt du fikk fullført svangerskapet gang nr 2 :Heartred Håper du klarer å ha mer senkede skuldre i denne graviditeten og nyte det også :smiley-angelic003

Det er dessverre min erfaring også, men man vet aldri helt for sikkert, kan være implantasjonsblødning også som kommer etter implantasjonen. Ikke for å gi deg forhåpninger, men jeg leste litt på det selv og man vet liksom ikke helt for sikkert før TR kommer for fullt :(
Om jeg ikke får mensen imorgen eller fredag så tester jeg selvfølgelig<3 men tror mens kommer altså:(

Nå har jeg vist testen til samboer, han mener det ikke er en andre strek og sier jeg er gal :hilarious:
Mannnen min trodde meg ikke første gang jeg fikk positiv test. Han var blitt informert om hvordan el-testene fungerte, så han mente g-testen ikke var positiv før strekene var like sterke :hilarious:

Ny test, og ingen tvil lenger at det er babystrek:smiley-angelic003
Syns nesten det er vanskeligere å tro på streken denne gangen enn tidligere, til tross for at det er graviditet nr. 5 (barn nr. 3).
Veien til førstemann var humpete og lang, så at jeg nå er gravid «så lett» og med sex lenge før el er nesten ikke til å tro :bag:

Ble litt ivrig og prøvde en digital test også, første jeg har tatt noensinne. Var visst litt tidlig ute med den :hilarious:
IMG_4931.jpeg

Back
Topp