Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh gratulererJippiiiii![]()

Har hørt at metode, makesure og rfsu er dårlige/trege, og jeg har bare brukt babyplan så har ikke noe å anbefale deg. Men i nøden tror jeg at jeg ville valgt makesureFarsken, den jeg tok i morges var visst den siste tidlig testen jeg haddejeg som hadde gledet meg til å ta en ny når jeg kom hjem fra jobb.. Hvilke tidlig tester som man får kjøpt på butikk/apotek anbefales?

Ja kjenner stresset letter litt nåPerfekt! Og du er jo akkurat 14 dpo idag![]()

Det er godt å høre - klar man er litt stressa og bekymra, men synes du kan senke skuldrene nå og glede deg over nyhetenJa kjenner stresset letter litt nå![]()
Har det gått opp for deg at du er gravid? 

TusentakkDet er godt å høre - klar man er litt stressa og bekymra, men synes du kan senke skuldrene nå og glede deg over nyhetenHar det gått opp for deg at du er gravid?
![]()
Lei meg for at du har mistetTusentakkja
gikk mer opp for meg nå
Håper jeg klarer å glede meg. Sist graviditet var jeg overbevist hver dag i 40 uker at jeg hadde en død baby inni meg siden jeg hadde MA i uke 15 (fosteret døde 12+6) 2 månder før jeg ble gravid igjen, fossblødde da fra uke 6-12 men det gikk heldigvis veldig fint
Må bare prøve å tenke positivt og prøve å ikke la angsten ta overhånd
![]()
Man kan fort få traumer av sånt
Men godt du fikk fullført svangerskapet gang nr 2
Håper du klarer å ha mer senkede skuldre i denne graviditeten og nyte det også 
Manifesterer strek for deg snart9 DPO kveld - krystallkvit test
Nok en krystallkvit test
Jeg sitter inne - for alt håp er ikke ute enda
Og det var jo mer enn nok spenning i gruppen her idag, så føler jeg har fått min spenningsdose idag
Vis vedlegget 466004
ja, har hørt det samme! Har vanlige babyplan og makesure sine vanlige, rekker ikke butikken der de selger tidlige før de stenger! må rydde på badet å se om jeg finner flere tidligeHar hørt at metode, makesure og rfsu er dårlige/trege, og jeg har bare brukt babyplan så har ikke noe å anbefale deg. Men i nøden tror jeg at jeg ville valgt makesure![]()

13 dpo, mens kommer endten imorgen eller fredagHvilken dpo er du nå?
Kjedelig da13 dpo, mens kommer endten imorgen eller fredag
Om jeg ikke får mensen imorgen eller fredag så tester jeg selvfølgelig<3 men tror mens kommer altsåDet er dessverre min erfaring også, men man vet aldri helt for sikkert, kan være implantasjonsblødning også som kommer etter implantasjonen. Ikke for å gi deg forhåpninger, men jeg leste litt på det selv og man vet liksom ikke helt for sikkert før TR kommer for fullt![]()

Mannnen min trodde meg ikke første gang jeg fikk positiv test. Han var blitt informert om hvordan el-testene fungerte, så han mente g-testen ikke var positiv før strekene var like sterkeNå har jeg vist testen til samboer, han mener det ikke er en andre strek og sier jeg er gal![]()

Hehehe kjenner til denNå har jeg vist testen til samboer, han mener det ikke er en andre strek og sier jeg er gal![]()
Den nye testen? Vil du vise oss?Nå har jeg vist testen til samboer, han mener det ikke er en andre strek og sier jeg er gal![]()

Har ikke tatt ny enda, jobber med å holde inne tipset så lenge som muligDen nye testen? Vil du vise oss?![]()
viser når jeg har tatt

GutterNå har jeg vist testen til samboer, han mener det ikke er en andre strek og sier jeg er gal![]()