♡ IKM Uke 31 ♡

Litt interessant: pulsgjennomsnittet og pustefrekvens har økt i natt, REM hele 3.5t (pleier å ha rundt 1.5t) og alt smaker sterkere, alle tegn jeg fikk forrige gang jeg var gravid
Forrige gang jeg var gravid økte også pulsgjennomsnittet ganske mye, så det veldig tydelig på natten siden jeg har klokke som registrerer hele tiden. Den har faktisk ikke økt så mye på meg denne gangen foreløpig :)

Forrige gang jeg var gravid økte også pulsgjennomsnittet ganske mye, så det veldig tydelig på natten siden jeg har klokke som registrerer hele tiden. Den har faktisk ikke økt så mye på meg denne gangen foreløpig :)
Ja, veldig interessant med de målingene på natten på klokken. Merket det på stressnivået på dag og, ble lett høy, selv om jeg var avslappet og trøtt

Farsken, den jeg tok i morges var visst den siste tidlig testen jeg hadde :eek: jeg som hadde gledet meg til å ta en ny når jeg kom hjem fra jobb.. Hvilke tidlig tester som man får kjøpt på butikk/apotek anbefales?
Ååh den er kjedelig ass! Har ikke noe erfaring med det selv, men har hørt at de metode fra apoteket ikke er så bra. Jeg tror de har makesure eller rfsu på noen butikker :)

Jippiiiii❤️

Vedlegg

• IMG_0343.jpeg
    IMG_0343.jpeg
    955,5 KB · Visninger: 50
Fikk mørkbrun spotting idag, som jeg pleier å få 1-2 dager før mensen:( kjipt, føler at det ikke er sjans for en positiv test nå:(
Det er dessverre min erfaring også, men man vet aldri helt for sikkert, kan være implantasjonsblødning også som kommer etter implantasjonen. Ikke for å gi deg forhåpninger, men jeg leste litt på det selv og man vet liksom ikke helt for sikkert før TR kommer for fullt :(

Back
Topp