LiseMerethe
Flørter med forumet
TR kom på ikm dagen
Så da blir det og fortsette prøvingen for oss 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nei så kjiptTR kom på ikm dagen![]()
![]()
Masse lykke til videre i neste runde 

Håper på sterkere imorgenHadde håpet at en test i kveld kunne gi svar på om det faktisk var noe på testene tidligere, men per nå så ser den lik ut. Godt mulig det bare jeg som opplever skygge for første gang.
Skulle jo godt gjøres at det skulle klaffe med aksjer 5 dager før
Og streken viser faktisk bedre på bilde enn i virkeligheten.
Tenker det blir en siste test i morgen, og om denne er lik de andre så avfeier jeg den som skygge![]()

Åh gratulerer så myeØverste er fra i går og to nederste er fra i dag. Tror jeg er 13 dpo idag, syklusdag 28 og usikker på når eggløsning var. Fikk første positive test på lørdag
Skal jeg sette deg på gravidlisten? 
Sniker, jeg har samme erfaring med tidligtestene. Fikk tidenes tydeligste skygge for et par pp siden som var borte etter 10 min (fikk også samme skygge da jeg hadde mensen). Lykke til neste ppJa merkelig!Jeg så den tydelig fra alle vinkler også, men så ble den pluselig borte. Den var tydelig i 5 minutter.. Rare greier
![]()

Jaa jeg er litt redd da. Syns du testene stiger som normalt? Fikk bare 1-2 på clearblue idag, og det fikk jeg på lørdag ogsåÅh gratulerer så mye![]()
![]()
Skal jeg sette deg på gravidlisten?
![]()
Jeg har dessverre ikke noe erfaring med stigning eller digital test, jeg prøver på første (og eneste!) barnetJaa jeg er litt redd da. Syns du testene stiger som normalt? Fikk bare 1-2 på clearblue idag, og det fikk jeg på lørdag også![]()
Men kanskje noen andre her inne har erfaring med det? Basert på hva jeg har sett her inne virker det jo som fine streker for 13 dpo, og tror ikke man skal forvente å få mer enn 1-2 på digital på 13 dpo, men som sagt vanskelig å si siden jeg ikke har personlig erfaring..

Tempen er fremdeles høy og det er bra, men forventer heller ikke at den dropper så tidlig.Åja! Nei stoler selvfølgelig ikke 100% på det, men synes jeg har fått adekvate svar, og kan ikke se at bildene jeg har lastet opp er gjort noe med eller er annerledes de som er i galleriet på tlfI noen tilfeller kan chatgpt være kjempefin, men ville ikke stolt helt på den. Finnes en egen tråd om det på forumet med dårlige opplevelser. Hos meg produserte chatgpt streker på bilder av testene mine og sa at han bare hadde fremhevet det som var der på bilde fra før![]()

Ja det er kjekt å bruke chatgpt med et kritisk blikk som du også vurderer det han svarer, men jeg er litt for skeptisk til å la han tolke GT etter sist opplevelse jeg haddeÅja! Nei stoler selvfølgelig ikke 100% på det, men synes jeg har fått adekvate svar, og kan ikke se at bildene jeg har lastet opp er gjort noe med eller er annerledes de som er i galleriet på tlf![]()
Ser også at han i noen tilfeller har vurdert helt feil område på en GT også
Så alt med måte 
Hvordan går det med testene dine idag 14 dpo? Her er et bilde av pregnancy line progression jeg fant på nett, som du ser er det ikke lett å se forskjell på dag 12 og 13, så tenker du ikke trenger å bekymre deg, det er jo veldig fine og tydelige strekerJaa jeg er litt redd da. Syns du testene stiger som normalt? Fikk bare 1-2 på clearblue idag, og det fikk jeg på lørdag også![]()
TusenHvordan går det med testene dine idag 14 dpo? Her er et bilde av pregnancy line progression jeg fant på nett, som du ser er det ikke lett å se forskjell på dag 12 og 13, så tenker du ikke trenger å bekymre deg, det er jo veldig fine og tydelige streker![]()
Vis vedlegget 465952
Her er fra clearblue digital. Tatt lørdag, mandag og i går kveld (ja jeg er helt testgal) hahaHvordan går det med testene dine idag 14 dpo? Her er et bilde av pregnancy line progression jeg fant på nett, som du ser er det ikke lett å se forskjell på dag 12 og 13, så tenker du ikke trenger å bekymre deg, det er jo veldig fine og tydelige streker![]()
Vis vedlegget 465952
Nydelig strekTusentakk for svar
har ikke tatt idag, men her er fra i går kveld
hva syns du?