♡ IKM Uke 31 ♡

Hadde håpet at en test i kveld kunne gi svar på om det faktisk var noe på testene tidligere, men per nå så ser den lik ut. Godt mulig det bare jeg som opplever skygge for første gang.
Skulle jo godt gjøres at det skulle klaffe med aksjer 5 dager før :wacky:
Og streken viser faktisk bedre på bilde enn i virkeligheten.
Tenker det blir en siste test i morgen, og om denne er lik de andre så avfeier jeg den som skygge:happy:

Vedlegg

• IMG_4907.jpeg
    IMG_4907.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 60
Hadde håpet at en test i kveld kunne gi svar på om det faktisk var noe på testene tidligere, men per nå så ser den lik ut. Godt mulig det bare jeg som opplever skygge for første gang.
Skulle jo godt gjøres at det skulle klaffe med aksjer 5 dager før :wacky:
Og streken viser faktisk bedre på bilde enn i virkeligheten.
Tenker det blir en siste test i morgen, og om denne er lik de andre så avfeier jeg den som skygge:happy:
Håper på sterkere imorgen :smiley-angelic001:smiley-angelic001:Heartred

Ja merkelig! :bored: Jeg så den tydelig fra alle vinkler også, men så ble den pluselig borte. Den var tydelig i 5 minutter.. Rare greier:wideyed:
Sniker, jeg har samme erfaring med tidligtestene. Fikk tidenes tydeligste skygge for et par pp siden som var borte etter 10 min (fikk også samme skygge da jeg hadde mensen). Lykke til neste pp :Heartred

Jaa jeg er litt redd da. Syns du testene stiger som normalt? Fikk bare 1-2 på clearblue idag, og det fikk jeg på lørdag også❤️
Jeg har dessverre ikke noe erfaring med stigning eller digital test, jeg prøver på første (og eneste!) barnet :happy: Men kanskje noen andre her inne har erfaring med det? Basert på hva jeg har sett her inne virker det jo som fine streker for 13 dpo, og tror ikke man skal forvente å få mer enn 1-2 på digital på 13 dpo, men som sagt vanskelig å si siden jeg ikke har personlig erfaring..

Siden jeg har oppdaget MA på UL før første barn tør jeg ikke stole på at graviditeten fortsetter selv om man ikke får blødning. Da husker jeg at økning på clareblue ikke kom som forventet, men da visste jeg ikke så mye om det og tenkte at jeg hadde jo ikke fått mensen, så da var alt greit. Derfor fortsetter jeg med testing en stund til. Til dere som ikke har gjort det, det er kjekt å bruke chatGPT til å sammenligne tester eller se etter streker. Her er hva han svarte nå som jeg brukte forskjellig tester og ville se på sammenligning teststrek mot kontrollstrek og tidligtest mot vanlig :happy:
IMG_7163.png

IMG_7164.png

IMG_7165.png

I noen tilfeller kan chatgpt være kjempefin, men ville ikke stolt helt på den. Finnes en egen tråd om det på forumet med dårlige opplevelser. Hos meg produserte chatgpt streker på bilder av testene mine og sa at han bare hadde fremhevet det som var der på bilde fra før :facepalm:

Last edited:
9 DPO

Negativ test, mister ikke håpet enda men synes det kunne godt vært litt mer spenning :joyful: Tempen er fremdeles høy og det er bra, men forventer heller ikke at den dropper så tidlig.

IMG_4735.jpeg

IMG_4733.jpeg

Last edited:
I noen tilfeller kan chatgpt være kjempefin, men ville ikke stolt helt på den. Finnes en egen tråd om det på forumet med dårlige opplevelser. Hos meg produserte chatgpt streker på bilder av testene mine og sa at han bare hadde fremhevet det som var der på bilde fra før :facepalm:
Åja! Nei stoler selvfølgelig ikke 100% på det, men synes jeg har fått adekvate svar, og kan ikke se at bildene jeg har lastet opp er gjort noe med eller er annerledes de som er i galleriet på tlf :think005

Åja! Nei stoler selvfølgelig ikke 100% på det, men synes jeg har fått adekvate svar, og kan ikke se at bildene jeg har lastet opp er gjort noe med eller er annerledes de som er i galleriet på tlf :think005
Ja det er kjekt å bruke chatgpt med et kritisk blikk som du også vurderer det han svarer, men jeg er litt for skeptisk til å la han tolke GT etter sist opplevelse jeg hadde :joyful: Ser også at han i noen tilfeller har vurdert helt feil område på en GT også :bored: Så alt med måte :happy:

Jaa jeg er litt redd da. Syns du testene stiger som normalt? Fikk bare 1-2 på clearblue idag, og det fikk jeg på lørdag også❤️
Hvordan går det med testene dine idag 14 dpo? Her er et bilde av pregnancy line progression jeg fant på nett, som du ser er det ikke lett å se forskjell på dag 12 og 13, så tenker du ikke trenger å bekymre deg, det er jo veldig fine og tydelige streker :smiley-angelic003 :Heartred
IMG_4272.webp

Hvordan går det med testene dine idag 14 dpo? Her er et bilde av pregnancy line progression jeg fant på nett, som du ser er det ikke lett å se forskjell på dag 12 og 13, så tenker du ikke trenger å bekymre deg, det er jo veldig fine og tydelige streker :smiley-angelic003 :Heartred
Vis vedlegget 465952
Tusen❤️ takk for svar❤️ har ikke tatt idag, men her er fra i går kveld❤️ hva syns du?

Vedlegg

• IMG_0058.jpeg
    IMG_0058.jpeg
    118,4 KB · Visninger: 32
Vis vedlegget 465952
Her er fra clearblue digital. Tatt lørdag, mandag og i går kveld (ja jeg er helt testgal) haha❤️ alle 3 viser 1-2..

Vedlegg

• IMG_0090.jpeg
    IMG_0090.jpeg
    515,8 KB · Visninger: 57
Back
Topp