Så fin økningSå branederste er fra i dag tidlig
![]()
Gratulerer så mye! 
Gi beskjed om du vil settes opp på listen som Gravid, se veiledning på første side

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin økningSå branederste er fra i dag tidlig
![]()
Gratulerer så mye! 

Ja, nå må det bare komme en strek synes jeg hehe. Tisser for ofte i dag til å få tatt ny testGurimalla så spennende med temp og mange symptomer![]()
![]()
Spennende! Kvalme er jo ofte et tegn ogsåLitt interessant: pulsgjennomsnittet og pustefrekvens har økt i natt, REM hele 3.5t (pleier å ha rundt 1.5t) og alt smaker sterkere, alle tegn jeg fikk forrige gang jeg var gravid
Ja, men kan bli det ellers også. Ikke like intenst og sent som nå da menSpennende! Kvalme er jo ofte et tegn også![]()
Jaaa jeg tenker det blir nå jeg altsåJa, nå må det bare komme en strek synes jeg hehe. Tisser for ofte i dag til å få tatt ny test
Ja er ikke det typisk å ikke få spart opp? Jeg får jo aldri konsentrert urin uansett gravid eller ei 
Ja desto senere dpo, desto vanskeligere å holde seg. Enten på grunn av hcg eller før mensenJaaa jeg tenker det blir nå jeg altsåJa er ikke det typisk å ikke få spart opp? Jeg får jo aldri konsentrert urin uansett gravid eller ei
![]()
Nettopp!! Akkurat da det passer dårligst med blærepressJa desto senere dpo, desto vanskeligere å holde seg. Enten på grunn av hcg eller før mensen

Forrige gang jeg var gravid økte også pulsgjennomsnittet ganske mye, så det veldig tydelig på natten siden jeg har klokke som registrerer hele tiden. Den har faktisk ikke økt så mye på meg denne gangen foreløpigLitt interessant: pulsgjennomsnittet og pustefrekvens har økt i natt, REM hele 3.5t (pleier å ha rundt 1.5t) og alt smaker sterkere, alle tegn jeg fikk forrige gang jeg var gravid
Ja, veldig interessant med de målingene på natten på klokken. Merket det på stressnivået på dag og, ble lett høy, selv om jeg var avslappet og trøttForrige gang jeg var gravid økte også pulsgjennomsnittet ganske mye, så det veldig tydelig på natten siden jeg har klokke som registrerer hele tiden. Den har faktisk ikke økt så mye på meg denne gangen foreløpig![]()
Herregud så spennende! Fikk faktisk sånn «avslapningsvarsel» her selv, selvom jeg slappet avJa, veldig interessant med de målingene på natten på klokken. Merket det på stressnivået på dag og, ble lett høy, selv om jeg var avslappet og trøtt
Ååh den er kjedelig ass! Har ikke noe erfaring med det selv, men har hørt at de metode fra apoteket ikke er så bra. Jeg tror de har makesure eller rfsu på noen butikkerFarsken, den jeg tok i morges var visst den siste tidlig testen jeg haddejeg som hadde gledet meg til å ta en ny når jeg kom hjem fra jobb.. Hvilke tidlig tester som man får kjøpt på butikk/apotek anbefales?
Å det er så kjipt detFarsken, den jeg tok i morges var visst den siste tidlig testen jeg haddejeg som hadde gledet meg til å ta en ny når jeg kom hjem fra jobb.. Hvilke tidlig tester som man får kjøpt på butikk/apotek anbefales?
Hvilken dpo er du nå?Fikk mørkbrun spotting idag, som jeg pleier å få 1-2 dager før mensenkjipt, føler at det ikke er sjans for en positiv test nå
![]()
Mange tegn her frøkenAuuu symfysesmerter, kan ikke flytte på meg

Det er dessverre min erfaring også, men man vet aldri helt for sikkert, kan være implantasjonsblødning også som kommer etter implantasjonen. Ikke for å gi deg forhåpninger, men jeg leste litt på det selv og man vet liksom ikke helt for sikkert før TR kommer for fulltFikk mørkbrun spotting idag, som jeg pleier å få 1-2 dager før mensenkjipt, føler at det ikke er sjans for en positiv test nå
![]()
Skal se at kroppen nok erter meg og så plutselig er TR her heheMange tegn her frøken![]()