♡ IKM Uke 31 ♡

Vet du hvor mange DPO du er? Jeg tok en digital i går som viste 1-2 og har lyst til å ta en ny i morgen, men er redd jeg blir så skuffa og redd hvis den bare viser det samme :nailbiting: :hilarious:
Trooor jeg er 14 dpo idag. Er på syklusdag 29. Hadde mye eggløsningssmerter dag 14. Så enten er jeg 14 eller 15 dpo. Men har hatt eggløsning på dah 15-18 når jeg tok tester❤️ Jeg tok clearblue i går men da fikk jeg 1-2❤️ om du klarer å vente så anbefaler jeg det, for jeg også var såå skuffet når jeg bare fikk 1-2 i går haha.. er ikke lett dette testestyret❤️

Trooor jeg er 14 dpo idag. Er på syklusdag 29. Hadde mye eggløsningssmerter dag 14. Så enten er jeg 14 eller 15 dpo. Men har hatt eggløsning på dah 15-18 når jeg tok tester❤️ Jeg tok clearblue i går men da fikk jeg 1-2❤️ om du klarer å vente så anbefaler jeg det, for jeg også var såå skuffet når jeg bare fikk 1-2 i går haha.. er ikke lett dette testestyret❤️
Jeg vet ikke helt når jeg hadde eggløsning, men tror 14 eller 15 juli, og det vil også si jeg er 14 eller 15DPO hvis det stemmer. Men kan jo også variere antall dager før egget implanterer seg? Har igjen en vanlig test, så tenker at hvis den er en del sterkere enn den jeg tok i dag så kanskje jeg tar en digital i morgen og. Men hvis den da fortsatt sier 1-2 ryker jeg på å kjøpe ny dobbelt pakke med CB digital :hilarious: Er på ferie med familie og svigers og mine foreldre drar på fredag. Så hvis den hadde vist 2-3 i morgen så ville vi fortalt det på felles middag i morgen :nailbiting::Heartred har vært åpen om at vi gjennomgikk abort (MA) før vi fikk vårt første barn og svigersøsteren min var også åpen om sin spontanabort i vinter (er gravid nå). Så hadde vært så koselig å delt når alle var sammen i morgen :love017

Jeg syns også jeg ser noe på den øverste :woot:
Mine streker er sterkere på telefon enn i virkeligheten, så kanskje noe på gang hos deg og?:smiley-angelic001
Det hadde vært så fint, hadde felt noen gledestårer da. Ble usikker på om det jeg skimtet var det som egentlig er blank for andre hehe

Bilde av kveldens test..:dead:

Vedlegg

• Screenshot_20250730_223637_Gallery.jpg
    Screenshot_20250730_223637_Gallery.jpg
    335,7 KB · Visninger: 89
Tusentakk❤️ ja❤️ gikk mer opp for meg nå❤️ Håper jeg klarer å glede meg. Sist graviditet var jeg overbevist hver dag i 40 uker at jeg hadde en død baby inni meg siden jeg hadde MA i uke 15 (fosteret døde 12+6) 2 månder før jeg ble gravid igjen, fossblødde da fra uke 6-12 men det gikk heldigvis veldig fint❤️ Må bare prøve å tenke positivt og prøve å ikke la angsten ta overhånd❤️
Eg mista også i uke 15, babyen døde 13+4❤️ syns også det vat vanskelig i perioder og fekk innvilga åpen dør hos gynekolog for UL og hadde fast time 1 gang i veka heilt til eg kjente tydelig liv kvar dag og kvilepulsen senka seg. Min nøkkel for å ta kroken på angsten når eg var gravid med skuddårsspira (altså mitt barn nr 2 etter senabortene) var å heile tida ha ein time innen kort tid, slik at eg viste at om angsten kom så var det berre så og så tid til sjekk. Å forebygge slik var gull for meg og eg ønsker det SÅ for alle andre som sliter med det samme❤️

Klarte ikke vente :hilarious::happy093:Heartred

IMG_7181.jpeg

Back
Topp