♡ IKM UKE 30 ♡

Føler det nesten var lettere å se noe på den blå nå.. skimter på begge nå :pompus::shy: Har du noen symptomer?
Ja kanskje, jeg er usikker selv. Sist var det tydelig strek 10 dpo så jeg sammenligner nok litt med det, selv om jeg vet det kan være ulikt :hilarious: På morgenen i går var jeg kvalm og svimmel et par timer, ekstremt trøtt i går kveld og hodepine i dag. Men føler symptomer kan bety både at tr kommer snart og at det er graviditet på gang, så er ikke lett å tyde noe ut fra det :hilarious:

Last edited:
Æææ!! 2. urin er tingen - der kom streken «tydelig» på babyplan-testen også :oops: :Heartred

Vedlegg

• IMG_6749.jpeg
    IMG_6749.jpeg
    283,9 KB · Visninger: 111
Hei hei! xsmile9

Var aktiv i forum på babyverden med barn nummer 1, han er 1,5 år nå. Har så vidt begynt å prøve (bare 2 syklus etter jeg slutta på p-piller og ammet nesten ut mai) og selv om vi ikke stresser i det hele tatt, er det rart hvordan jeg er tilbake i testefella! :banghead::hilarious:Tok en tidlig test i dag (fra babyplan, stav), venter mensen om 3 dager. Testen så helt negativ ut da, men tok den nå i kveld ut av plastikken og synes jeg kunne skimte en biiiiitteliten svak strek/skyggestrek. Men den er vel uansett ugyldig nå når den ble tatt i dagtidlig. Men ser jeg syner eller er det en supersvak strek? :hilarious:
IMG_7130.jpeg

Hei hei! xsmile9

Var aktiv i forum på babyverden med barn nummer 1, han er 1,5 år nå. Har så vidt begynt å prøve (bare 2 syklus etter jeg slutta på p-piller og ammet nesten ut mai) og selv om vi ikke stresser i det hele tatt, er det rart hvordan jeg er tilbake i testefella! :banghead::hilarious:Tok en tidlig test i dag (fra babyplan, stav), venter mensen om 3 dager. Testen så helt negativ ut da, men tok den nå i kveld ut av plastikken og synes jeg kunne skimte en biiiiitteliten svak strek/skyggestrek. Men den er vel uansett ugyldig nå når den ble tatt i dagtidlig. Men ser jeg syner eller er det en supersvak strek? :hilarious:
Vis vedlegget 465769
Hadde samme opplevelse. Testen var negativ,, men flere timer senere dukka det opp strek og dagen etter hadde jeg positive tester.

Hadde samme opplevelse. Testen var negativ,, men flere timer senere dukka det opp strek og dagen etter hadde jeg positive tester.
Så gøy å høre! Forrige gang hadde jeg veldig svak strek 9DPO, men nå er jeg litt usikker på når jeg hadde EL da vi ikke egentlig stresser og jeg ikke har tatt EL-tester. Klarer ikke la være å ta en test i morgen kjenner jeg :hilarious: Håper jeg ser en svak strek med en gang da :happy:

Så gøy å høre! Forrige gang hadde jeg veldig svak strek 9DPO, men nå er jeg litt usikker på når jeg hadde EL da vi ikke egentlig stresser og jeg ikke har tatt EL-tester. Klarer ikke la være å ta en test i morgen kjenner jeg :hilarious: Håper jeg ser en svak strek med en gang da :happy:
Min strek dukka opp på babyplan :-)
Spennende! Jeg har aldri fått strek med mindre jeg faktisk har hatt hcg i kroppen

Min strek dukka opp på babyplan :-)
Spennende! Jeg har aldri fått strek med mindre jeg faktisk har hatt hcg i kroppen
Ikke sant. Har bare brukt babyplan sine tester i første fase før jeg har brukt clareblue digital når jeg har hatt tydelig streker først (hatt to graviditeter før, en MA og en vellykket). Men jeg har faktisk ikke sett skyggestrek hvor jeg ikke ble gravid jeg heller heller. Ser nå på bildet fra 2023, der fikk jeg en veldig svak strek faktisk 8DPO og den ser litt lik ut når den var tørket. Krysser fingrene xsmile9

@lilleperle, jeg er nysgjerrig. Hva ble konklusjonen ang det å teste tidlig vs å teste sent / vente på TR? Syns du det var bedre å teste tidlig? Hva er planen neste pp?

Jeg endte jo opp med å teste fra 7 dpo og syns egentlig det var ganske fint. Mulig jeg tester tidlig igjen neste gang.

@lilleperle, jeg er nysgjerrig. Hva ble konklusjonen ang det å teste tidlig vs å teste sent / vente på TR? Syns du det var bedre å teste tidlig? Hva er planen neste pp?

Jeg endte jo opp med å teste fra 7 dpo og syns egentlig det var ganske fint. Mulig jeg tester tidlig igjen neste gang.
Godt spørsmål! Jeg begynte også 7dpo, og syns også det var ganske fint. Det ble liksom rolig skuffelse istedenfor brå skuffelse.. også å prøve å ha litt is i magen hjalp, ble tøffest den PP jeg trodde jeg ble gravid og ventet å teste.. så nå har jeg skrevet huskelapp «ALLE symptomene du kjenner på er bare progesteronet!! Ikke ha forhåpninger!» :hilarious:

Jeg er innstilt på å begynne tidlig neste gang. Har du fått temp? Jeg skal inn å bestille diverse nå :couchpotato: Er du ferdig med mensen? Hittil blør jeg mye mindre enn vanlig, og ikke like mye smerter! Har sluppet å tatt blodstoppende hittil :happy:

Back
Topp