♡ IKM UKE 30 ♡

Hadde mer utflod og smerter i noen timer i går og i natt steg tempen. Kroppen jobber nok godt nå

Vedlegg

• Screenshot_20250726_071515_FF App.jpg
    Screenshot_20250726_071515_FF App.jpg
    302,8 KB · Visninger: 28
Nei, nå skjønner jeg ingenting :hilarious: den var jo veldig kort den forrige LH-toppen jeg hadde. Kanskje det ikke var noe eggløsning da.
Ja, første pp. Kroppen trenger kanskje litt tid på å finne ut av det
Jeg har lest om at kroppen noen gang kan prøve seg på å slippe egget, men så er det ikke nødvendigvis modnet nok, og da kan kroppen prøve på nytt senere. Så det kan jo være kroppens reaksjon på noe hormonelt mtp prevensjonsslutt kanskje ja? Men gøy at den prøver igjen da :shy: Hvordan er testene i dag?

Jeg har lest om at kroppen noen gang kan prøve seg på å slippe egget, men så er det ikke nødvendigvis modnet nok, og da kan kroppen prøve på nytt senere. Så det kan jo være kroppens reaksjon på noe hormonelt mtp prevensjonsslutt kanskje ja? Men gøy at den prøver igjen da :shy: Hvordan er testene i dag?
Sånn så det ut på morgenen i dag
1000011014.png

Hvor lenge burde jeg vente før neste test? :)

Den er jo like sterk/litt sterkere enn kontrollstreken? :woot: Test en gang til mellom 10-15 for da pleier visstnok kroppen å kunne få ny økning, men det er sikkert eggløsning i morgen hvis ikke testene er sterke lenger da :headphone:
Og legg inn aksjer nååå :woot:
Da tester jeg igjen om litt.
Hahah, ja fikk inn en økt i går kveld. Får besøk i dag, så må nok vente til i kveld :hilarious:

10 dpo og morgenurin. Likt som i går kveld vil jeg si..?

Vedlegg

• IMG_6744.jpeg
    IMG_6744.jpeg
    215 KB · Visninger: 81
  • IMG_6745.jpeg
    IMG_6745.jpeg
    54,7 KB · Visninger: 81
Back
Topp