Haha dævver over tvilens tvil herDet her…Jeg stemmer for baby strekk
men har/hadde ikke dere det sånn over flere dager?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha dævver over tvilens tvil herDet her…Jeg stemmer for baby strekk
men har/hadde ikke dere det sånn over flere dager?Nei, var helt dødt frem til TR. fikk det kun når jeg ble kjemisk gravid/gravidHaha dævver over tvilens tvil hermen har/hadde ikke dere det sånn over flere dager?
Skikkelig nysgjerrigperer vi heheheHaha dævver over tvilens tvil hermen har/hadde ikke dere det sånn over flere dager?
Jeg har det ikke sånn før TR i hvert fall.Haha dævver over tvilens tvil hermen har/hadde ikke dere det sånn over flere dager?
Nei i kveeeldJeg har det ikke sånn før TR i hvert fall.
Test i morgen, pleeeeeease???
Okei, i kveld, @lilleperle!!!Nei i kveeeld
neida.Burde komme en strekk nå uansett urin konsentrasjon eller hva tenker duPå utvannet urin, samma det så lenge vi får tilfredsstilt testetrangen vår via deg![]()
![]()
neida.
Hahaah døøøørPå utvannet urin, samma det så lenge vi får tilfredsstilt testetrangen vår via deg![]()
![]()
neida.

Takk for at du tar en for laget!Ble en til her i kveld, ikke noe særlig sterkere, men håper på mer i morgensånn for å tilfredsstille fler her
Vis vedlegget 465631
Håper å se enda sterkere i morgen!Nei, var helt dødt frem til TR. fikk det kun når jeg ble kjemisk gravid/gravid
ÅååååJeg har det ikke sånn før TR i hvert fall.
Test i morgen, pleeeeeease???
Ser i notatene mine (måtte inn å dobbeltsjekke nå)
ved den syklusen jeg fikk kjemisk så startet sterke menssmerter ved 9dpo
Men også 9dpo sist syklus da jeg trodde jeg var gravid, men ikke var det
..så da er vi like langt
Men det som er rart, er at jeg ikke har hatt menssmerter i dag, rett før mens igjen, bare mild murring, altså helt motsatt 
På utvannet urin, samma det så lenge vi får tilfredsstilt testetrangen vår via deg![]()
![]()
neida.
Burde komme en strekk nå uansett urin konsentrasjon eller hva tenker du![]()
Åååå men men jeg klarer ikke en til negativ test, da tar jeg heller TR fremfor detHeia testing

Løp å ta en test nå!!!ÅååååSer i notatene mine (måtte inn å dobbeltsjekke nå)
ved den syklusen jeg fikk kjemisk så startet sterke menssmerter ved 9dpo
Men også 9dpo sist syklus da jeg trodde jeg var gravid, men ikke var det
..så da er vi like langt
Men det som er rart, er at jeg ikke har hatt menssmerter i dag, rett før mens igjen, altså helt motsatt
![]()

Tenk er den negativ så blir den positiv neste mnd! En dag blir den positiv uansett, den kan bli det nå, neste mnd eller mnd etter der. Ikke bli deppa tenk heller at en dag blir du gravid uansettÅååå men men jeg klarer ikke en til negativ test, da tar jeg heller TR fremfor det![]()

Begynner å bli skummelt likt som sist gang jeg nektet dette nå hvor du nesten kom hit og tok en for megLøp å ta en test nå!!!![]()

Jeg har fortsatt bare tatt den ene på 10 dpoTakk for at du tar en for laget!Håper å se enda sterkere i morgen!
Noen andre som har testet da? @EkstraKjærlighetÅGi kastet du inn håndkle ved spotting? Eller skal du ta flere?
Vurderer å ta en til tross for spottingen, for den er så rar og stopper opp store deler av dagen.. Og tempen er rar, og krampene bare stoppet
Men det er nok bare ønsket som er så sterkt
JodaPå utvannet urin, samma det så lenge vi får tilfredsstilt testetrangen vår via deg![]()
![]()
neida.
(sniker)Haha! Skal jeg komme å tisse for deg bare så du kan få lagd litt rabalder i gruppaBegynner å bli skummelt likt som sist gang jeg nektet dette nå hvor du nesten kom hit og tok en for meg![]()