♡ IKM UKE 30 ♡

Ble en til her i kveld, ikke noe særlig sterkere, men håper på mer i morgen :nailbiting: sånn for å tilfredsstille fler her :hilarious:
1000004955.jpg

Nei, var helt dødt frem til TR. fikk det kun når jeg ble kjemisk gravid/gravid
Jeg har det ikke sånn før TR i hvert fall.
Test i morgen, pleeeeeease???
Ååååå :smiley-ashamed004 Ser i notatene mine (måtte inn å dobbeltsjekke nå) :bookworm: ved den syklusen jeg fikk kjemisk så startet sterke menssmerter ved 9dpo :nailbiting: Men også 9dpo sist syklus da jeg trodde jeg var gravid, men ikke var det :troll: ..så da er vi like langt :wacky: Men det som er rart, er at jeg ikke har hatt menssmerter i dag, rett før mens igjen, bare mild murring, altså helt motsatt :bag:

Ååååå :smiley-ashamed004 Ser i notatene mine (måtte inn å dobbeltsjekke nå) :bookworm: ved den syklusen jeg fikk kjemisk så startet sterke menssmerter ved 9dpo :nailbiting: Men også 9dpo sist syklus da jeg trodde jeg var gravid, men ikke var det :troll: ..så da er vi like langt :wacky: Men det som er rart, er at jeg ikke har hatt menssmerter i dag, rett før mens igjen, altså helt motsatt :bag:
Løp å ta en test nå!!! :hilarious:

Åååå men men jeg klarer ikke en til negativ test, da tar jeg heller TR fremfor det :bag::hilarious:
Tenk er den negativ så blir den positiv neste mnd! En dag blir den positiv uansett, den kan bli det nå, neste mnd eller mnd etter der. Ikke bli deppa tenk heller at en dag blir du gravid uansett :love017:cool05

Takk for at du tar en for laget! :laughing001 Håper å se enda sterkere i morgen!

Noen andre som har testet da? @EkstraKjærlighetÅGi kastet du inn håndkle ved spotting? Eller skal du ta flere?
Jeg har fortsatt bare tatt den ene på 10 dpo :hilarious: Vurderer å ta en til tross for spottingen, for den er så rar og stopper opp store deler av dagen.. Og tempen er rar, og krampene bare stoppet:hilarious: Men det er nok bare ønsket som er så sterkt:angelic:

Back
Topp